بهترین مرکز مشاوره حقوقی رایگان و قبول وکالت در کرج و تهران

در البرز ، کرج

معرفی بهترین مرکز مشاوره حقوقی رایگان و قبول وکالت در کرج و تهران

🔴 سلطاني

🔹 سلطاني یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان و قبول وکالت در کرج و تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سلطاني :

✅ مشاوره حضوری رایگان

✅ وکیل مهریه نفقه حضانت فرزند و امور خانواده

✅ بهترین وکیل دفاع از متهم در دادگاه با قبول پرداخت اقساط حق الوکاله

✅ متخصص امور ملکی ،

✅ وکیل انحصار وراث

و…

 

🔸 شماره تماس  ٠٩١٢٣٥٩٣٢٧٨

🔸 آدرس  كرج گوهر دشت

 

مزایای مشاوره حقوقی چیست؟

مشاور حقوقی کیست؟
مشاور حقوقی فردی است که اولا از قوانین و مقررات مربوط به مسائل حقوقی کاملا آگاه بوده و ثانیا با داشتن قدرت تحلیل مسائل مختلف می‌تواند راهنمایی‌های لازم را در مسائل حقوقی مختلف به موسسات، شرکت‌ها و افراد نیازمند به این مشاوره‌ها ارائه دهد.

همه امور حقوقی مانند تنظیم قراردادها، ارائه راهکارها برای حل بحران‌های حقوقی، مشاوره درباره قوانین کیفری، خانواده، حقوقی، چک و سفته، تنظیم دادخواست‌ها و هر نوع مشاوره‌ای که به نوعی به مسائل قضایی مربوط می‌شود در حیطه وظایف مشاور حقوقی قرار می‌گیرد.

علاوه بر این مشاور حقوقی می‌تواند در یک یا چند موضوع خاص تبحر و تخصص داشته و خدمات خود را در این مباحث به کاربران ارائه دهد.

داشتن درک درستی از قوانین و آشنایی تجربی با روند پرونده‌های حقوقی در دادگاه‌ها لازمه هر مشاور حقوقی است؛ اطلاعاتی که قرار است گره از کار فرد یا شرکتی باز کند.

چرا مشاوره حقوقی اهمیت دارد؟
چرا باید از مشاوره حقوقی بهره ببریم؟ چرا مشورت با کارشناس حقوقی و وکیل ضرورت دارد؟

در همه موارد کیفری، حقوقی، قضایی، خانواده و … افراد کمی هستند که از طریقه احقاق حقوق خود آگاهی دارند و می‌دانند چطور می‌توانند حق خود را باز پس گیرند و به عبارتی از طرق دادرسی اطلاع دارند؛ همین موضوع اهمیت مشاوره حقوقی را بالا می‌برد.

همانطور که می‌دانیم در زندگی امروز و جوامع مدرن اکثر کارها تخصصی شده و برای انجام آن به نیروی کار متخصص نیاز است.

همانگونه که برای مشاوره تخصصی سلامت از پزشک نظر می‌خواهیم برای مسائل حقوقی نیز مشورت با مشاور حقوقی یا وکیل ضروری است؛ چراکه اگر افراد بدون مشورت با یک متخصص حقوقی شکایت و طرح دعوی کنند وقت زیادی در فرآیند پرونده از متخصصان قضایی و دادگاه‌ها تلف شده و این موضوع به اطاله دادرسی می‌انجامد.

همچنین در مسائل حقوقی اصطلاحی به نام اعتبار امر مختومه وجود دارد به این معنی که امکان طرح دعوا دوباره از فرد سلب می‌شود و اگر بدون آگاهی از قوانین طرح دعوا صورت گیرد، ممکن است چنین محرومیت همیشگی برای فرد به وجود بیاید. مشاوره حقوقی مانع از طرح چنین مسائلی می‌شود و در نتیجه شما به حقوق از دست رفته خود خواهید رسید.

مزایای مشاوره حقوقی
مشاوره حقوقی به شما امکان می‌دهد از قانونی که برای حل اختلاف یا برطرف کردن مسئله‌ای وضع شده است به نحوی صحیح و مطلوب استفاده کنید.

بدون کارشناس حقوقی و وکیل استفاده از قوانین دشوار و حتی غیرممکن است؛ زیرا قوانین با ادبیاتی حقوقی نگاشته شده و استفاده از آن‌ها نیاز به مهارت و تخصصی دارد که وکلا از آن برخوردارند.

مشاوره حقوقی به شما امکان می‌دهد زمان کمتری به حل مسائل حقوقی بپردازید زیرا وکلا با استفاده از دانش خود زمان طولانی رسیدگی به مسائل حقوقی را کاهش می‌دهند و همچنین با انجام مراحل اداری و حضور در دادگاه و سایر مکان‌های مورد نیاز مانع از تلف شدن وقت موکل خود می‌شوند.

همچنین شما با استفاده از مشاوره حقوقی و مشورتی که وکیل به شما می‌دهد از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کنید؛ چراکه مسائل حقوقی بسیار دقیق است و هر کلمه در یک دعوای حقوقی بار حقوقی بر دوش گوینده می‌گذارد.

بهتر است قبل از هر اقدامی در مسائل حقوقی با یک وکیل مشورت کرده و سپس پیگیری خود را آغاز نمایید تا اطمینان داشته باشید که از نظر قانون حق با شماست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران