نصب انواع درب های ضدسرقت و ضدحریق در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی نصب انواع درب های ضدسرقت و ضدحریق در اصفهان

🔴 ابوالفظل بابایی

🔹 ابوالفظل بابایییکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب انواع درب های ضدسرقت و ضدحریق در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ابوالفظل بابایی:

✅ نصب انواع درب های ضد سرقت و ضد حریق

✅ با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

✅ با تیم باسابقه و فنی

✅ آماده عقدقرار داد با دفاتر خدمات ساختمانی و پیمانکارها

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس اصفهان

ویژگی درب های ضد سرقت چیست؟

جنس این گونه از درب ها با درب های معمولی تفاوت های زیادی دارد بنابراین در قیمت نیز متفاوت خواهند بود.
یکی از مهم ترین ویژگی های درب های ضد سرقت امنیت بالای آن است. این امنیت باعث خواهد شد که با خیال راحت منزل را به هر مقصدی ترک کنید و ترس از به سرقت رفتن اموال خود را نداشته باشید.
امنیت بالای آن به این صورت خواهد بود که اگر هنگام خروج درب خانه و یا هر مکانی که این گونه از درب ها در آن کار گذاشته شده است، را به علت فراموشی قفل نکرده باشید به صورت خودکار این در ها قفل خواهند شد.

درب های ضد سرقت در برابر آتش سوزی مقاوم هستند و این اطمینان را می توان حاصل نمود که در برابر حریق صدمه ای به این درب ها وارد نخواهد شد. همچنین برای بعضی از مشتریان ظاهری زیبا نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است که این درب ها زیبایی را نیز به همراه دارند.
همچنین می توان گفت که این درب ها را نمی توان شکست و آن را باز کرد. به این معنا که نشکن هستند.
سیستمی که بر روی آن ها نصب است این می باشد که بدون داشتن کلید اصلی این درب ها باز نخواهند شد و اگر کسی بخواهد از روی آن یکی ساخته و در را باز کند، این کار امکان پذیر نمی باشد.

انواع درب های ضد سرقت

این در ها اکثرا از چین و ترکیه وارد می شوند و به فروش می رسند.
درب های تولیدی این شرکت با نمونه های خارجی آن تفاوت های زیادی دارد. این تفاوت ها در ظاهر، کیفیت و قیمت آن ها می باشد. تفاوت اصلی که بین درب های ضد سرقت چینی و ترکی وجود دارد در چارچوب آن هاست. از دیگر تفاوت های می توان به لولا اشاره نمود. لولای درب های چینی مخفی می باشد ولی لولای درب های ترکی قابل مشاهده است.

اگر بخواهیم کیفیت انواع این درب ها را با یکدیگر مقایسه کنیم می توان گفت که کیفیت درب های چینی پایین تر از درب های ترکی می باشد. و از لحاظ قیمت نیز ارزان تر هستند.
درب های ترکی قیمت بیشتری نسبت به چینی و ایرانی دارند. البته این نکته نیز حائز اهمیت است که درب های ایرانی نیز دارای کیفیت خوب و هم تراز با درب های ترکی هستند. ولی قیمت آن نسبت به درب های ترکی کمتر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران