بهترین مرکز انجام خدمات جرثقیل سبک و سنگین در هشتگرد و حومه

در البرز ، کرج

معرفی بهترین مرکز انجام خدمات جرثقیل سبک و سنگین در هشتگرد و حومه

🔴 اکبر بشارتی

🔹 اکبر بشارتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات جرثقیل سبک و سنگین در هشتگرد و حومه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات اکبر بشارتی :

✅ خدمات جرثقیل سبک وسنگین در هشتگرد وحومه

✅ بارگیری و تخلیه وجابجایی دستگاه های صنعتی وکشاورزی ، کاشی سرامیک وغیره

✅ نصب تابلو واسکت و…

✅ جا بجایی کانکس ،تیرچه ،اهن الات

و…

 

🔸 شماره تماس  09192361069

🔸 شماره تماس  09012361069

 

جرثقیل چیست؟

این ماشین‌آلات عمدتاً به‌منظور انتقال عمودی و بالابری و تا حد کمتری برای نقل و انتقال افقی مواد، مصالح و اجسام در صنعت و نیز ساخت‌وسازهای عمرانی به‌کار می‌روند. انواع مختلف جرثقیل بنا به تعریف آن در خصوصیت توانایی بالا و پایین بردن بار مشترک هستند. به‌صورت معمول جرثقیل‌ها از یک اتاق فرمان و یک تیر بلند مشبک (بوم) و یک قلاب تشکیل شده‌اند. جرثقیل‌ها معمولاً برای بلندکردن اجسام سنگین، حرکت‌دادن آن‌ها چه به‌وسیلۀ بوم و چه از طریق حرکت خود جرثقیل و قراردادن بار در محل مربوطه به‌کار می‌روند. با توجه به اشتراک اساسی جرثقیل‌ها، حمل عمودی بارها، در یک طبقه‌بندی اولیه و اساسی می‌توان این ماشین‌ها را به دو گروه اصلی تقسیم‌بندی نمود: جرثقیل‌های ثابت و متحرک.

الف) جرثقیل‌های متحرک
مشخصات اصلی همۀ انواع این جرثقیل عبارت است از:

۱) قابلیت تنظیم طول بوم
۲) قابلیت تنظیم زاویه‌های بوم
۳) توانایی چرخاندن بار
۴) توانایی حرکت در محوطۀ کار

براساس مشخصاتی از قبیل نوع شاسی حامل (لاستیکی یا زنجیری یا کامیونی) می‌توان جرثقیل متحرک را به گروه‌های زیر طبقه‌بندی نمود:

۱) کامیون‌های بوم‌دار

۲) جرثقیل‌های چرخ‌لاستیکی
به دو گروه جرثقیل‌های بوم شبکه‌ای (بوم خشک) و بوم تلسکوپی تقسیم می‌شوند.

۳) جرثقیل‌های چرخ‌زنجیری
به دو گروه جرثقیل‌های چرخ‌زنجیری سنگین و جرثقیل‌های چرخ‌زنجیری سبک تقسیم می‌شوند.

ب) جرثقیل‌های ثابت
این دسته از جرثقیل‌ها بنا به تعریف قابلیت جابه‌جایی در محوطۀ کارگاه را نداشته و باید جهت بهره‌برداری در نقطۀ خاصی نصب و مورداستفاده قرار گیرند. از انواع این جرثقیل‌ها می‌توان به جرثقیل سقفی، جرثقیل برجی (تاورکرین)، جرثقیل کابلی، جرثقیل دروازه‌ای و بالابرهای ساختمانی اشاره کرد.

معرفی جرثقیل‌های متحرک
۱) جرثقیل‌های کامیونی
برخلاف همۀ انواع دیگر جرثقیل‌های متحرک، این جرثقیل‌ها روی دستگاه‌های حاملی نصب شده‌اند که منحصراً برای کار جرثقیل طراحی نشده‌اند. آن‌ها روی شاسی یک کامیون معمولی سوار شده‌اند که با تمهیدات خاصی برای پذیرش جرثقیل تقویت شده است. دو شکل متداول این نوع دستگاه عبارت‌اند از: بوم تلسکوپی و بوم لولایی.

۲) جرثقیل‌های متحرک چرخ‌لاستیکی
چنانچه گفته شد علی‌رغم عدم تفاوت اساسی در نحوۀ کارکرد جرثقیل، در نوع انتقال و حمل دستگاه در این جرثقیل تفاوت وجود دارد. این دستگاه به‌صورت خودکششی عمل نموده و دارای موتور مخصوص‌به‌خود بوده که هم وظیفۀ جابه‌جایی آن و هم تأمین نیروی لازم برای کارکرد مناسب جرثقیل را برعهده دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران