گلخونه سانس – بهترین مرکز پرورش و فروش گل و گیاه در گتاب ، بابل و سراسر کشور

در مازندران ، گتاب

معرفی گلخونه سانس – بهترین مرکز پرورش و فروش گل و گیاه در گتاب ، بابل و سراسر کشور

🔴 مجموعه گلخونه سانس

🔹 مجموعه گلخونه سانس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پرورش و فروش گل و گیاه در گتاب ، بابل و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه گلخونه سانس :

✅ فروش انواع گل و گیاه رو ما در پیجمون داریم.

✅ فروش حضوری و غیر حضوری هم داریم.

✅ ارسال به سر تا سر ایران

 

با ماخاص بودن رو تجربه کنین

 

🔸 با مدیریت  میلاد محمدی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مزیت نگهداری از گل و گیاه در خانه چیست؟

افزایش اعتماد به نفس
یکی از اثرات نگهداری گل و یگاه در خانه بالا بردن اعتماد به نفس شما می باشد ، گل کاری و باغبانی و ایجاد محیطی دلپذیر باعث بالابردن حس اعتماد به نفس و خوب بودن در فرد می‌شود. باغبانی باعث می‌شود فرد به‌دلیل خلق زیبایی، احساس غرور و رضایت کند. و زمانی که گیاهان شما به رشد و گلدهی برسند این اعتماد به نفس بالاتر خواهد رفت.

از سوی دیگر، هنگامی که گیاهان به گل می‌نشینند، سبزی‌ها آماده چیدن می‌شوند و… باغبان حسی از رضایت‌خاطر پیدا می‌کند و نتیجه زحمات خود را می‌بیند و این نتیجه مطلوب به نوعی برای فرد مانند پاداش کارهایش تلقی می‌شود.

رسیدن به حس آرامش
نگاه کردن به گل و گیاهان و لذت بردن از زیبایی های آنها به ما کمک می‌کند روحیه نا متعادل و نا آرام خود را تغییر دهیم و به حالت تعادل برسیم. بنابراین این بار اگر بی‌حوصله، کلافه و عصبی بودید، سری به گل‌های باغچه یا گلدانتان بزنید تا دوباره آرامش پیدا کنید.بهتون پیشنهاد میکنم در مواقعی که بی حوصله هستید و مشکلات کاری شما را آزار میدهد چند دقیقه ای رو کنار گیاهان باشید.

پاکسازی هوای محل زندگی
از دیگر تاثیر نگهداری گل و گیاه در خانه تصفیه کردن هوای و دادن هوای تازه به محیط زندگی شما می باشد. زمانی که گیاهان عمل فتوسنتز را انجام میدهند دی اکسید کربن را جذب و اکسیژن تازه را وارد محیط خواهند کرد. گیاهان مناسب برای تصفیه هوای محیط بامبو و فیکوس بنجامین می باشد که نگهداری راحتی دارند.

باغبانی کردن در خانه باعث می شود :
اگر شما اقدام به باغبانی در خانه کنید باعث ایجاد فعالیت در شما خواهد شد و همیشه با موجودات زنده سروکار خواهید داشت که سرشار از زیبایی و نشاط هستند که در ادامه به فواید باغبانی می پردازیم.

سلامت جسم و کاهش استرس
باغبانی و گلکاری باعث افزایش فعالیت بدنی و همچنین افزایش ترشح اندروفین در بدن می‌شود که این امر منجر به کاهش استرس خواهد شد. اگر آنقدر خوش‌شانس باشید که در خانه باغچه‌ای داشته و در آن یک یا چند درخت کاشته باشید هربار که درخت‌ها را هرس می‌کنید حرکات کششی خواهید داشت. جالب است بدانید حرکات بدن و کشش اندام ها هنگام هرس و کوتاه کردن شاخ و برگ درختان، به اندازه زمانی است که شما دوچرخه‌سواری یا شنا می‌کنید.

افزایش مصرف کالری در بدن
همچنین کارکردن در حیاط خانه و گل‌کاری باتوجه به میزان فعالیت شما می‌تواند باعث سوختن ۲۵۰ کالری در ساعت شود و همین امر در کنترل فشارخون و بهبود جریان خون و تنظیم سوخت و ساز بدن بسیار موثر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران