بهترین مرکز انجام خدمات و آموزش صفر تا صد فیشیال در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین مرکز انجام خدمات و آموزش صفر تا صد فیشیال در شیراز

🔴 ساغر رسولی

🔹 ساغر رسولی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات و آموزش صفر تا صد فیشیال در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ساغر رسولی :

✅ آموزش فیشال به صورت حضوری و غیر حضوری با ارائه دو مدرگ معتبر و پشتیبانی نامحدود

✅ خدمات فیشلل با بروزترین دستگاه ها و بهترین مواد در محیطی کاملا استریل

✅ هایفوتراپی ،آراف تراپی ،ویال تراپی،اسکوم تراپی،اسید تراپی،آنزیم تراپی،کربوکسی تراپی

و…

 

🔸 شماره تماس  09057275402

 

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت نوعی درمان پوستی، پاکسازی، لایه برداری، آب رسانی عمقی به شمار می آید که اقدام به پاکسازی و بستن منافذ باز صورت می کند، همچنین سلول های مرده پوست را بیرون می کشد و با یک ماسک معمولی شروع به درمان می نماید. اگر می خواهید که نتیجه مطلوب و ایده آل کسب شود بهتر است که این فرآیند را در چند مرحله ای برای جوانسازی و تغذیه چهره، انجام نمایید تا باعث شود پوست سالم تر و جوان تر به نظر برسد. همچنین تمیز کردن و استراحت دادن، درست با یک ماساژ، بسیار در کلاژن سازی پوست صورت کمک می کند.

فیشیال صورت چگونه انجام می شود؟
متقاضی در ابتدا باید برای انتخاب دکتر پوست پرس و جو نماید و به مرکز و یا متخصص خوب مراجعه کند سپس با معاینه و بررسی پوست و انتظارات خود را گفته تا جای هیچ گونه ابهام و پرسش وجود نداشته باشد.

در انجام فیشیال صورت 5 مرحله طی می شود که شامل:

پاکسازی: دکتر پوست و یا متخصص پوست در ابتدای کار یک پاک کننده را به صورت و گردن میزند و ماساژ می دهد تا اثری از آرایش و پماد وجود نداشته باشد. با استفاده از آب گرم و اسفنج صورت ، پارچه یا پنبه ، نیز می توان این مواد را از روی صورت نیز پاک کرد.

در این مرحله به متخصص کمک می شود تا تعیین کنند که چه نوع از ماسک های سفارشی بعدا میخواهد استفاده کند تا کیفیت و کارایی بهتری را برای صورت به ارمغان بیاورد.

لایه برداری: در این مرحله متخصص پوست به حذف سلول های مرده با یک کرم لایه بردار، اسکراب و یا بخار می پردازد.

خارج کردن: این فرآیند برای پاکسازی منافذ که با روغن اضافی یا سلول های مرده پوستی منقبض شده اند، که می تواند باعث ایجاد جوش های سرسیاه و آکنه شود، انجام می شود . پزشک و یا متخصص پوست اقدام به خارج نمودن جوش و یا آکنه ها با یک ابزار فلزی مخصوص می کند.

ماساژ: ماساژ معمولا شامل ماساژ صورت و غالبا قسمت فوقانی بدن می باشد که برای بهبود زهکشی صورت می گیرد.

ماسک و موارد دیگر: در بیشتر موارد متخصص پوست برای مقابله با خشکی، از ماسک سفارشی نیز استفاده می کند.

فیشیال صورت مدت زمان زیادی نمی برد این پروسه بین 40 تا 60 دقیقه زمان بر است در صورتی که خواهان گرفتن نتیجه مطلوبی می باشید، بهتر است که در این زمینه صبور و شکیبا باشید.

انجام فیشیال صورت به چه کسانی توصیه می شود؟
ممکن است در ذهتان بپرسید آیا من فرد مناسبی برای انجام فیشیال هستم یا خیر؟! و یا چه کسانی باید این کار را انجام دهند؟ افراد میتوانند از سن بیست سالگی به بعد این کار را انجام دهند تا از همان سن های کم پوست شاداب و درخشان داشته باشند. فیشیال میتواند به عنوان یک درمان از روند پیری پوست شما جلوگیری کند و لک و جوش پوستی را از بین ببرد.

فیشیال صورت چند وقت یک بار باید انجام شود؟
اگر این کار به صورت منظم در هر ماه انجام شود شما شاهد تغییرات چشمگیری در پوستتان خواهید بود. اما اگر نمیتوانید فیشیال صورت را به طور مداوم انجام دهید میتوانید حداقل 4 بار در سال برای این کار به دکتر سمیه زمانی نیا مراجعه کنید تا اگر جای جوش و لکی دارید قبل از این که عمیق شود از بین برود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران