ارائه انواع خدمات آرایشی و ترمیم در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی مرکز ارائه انواع خدمات آرایشی و ترمیم در اصفهان

🔴 نگین عابدی

🔹 نگین عابدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات آرایشی و ترمیم در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نگین عابدی :

✅ انجام کلیه خدمات آرایشی

✅ ابروبصورت تخصصی وترمیم

✅ کوتاهی مو

✅ رنگ

✅ وکس صورت

✅ تاتو

✅ کاشت مژه

و…

 

🔸 شماره تماس  09138199700

🔸 آدرس  اصفهان

اکستنشن مژه چیست؟

امروزه داشتن موها و ابروها و مژه های پرپشت آرزوی بسیاری از مردم شده است.با پیشرفت علم و تکنولوژی روشهای زیادی برای جبران کم پشتی موها و ابروها و مژه ها ارائه شده است.کاشت مو ,کاشت ابرو و کاشت مژه یکی از بهترین روشها می باشد.برای پرپشت کردن مژه ها روش دیگری بنام اکستنشن مژه وجود دارد که نسبت به کاشت مژه ،راحت تر و در دسترس تر می باشد.در این مقاله قصد داریم که شما را با اکستنشن مژه آشنا کنیم.

اکستنشن مژه یکی از راهکارهایی است که امروزه مورد استقبال برخی از خانم‌ها قرار گرفته‌ تا مشکل کم پشت بودن مژه‌های خود را حل کنند و مژه‌هایی بلند و حالت‌دار داشته باشند. مژه‌های ضخیم و پرپشت از چیز‌هایی است که تقریبا همه مایل به داشتن آن هستند، اما گاهی به صورت ژنتیکی و یا بر اثر عوامل محیطی فرد از مژه‌های کم پشتی برخوردار می‌شود و برای رفع آن به روش‌های مختلفی دست می‌زند. اگرچه درمان‌های خانگی مختلفی برای تقویت مژه و پرپشت شدن آن‌ها وجود دارد، اما همانطور که می‌دانید این شیوه‌ها زمان بر هستند. در مقابل می‌توان از روشی که اصطلاحا به آن اکستنشن مژه می‌گویند استفاده کرد. در این روش سریع به نتیجه مطلوب خود می‌رسید، اما باید قبل از اقدام برای این کار در ارتباط با آن آشنایی کامل داشته باشید.در این روش اکستنشن‌ها تک تک به مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شود تا ضخامت، طول و رنگ مژه‌ها را بهبود بخشد. این اکستنشن‌ها از مواد مصنوعی همچون موی سمور، ابریشم و یا حتی موی انسان ساخته می‌شوند.

مدل های اکستنشن مژه
کاشت تک به تک مژه ها یا همان اکستنشن کلاسیک مژه
در روش اکستنشن کلاسیک مژه، مژه های مصنوعی مجزا به صورت یکی یکی با استفاده از چسب روشن یا مشکی مخصوص و با دوام به مژه های طبیعی شما وصل می شوند.در این روش مژه ها بین 4 تا 6 هفته دوام می آورند. معمولا برای هر چشم می توان از 60 تا 80 مژه استفاده کرد.جنس مژه های مخصوص اکستنشن می تواند از موی انسان، موی سمور، موی اسب، فیبرهای مصنوعی یا ابریشم باشد. استفاده از موی حیوانات برای این کار توصیه نمی شود زیرا ما نمی توانیم از پاکیزه و استریل بودن آن اطمینان حاصل کنیم. علاوه براین مژه های تولید شده از موی حیوانات احتمال حساسیت را بالا می برند.

اکستنشن مژه والیوم (سه بعدی)
به هر تار از مژه های طبیعی بین 2 تا 5 تار مژه ابریشمی بسیار نازک و سبک چسبانده میشود (البته با در نظر گرفتن ضخامت و قدرت تحمل مژه های طبیعی مشتری)

جالب است که بدانید اکستنشن والیوم هم سبکتر از اکستنشن کلاسیک میباشد و هم دوام بیشتری دارد.

اکستنشن مژه مگا والیوم
برای افرادی که تمایل به داشتن مژه های خیلی پر پشت و کاملا مشکی دارند میتوان حجم بیشتری از مژه های ابریشمی استفاده کرد . در این روش با توجه به ضخامت و قدرت تحمل مژه مشتری بین 7 تا 12 مژه ابریشمی روی هر مژه استفاده میشود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران