فروش انواع درب های چوبی آلومینیومی یو پی وی سی ضد سرقت در خرم آباد – لرستان

در لرستان ، خرم آباد

معرفی مرکز فروش انواع درب های چوبی آلومینیومی یو پی وی سی ضد سرقت در خرم آباد – لرستان

🔴 حسن کنعانی

🔹 حسن کنعانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع درب های چوبی آلومینیومی یو پی وی سی ضد سرقت در خرم آباد – لرستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسن کنعانی :

✅ ساخت واماده سازی دربهای چوبی دربهای آلومینیومی

✅ دربهای یوپی وی سی دوجداره باجنسهای هافمن وینتک

✅ دربهای ضدسرقت با بهترین کیفیت

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  خرم اباد ،لرستان

مزایای درب ضد سرقت چیست؟

مهم ترین مزایای درب ضد سرقت
درب های ضد سرقت مزایای زیادی دارند از جمله این مزایای می‌توان به آسانی در نصب آن‌ها که در مدت زمان کوتاهی در یک چهارچوب مشخصص نصب می‌شوند. این درب ها دارای امکانات امنیتی در داخل خود درب هستند مانند زنگ اضافی، قفل شب، زنجیر درب، چهارچوب مقاوم و دوربین چشمی می‌باشند. این درب ها دارای لولاهایی کاملاً مخفی و پنهان می‌باشند، این ویژگی باعث سخت‌­تر شدن کار سارقین برای شکستن لولاها و باز کردن درب می‌شود و امنیت را تامین می‌نماید. درب های ضد سرقت از نظر ظاهری دارای طرح­ های بسیار متنوع و روکش­ های با جنس­ های متفاوت و رنگ ­بندی زیبا می‌شوند. این درب ها را می‌توانید در ابعاد مختلف سفارش دهید.

مواد و آلیاژهای مستحکمی در ساخت درب‌های ضد سرقت به کار رفته است که در برابر فشار، ضربه و سایر عوامل بیرونی مقاومت می‌کنند این یکی از مزایای مهم این درب ها است. این درب‌ها در برابر حرارت و رطوبت مقاوم هستند و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کنند. همچنین به علت به کار رفتن نوار پرزگیر عایق صدا هستند و مانع از ورود و خروج آلودگی های صوتی می‌شوند و برای مجتمع های مسکونی مناسب می‌باشند. این درب ها در برابر شستشو مقاومت می‌کنند و به راحتی می‌توان با آب و مواد شوینده آن‌ها را شستشو داد. از مزایای دیگر این درب ها این است که در لایه میانی آن‌ها از مواد ویژه‌ای استفاده می‌شود که باعث مقاومت در برابر اسید، مته و برش می‌شوند.

 

مزایای امنیت درب های ضد سرقت
باز کردن درب های ضد سرقت با کلید اصلی امکان پذیر است و با کلید کپی نمی‌توان این درب ها را باز کرد. استفاده از قفل های هوشمند دیجیتالی در این درب ها استحکام زیادی دارند و اصلی ترین مزیت آن‌ها همین استحکام می‌باشد. این قفل ها غیز قابل باز شدن هستند بخاطر اینکه چند زبانه هستند. دربهای ضد سرقت در برابر حوادث غیر مترقبه نیز مقاوم هستند. این درب ها بخاطر استفاده از پشم سنگ نسوز تا چند ساعت در برابر آتش نیز از خود مقاومت نشان می‌دهند. از مزایای درب های ضد سرقت مقاومت بسیار زیاد آن‌ها در برابر شکستن است که هیچکس نمی‌تواند با وارد کردن فشاذ به این درب‌ها آسیب برساند چرا که از مواد بسیار محکم ساخته می‌شوند.

یکی دیگر از مزایای درب های ضد سرقت که برخی از درب های پیشرفته تر دارند دوربین است که بر روی آن‌ها نصب می‌شود. با استفاده از این دوربین‌ها در زمان حضور در منطل می‌توانید بیرون منزل را مشاهده نمایید و همچنین زمانی که در منزل نباشید می‌توانید دوربین را به اینترنت متصل و توسط تلفن همراه مکان مورد نظر را مشاهده و از امنیت آن اطمینان داشته باشید. سیستم قفل خودکار از مزایای دیگر درب های ضد سرقت است که در برخی از آن‌ها وجود دارد و باعث می‌شود که زمانی که از ساختمان خارج می‌شوید و فراموش می‌کنید درب را قفل نمایید به صورت خودکار درب قفل شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران