بهترین مرکز خدمات اکستنشن مژه و آموزش در شهر اندیشه – فاز 3

در تهران ، اندیشه

معرفی بهترین مرکز خدمات اکستنشن مژه و آموزش در شهر اندیشه – فاز 3

🔴 مهرناز بابایی

🔹 مهرناز بابایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات اکستنشن مژه و آموزش در شهر اندیشه – فاز 3 می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهرناز بابایی:

✅ اکستنشن مژه صفر تا صد مژه آموزش و خدمات

✅ انجام کلیه خدمات اکستنشن مژه و لیفت و لمینیت ابرو با بهترین مواد اولیه

✅ کلاسیک اسپایکی

✅ والیوم مگاوالیوم

✅ کیم،کایلی،هیبریدی،ویسپی،انواع افکت ها مثل خط چشمی،افکت گربه ای،سنجابی ،گلامور،نچرال،عروسکی

✅ در فاز ۳ شهر جدید اندیشه

((برگزاری کلاس های تئوری عملی و ثبت نام هنرجویان در کلاس های آموزش بیسیک + دوره های ورکشاپ مبتدی تا پیشرفته + با ارائه مدرک بین المللی + هدیه ما به شما آموزش رایگان لیفت مژه و ابرو!))

✅ تامین مواد اولیه و ابزار به عهده آکادمی. هنرجویان فقط مدل زنده و دفتر و خودکار لازم دارند!
برای اطلاع از قیمت استثنایی تماس بگیرید

✅ تخفیف ویژه برای هنرجویان ثبت نامی فقط تا اخر تابستان

✅آموزش اکستنشن مژه در هفت جلسه✅

شناخت ابزار و مواد و متریال و…✔️

آموزش فن سازی به ۳روش✔️

انجام بر روی ۴مدل زنده✔️

شناخت افکت ها✔️

آموزش عکاسی و ادیت✔️

پشتیبانی ورود به بازار کار✔️

مدرک بین المللی✔️

✅از شهرهای مجاور شهر اندیشه هم هنرجو می‌پذیریم، مطابق تایم شما✅ هدیه ما به شما آموزش رایگان لیفت مژه و ابرو!

فاز ۳ شهر جدید اندیشه

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه الیاف نیمه دائمی است که به مژه‌های طبیعی شما متصل می‌شود تا حاشیه مژه بلند، پر و تیره به نظر برسد. در این روش الیاف اکستنشن مژه به‌صورت جداگانه با استفاده از یک چسب نیمه دائمی به هر یک از مژه‌های طبیعی فرد اضافه می‌شود. مواد مصرفی اکستِنشن مژه از سالنی به سالن دیگر متفاوت است، اما معمولاً اکستنشن مژه از الیاف مصنوعی، موی راسو یا مانند آن تهیه می‌شود. بیشتر آرایشگران، انواع مختلف آن را در طول، رنگ و الگوهای فر مژه متنوعی ارائه می‌کنند تا مشتری مژه‌های مورد علاقه‌اش را خودش انتخاب کند. این ویژگی باعث شده است که افراد با سلیقه‌های مختلف، به این روش آرایشی جذب شوند.

انواع اکستنشن مژه
انواع اکستنشن مژه در طول‌ها و رنگ‌ها و اندازه‌های فر متنوعی وجود دارد. معمولاً آرایشگر شما، از طول‌های مختلف برای ایجاد جلوه در چشم‌هایتان استفاده می‌کند. مژه‌های بلندتر در گوشه‌های خارجی چشم و مژه‌های کوتاه‌تر در گوشه‌های داخلی چشمتان استفاده می‌شوند. برای اینکه بدانید کدام یک از انواع اکستنشن مژه برای شما مناسب است، مقاله ای که در این خصوص در بیوتایل تهیه شده است را مطالعه کنید.

آرایشگران برای اکستنشن مژه از ۳ نوع ماده مختلف برای تقویت و پرپشت کردن مژه استفاده می‌کنند. موی حیواناتی مثل راسو، ابریشم یا الیاف مصنوعی. اکثر آن‌ها از شما درباره انتخاب انواع اکستِنشن مژه سؤال نمی‌کنند. لذا اگر نگران هستید که از موی راسو استفاده شود خودتان از آن‌ها سؤال کنید. تقریباً تفاوت آن‌چنانی در مواد مورداستفاده وجود ندارد اما اکستنشن مژه ابریشمی ظاهری طبیعی‌تر دارد درحالی‌که مژه‌هایی با الیاف مصنوعی ضخیم‌تر و تیره‌تر هستند. پس اگر دوست دارید چشم‌هایتان را در معرض توجه قرار دهید و چهره‌ای جسورانه داشته باشید الیاف مصنوعی برازنده‌تان است.

مزایا و معایب اکستنشن مژه
نزدیکی مژه به چشم ها که حساس ترین عضو بدن هستند، ایجاب می کند همه مزایا و معایب اکستنشن مژه را در نظر بگیرید. بیوتایل به شما پیشنهاد می‌کند تا قبل از انجام آن به بررسی مزایا و معایب اکستنشن مژه بپردازید. سپس در خصوص انجام آن تصمیم بگیرید تا پس از انجام آن دچار پشیمانی نشوید. البته واضح است انجام این روند زیبایی دارای مزایای بسیاری است که به معایب آن برتری دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران