اجاره کمپرسور هوا در سراسر کشور

در خوزستان

معرفی اجاره کمپرسور هوا در سراسر کشور

🔴 اجاره کمپرسور هوا مسعود

🔹 اجاره کمپرسور هوا مسعود  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجاره کمپرسور هوا در سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات اجاره کمپرسور هوا مسعود  :

✅ تخریب بتن آسفالت حفاری و انفجار

✅ سند بلاست و رنگ آمیزی

✅ تست لوله اجاره دریل واگن

و….

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۳۳۰۶۰۹۸۳

🔸 شماره تماس ۰۹۱۶۵۷۷۷۵۱۹

🔸آدرس خوزستان

کمپرسور هوا یا باد چیست ؟

کمپرسور هوا فشرده یا کمپرسور باد از دستگاه های بسیار پرکاربرد و بسیار مفید در صنعت می باشد و نقش مهمی در پیش برد صنعت دارد . برای متراکم کردن هوا که یک گاز تراکم پذیر است از کمپرسورهوا استفاده می کنند . تعریف ساده کمپرسور هوا یا باد را می توان این طوری بیان کرد که دستگاهی است جهت مکش هوا در یک فشار و تحویل آن در فشار بالاتر .

در کمپرسور باد یا همان کمپرسور هوا فشرده توجه به یک نکته بسیار ضروری می باشد و آن حجم دستگاه می باشد ، زیرا کمپرسور هایی که گنجایش مخزن متناسب با مصرف ابزار بادی ندارند باعث ایجاد فشار بر قسمت موتور می شود و در نهایت مستهلک شدن موتور و همچنین از دست رفتن انرژی را در پی دارد . و این نکته اهمیت بسیار بالای حجم دستگاه را یاداوری می کند .

نحوه عملکرد و طرز کار کمپرسور هوا فشرده

کمپرسور هوا یا همان کمپرسور باد یک دستگاه مکانیکی است که با صرف انرژی مکانیکی ، سیال را که در اینجا هوا می باشد به سرعت به درون خود می مکد و آن را متراکم می کند که این امر موجب افزایش دمای سیال نیز می گردد . بنابراین در این میان نیاز به یک خنک کننده می باشد تا گاز خروجی و فشرده شده که دمای بالایی دارد را خنک می کند .

انواع کمپرسور باد یا هوا فشرده

با توجه به کاربرد کمپرسور در صنایع مختلف متناسب با نیاز ها و کارکرد های متفاوتی که مورد نیاز صنایع می باشد ، کمپرسور های متفوتی از دیدگاه نحوه فرایند متراکم کردن گاز ، هم چون کمپرسور باد پیستونی ، کمپرسور هوا اسکرو طراحی ، تولید و عرضه به بازار می گردند .

کاربرد کمپرسور هوا فشرده

کمپرسور باد مورد نیاز بسیاری از صنایع در کاربرد های مختلف و انواع متفاوت می باشد از جمله این موارد می توان موارد زیر را نام برد .

کاربرد کمپرسور هوا در صنایع تولیدی از جمله صنایع خودروسازی ، صنایع ماشین ابزار ، صنایع تولید وسایل کار و لوازم خانگی و .. .

کاربرد کمپرسور باد در صنایع فراوری از جمله صنایع شیمیایی ، پتروشیمی ، معدنی ، غذایی ، نساجی ، کاغذ سازی و … .

کاربرد کمپرسور هوا در حمل و نقل ، صنعت گاز ، صنایع دفایی

می توان گفت پرکاربرد ترین کمپرسور باد مدل پیستونی آن می باشد .

کمپرسور باد 20 لیتری و 50 لیتری ، کوچکترین مدل می باشد و در صنایع خدماتی مانند رویه کوبی مبل ، طراحی دکوراسیون و … .

کمپرسور هوا 250 لیتری ، 300 لیتری ، 500 لیتری ، 700 لیتری و 1000 لیتری جزو موارد پرکاربرد صنعتی است و در کارگاه های صنعتی از این سایز ها استفاده می شود .

به طور کلی هرچه نیاز به هوای فشرده شده بیشتری داشته باشیم در نتیجه نیاز به کمپرسور با حجم بیشتری داریم . به طور مثال کمپرسور هوا رنگ کاری 350 لیتری متناسب برای یک پیستوله می باشد ، حال اگر بخواهیم همزمان از دو یا چند پیستوله با همین شرایط استفاده کنیم در نتیجه نیاز به کمپرسور هوا 700 لیتری داریم .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران