بهترین استاد کار و فنی کار تمام خدمات ساختمانی ( جوشکاری سیار ، سقف کاذب و کناف ، رابیتس ) در سیریک

در هرمزگان ، سیریک

معرفی بهترین استاد کار و فنی کار تمام خدمات ساختمانی ( جوشکاری سیار ، سقف کاذب و کناف ، رابیتس ) در سیریک

🔴 عبدالرحمن پرستش

🔹 عبدالرحمن پرستش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات ساختمانی ( جوشکاری سیار ، سقف کاذب و کناف ، رابیتس ) در سیریک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عبدالرحمن پرستش :

✅ انجام صفر تا صد خدمات ساختمانی شامل

✅ گچ کاری ،

✅ جوش ارگ و رابیتس ساختمان ،

✅ نصب و اجرای سایبان خودرو ،

✅ جوشکاری سیار،

✅ نصب سقف کاذب و کناف

✅ انجام خدمات به صورت سیار و در تمام نقاط شهرستانهای سیریک ، میناب ، جاسک

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۷۵۴۴۹۷۹۵

🔸 شماره واتساپ  ۰۹۹۰۰۵۴۴۶۴۲

🔸 آدرس  استان هرمزگان شهرستان سیریک

 

سقف کناف چیست؟

سقف کناف به مدل سقف هایی گفته می شود که با کناف و گچ پیش ساخته، ساخته و اجرا می شوند. اغلب این سقف ها طراحی های متنوعی دارند و از یکنواختی و یکرنگی در آمده اند.

نحوه کار گذاری سقف کناف توسط استادکار به این صورت است که ابتدا گچ های پیش ساخته که داخل آنها از کناف استفاده شده است را به وسیله پیچ به راویز و یا سقف گچ کاری شده متصل می کنند. سپس می بایست به وسیله گچ و رنگ حفره های ایجاد شده بین قطعات پر شده و حفره هایی که به وسیله پیچ بوجود آمده است را با رنگ پر کنند. تا زیبایی کار حفظ شود. این کار به این دلیل انجام می شود که می توان نورپردازی های جالبی را ایجاد نمود و با استفاده از نور مخفی یا امثال این مدل نور پردازی ها نمایی جالب را به فضای داخلی خانه داد.

همچنین از دیگر مزایایی که سقف کناف دارد این است که به سادگی قابل اجراست و زمان اتمام کار را بسیار جلو می اندازد. همچنین برای ترمیم ساختمان و یا بازسازی هم اکنون از این مدل سقف استفاده می شود تا هم بتوانند طرح دلخواه را پیاده کنند. هم بتوانند زیبایی نورپردازی را داشته باشند و هم با هزینه ای به مراتب کمتر در زمانی کوتاه تر کار را به اتمام برسانند.

اجزای تشکیل دهنده کناف چیست؟
برخلاف تصور خیلی ها اجزای تشکیل دهنده کناف به ان سادگی که فکر می کنند نیست، کناف ها به چند دسته تقسیم می شوند که هر کدامشان ترکیب بندی خاص خودشان را دارند؛ در ادامه به تفکیک در مورد هرکدام از آنها صحبت خواهیم کرد.

RG صفحات گچی معمولی روکش دار:
این نوع از صفحات ساختاری ساده دارند و بیشتر برای مصارف معمولی استفاده میشوند.

MR صفحات گچی که در برابر رطوبت مقاوم هستند:
این صفحات را بیشتر در مناطقی استفاده می کنند که رطوبت بالایی دارد. همچنین مکان هایی مانند استخر ها و … هم که رطوبت بالایی دارد بهتر است تا از این نوع صفحات گچی استفاده شود.

FR صفحات گچی که در برابر حریق مقاوم هستند:
در مکانهایی که امکان وقوع حریق زیاد است بهتر است تا از این نوع صفحات استفاده شود. بر روی ستون ها و مکان هایی مانند موتور خانه ها جا هایی هستند که می بایست از این نوع پنل ها استفاده کرد.

FM صفحات مقاوم در برابر آتش و رطوبت:
مهندسی به کار رفته در این نوع صفحات پیشرفته تر بوده و به مراتب از انواع دیگر گران تر می باشد. این صفحات همانطور که از اسمش پیداست در برابر رطوبت و آتش مقاوم هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران