صنایع مفتولی کاشان – مرکز تولید و فروش توری و فنس در کاشان

در اصفهان ، کاشان

معرفی صنایع مفتولی کاشان – مرکز تولید و فروش توری و فنس در کاشان

🔴 صنایع مفتولی کاشان

🔹 صنایع مفتولی کاشان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش توری و فنس در کاشان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات صنایع مفتولی کاشان :

✅ تولید و عرضه انواع توری و فنس در ابعاد و شبکه های مختلف

✅ تولید توری حصاری ( فنس ) جهت دور باغ،مزارع،مراکز نظامی،صنعتی،ورزشی و …

✅ توری پرسی جهت حفاظ پنجره ،نرده کشی،بتن ریزی و …

✅ انواع توری و مفتول ( آهن و گالوانیزه گرم )

و…

 

🔸 با مدیریت  اکبری

🔸 شماره تماس  09131636928

🔸 شماره تماس  09901636928

🔸 شماره تماس  03155202412

 

فنس چیست؟

فنس باغی یا توری حصاری، به توری حفاظ بافته شده می گویند که با استفاده از مفتول تولید می شود. این توری های حصاری بیشتر برای حصارکشی باغ ها استفاده می شوند. به همین دلیل بیشتر با نام فنس باغی یا دور باغی شناخته می شود.

از فنس های باغی در کشاورزی برای حصار کردن زمین های کشاورزی استفاده می شود و این، مهم ترین کاربرد فنس به شمار می آید. از توری های فنس در صنایع دیگری چون صنایع نظامی نیز استفاده می شود.

مزایای استفاده از فنس
مقرون بصرفه: فنس ها قیمت مناسب تری نسبت به دیگر انواع حصارها دارند.
امنیت بالا: شبکه های بهم بافته شده و پایه هایی که در زمین ثابت شده اند، سبب می شوند تا این فنس ها از استحکام و امنیت بالایی برخوردار باشند. استفاده از سیم های خاردار در بالای این فنس ها سبب افزایش امنیت آن ها در مکان هایی که به محافظت نیاز دارند، می شود.
دوام و استحکام بالا: فنس ها یا توری های حصاری از آهن یا گالوانیزه تولید می شوند که متریالی مقاوم می باشند و به راحتی از بین نمی روند.
سهولت در نگهداری و تعمیر آن ها: مراقبت، تعمیر یا تعویض این محصولات کار بسیار ساده ای می باشد. شما می توانید به راحتی آن ها را تعمیر نمایید.
نصب ساده و سریع: نسبت به محصولات دیگری چون گابیون، توری های حصاری مراحل نصب ساده تری دارند. به سرعت می توان آن ها را در محل مورد نظر تعبیه نمود. حتی شما می توانید بدون نیاز به نیروی ماهر، خودتان کارهای نصب را انجام دهید.

کاربرد توری های حصاری
تعیین مرزها: از آن جایی که یکی از ویژگی های بارز فنس ها، داشتن امنیت بالا می باشد، می توان از آن ها به منظور حصارکشی و مرزبندی خانه، باغ، مرزهای کشور و مکان های دیگر استفاده نمود. این توری ها دید افراد را مسدود نمی کنند. آن ها سبب می شوند تا صاحبان آن ملک به راحتی همه چیز را در تحت نظر خود بگیرند. این قابلیت سبب می شود تا این توری ها از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار باشند.
زمین های ورزشی: استفاده از فنس در زمین های ورزشی مانند زمین فوتبال، بسکتبال، تنیس و … از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و سبب می شود تا حد و مرز هر قسمت به خوبی مشخص شود. استفاده از این فنس ها در قسمت هواداران، سبب می شود تا از درگیری بین آن ها جلوگیری شود.
حصارکشی زمین ها و باغات: همانطور که گفتیم مهم ترین کاربرد فنس های باغی در زمین های کشاورزی و باغ ها می باشد. با استفاده از آن ها می توانید محدوده زمین خود را تعیین کرده و از ورود افراد غریبه یا حیوانات به داخلی زمین جلوگیری کنید.
توری مرغی: توری های مرغی نمونه ای از انواع توری های حصاری محسوب می شوند. این توری ها از استحکام کم تری نسبت به توری های مورد استفاده در اطراف باغ ها برخوردار می باشند. از این توری ها برای ساخت قفس مرغ، کبوتر، بلدرچین، کبک، بوقلمون و … استفاده می شود.
ساختمان ها و کارخانه های صنعتی: در کارخانه هایی که دارای زمین های زیادی هستند، پرسه افراد در آن ها می تواند خطرناک باشد. از این رو استفاده از فنس ها در قسمت های خطرناکی که ورود افراد به آن جا ممنوع است، می تواند خطرات احتمالی را کاهش دهد و افراد را از آن محل دور نماید.
حفاظت از منابع باارزش: از توری های حصاری می توان برای محافظت از دکل های برق یا منابع آب استفاده نمود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران