اجاره باند فلش خور اکتیو در اسلامشهر

در تهران ، اسلامشهر

معرفی مرکز اجاره باند فلش خور اکتیو در اسلامشهر

🔴 آرش محمدی

🔹 آرش محمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجاره باند فلش خور اکتیو در اسلامشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آرش محمدی :

✅ مشاوره واجرای باندفلش خوربابرنامه های شادشما

✅ باندفلش خور،پایه باند،پایه میکسر،ریسه ورقص نور،همراه بانصب واجراتنظیم سیستم باندوآهنگهای شاد

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اسلامشهر

باند فلش خور چگونه کار میکند؟

باند فلش خور یک باند اکتیو است. باند‌‌‌‌های اکتیو یک آمپلی فایر داخلی دارند و دیگر نیازی به تنظیم فرکانس خروجی نیست. زیرا آمپلی فایر داخلی با کمک مدار کراس اور فرکانس مشخص هر درایوی را تنظیم میکند و با این روش احتمال خرابی باندها بسیار کم میشود. باند‌‌‌‌های فلش خور دارای افکت هستند و به همین دلیل برای استفاده از‌ آنها نیازی به میکسر نیست و داشتن اکو یک مزیت دیگر نیز دارد آن هم امکان وصل کردن سازها به باند است. محدودیت این باندها در قدرت آن هاست. نهایت قدرت در باند فلش خور 500 وات است.در برخی مدل ها با افزایش ولوم تویتر از وفر قوی تر میشود و ممکن است باعث شود کیفیت صدا تغییر کند

باند‌‌‌‌های فلش خور دو نوع مختلف دارند:

برخی با باتری کار میکنند و شارژی هستند. این نوع باندها اکثرا قدرت بالایی ندارند و کاربرد‌ آنها محدود تر است.

نوع دیگر مستقیما به برق وصل میشوند و قدرتشان از نوع شارژی بالاتر است و بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند.

کاربرد باند‌‌‌‌های فلش خور
از این باندها میتوان در مجالس و مهمانی ها استفاده کرد. چون علاوه بر داشتن کیفیت صدا به آسانی قابل حمل است و نیازی به میکسر و سیستم‌‌‌‌های جانبی ندارد. به باند‌‌‌‌های فلش خور میکروفون نیز وصل میشود( چه به صورت بی سیم و چه با سیم ) به همین دلیل برای مجالس ترحیم و همایش‌‌‌‌های کوچک گزینه بسیار مناسبی است. علاوه بر این ها از این باند میتوان به عنوان مانیتور در اجرای برنامه ها استفاده کرد.

روش‌‌‌‌های وصل شدن به باند فلش خور
برای وصل شدن به این باندها و پخش موسیقی, نوازندگی, سخنرانی و …… روش‌‌‌‌های مختلفی تعبیه شده است. به این باندها USB و کارت‌‌‌‌های SD متصل میشود. این باندها به راحتی با Bluetooth کار میکنند بدون هیچ مشکلی میتوان به گوشی متصل کرد. همچنین امکان اتصال انواع کابل‌‌‌‌های XLR, TRS, Line RCA و کابل AUX برای باند فلش خور فراهم است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران