فروش قطعات زانتیا و پارسelx در تهران – چهاردانگه

در تهران ، تهران

معرفی فروش قطعات زانتیا و پارسelx در تهران – چهاردانگه

🔴 علی نژاد

🔹 علی نژاد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش قطعات زانتیا و پارسelx در تهران – چهاردانگه میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی نژاد :

✅ زانتیا پارت

✅ فروش قطعات زانتیا

✅ صفر تا ۱۰۰ قطعات پارسelx و زانتیا

✅ استوک و نو

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس چهاردانگه خیابان خذایی روبروی اهواز فانوس جنب پرس کارتنی روبروی پلاک ۱۱۰

ویژگی های گیربکس زانتیا

🔸تعمیر گیربکس زانتیا:

تشخیص نادرست در تعمیر گیر بکس زانتیا نه تنها نمیتواند در رفع مشکل گیربکس کمکی کرده باشد بلکه منجر به آسیب رساندن به سایر قطعات گیربکس نیز میشود. تشخیص درست اولین گام در یک تعمیر اصولی و بدون نقص میباشد که متاسفانه بسیاری از افرادی که تعمیر زانتیا را انجام میدهند نمیتوانند تشخیص درستی داشته باشند. تعمیر زانتیا بخصوص قطعات گیربکس به دلیل پیچیدگی هایی که دارد باید ابتدا به خوبی کارشناسی شود و همچنین تجربه تعمیرکار نیز میتواند کمک زیادی به تشخیص مشکل داشته باشد. یک تعمیرگاه زانتیا مجهز و مدرن نیز کمک زیادی به تشخیص و تعمیر  گیربکس میکند. تعمیرگاه زانتیا روهام با بهره گیری از کارشناسانی که سالها در زمینه تعمیر زانتیا فعالیت میکنند و همچنین یک تعمیرگاه مدرن با تجهیزات روز دنیا توانسته در طی سالها فعالیت خود نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.

🔸تعمیر گیربکس زانتیا با قیمت مناسب:

تعمیر گیربکس زانتیا با قیمت مناسب به یکی از شعارهای بیشتر تعمیرکاران برای جلب مشتری تبدیل شده است اما واقعیت این است که قیمت ها به هیچ عنوان پایین نیستند و تنها برخی از تعمیرگاه های منصف تا حدی قیمت ها را کاهش داده اند. تعمیرگاه زانتیا روهام تعمیر گیربکس با قیمت مناسب را به عنوان یک شعار در نظر نگرفته است و قیمت تعمیرات گیربکس این برند از خودرو با نازلترین قیمت انجام میشود.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران