اجاره بیل بکهو در یاسوج

در کهگیلویه وبویراحمد ، یاسوج

معرفی اجاره بیل بکهو در یاسوج

🔴 نوریان

🔹 نوریان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجاره بیل بکهو در یاسوج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نوریان :

✅ اجاره بیل بکهو(بکهولودر)ساعتی وروزانه

✅ انجام کلیه خدمات تسطیح،پی کنی،چاه،سپتیک،کانال آب،برق،گازو…

و…

 

🔸 شماره تماس

🔸 آدرس یاسوج

 

بیل بکهو چیست؟

بیل بکهو یک بیل مکانیکی است که با سیستم فشار هیدرولیک کار می‌کند. این نوع بیل در ابتدا بر روی بدنه یک ماشین سنگین کم وزن مانند تراکتور سوار کردند و از آن برای انجام خاک برداری‌های سبک یا درون شهری که جای زیادی برای مانور نیست، استفاده می‌کردند. با اضافه کردن یک بازوی لودر بر تراکتور به تدریج کاربری‌های آن افزایش یافت و تعادل وزنی هم برقرار شد؛ حالا نام لودر بکهو شایسته این تراکتور تجهیز شده است. حداکثر سرعت این ماشین ۳۹ کیلومتر بر ساعت و حداقل آن ۳۵ کیلومتر بر ساعت است.

بیل بکهو یا بکهولودر از چه بخش‌هایی تشکیل شده است؟

بکهولودر از بخش‌هایی مانند لودر، بیل بکهو، پایه‌های تعادل، سیستم فشار هیدرولیک و موتور تشکیل شده است؛ که هر کدام در حین عملیات ساختمانی یا هر عملیات دیگری وظیفه‌ای دارند و مورد استفاده قرار می‌گیرند. بیل بکهو برخلاف لودر توانایی چرخش دارد و این امکان را می‌دهد تا بدون جابجایی ماشین کار دپو انجام شود که این عمل در زمان، صرفه جویی زیادی می‌کند.

بکهولودر چه کاربردی در عملیات‌های اجرایی دارد؟

به‌طورکلی چون این ماشین بیل کوچکی دارد از آن بیشتر برای کارهای کوچک عمرانی و کشاورزی استفاده می‌شود. از بیل بکهو بیشتر در خاکبرداری با حجم کم و در خاک‌های نرم بهره برده می‌شود. بارگیری کامیون‌های حامل خاک را هم معمولاً با بیل بکهو انجام می‌دهند زیرا سرعت عمل زیادی دارد، کار با آن راحت است و جای زیادی را هم اشغال نمی‌کند. لایروبی هم به دلیلی باکت کوچکی که بکهولودر دارد یکی از کاربرد‌های ویژه آن است. کندن کانال‌های مخصوص لوله گذاری هم از تخصص‌های بکهولودر است. باکت کوچک و همچنین اندازه کوچک ماشین باعث می‌شود تا در کوچه‌های تنگ هم بتوان از آن بهره برد. در صورت نبود دیگر ماشین آلات از بیل بکهو برای حمل لوله هم استفاده می‌شود. به جز عملیات‌های عمرانی و کارهای ساختمانی از بیل بکهو در کشاورزی و باغداری هم استفاده می شوند. این ماشین به دلیل اندازه کوچکی که دارد به راحتی می‌تواند بین درختان حرکت کند و شخم زنی را تسهیل کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران