آکادمی ناخن صورتی – خدمات و آموزش کاشت و ترمیم ناخن در کرج – گوهردشت

در البرز

معرفی آکادمی ناخن صورتی – خدمات و آموزش کاشت و ترمیم ناخن در کرج – گوهردشت

🔴 آکادمی ناخن صورتی

🔹 آکادمی ناخن صورتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات و آموزش کاشت و ترمیم ناخن در کرج – گوهردشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آکادمی ناخن صورتی :

✅ کاشت و ترمیم و آموزش

✅ کاشت به همراه ژلیش۱۴۰

✅ ترمیم با ژلیش۸۰

✅ بیبی بومر با دستگاه۲۵

✅ فرنچ۱۵

✅ کاشت و ژلیش پا۵۰

✅ کاور با ژلیش۱۰۰

✅ آموزش پودر و ژل۰تا۱۰۰به همراه پشتیبانی نامحدود

و…

 

🔸 با مدیریت  مهسارجبی

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۵۹۴۱۳۳۲۳

🔸 آدرس  کرج – گوهردشت بلوار انقلاب(ابتدای بلوار بیحقی)

ترمیم ناخن چیست؟

اگر بخواهیم توضیحی در خصوص ترمیم ناخن بدهیم بهتر است این نکته را خاطر نشان کنیم که کاشت ناخن در اصل یکی از روش هایی بوده که شما از طریق آن مواد کاشت را بر روی صدف ناخن خود قرار میدهید که همین موضوع سبب می شود که با رشد ناخن شما به همان میزان صدف ناخن شما نیز رشد کند و همین موضوع سبب می شود تا موادی که بر روی ناخن شما قرار گرفته است پس از مدتی از ریشه ناخن شما جدا شده و نیاز باشد که دوباره برای بخش پایینی ناخن خود از مواد کاشت استفاده کنید تا فضای خالی به وجود آمده را پر کنید.

ترمیم ناخن شکسته به چه صورت انجام می شود؟
بسیاری از ما بنا بر دلایلی سعی می کنیم تا از کاشت ناخن استفاده نکنیم و سعی می کنیم تا با مراقبت درست از ناخن های دست و پای خود نیازی به کاشت ناخن نداشته باشیم. بسیاری از ما در اثر برخورد و ایجاد فشار دچار شکستگی ناخن هایمان می شویم که این موضوع می تواند برای ما آزاردهنده باشد، حال در این میان باید برای ترمیم ناخن های شکسته خود کاری کنیم که ما قصد داریم تا در این بخش شما را با متداول ترین روش های ترمیم و بازسازی ناخن هایتان آشنا کنیم.

ترمیم ناخن شکسته با چای کیسه ای
ترمیم ناخن شکسته با ژل ناخن
ترمیم ناخن شکسته با دستمال کاغذی
ترمیم ناخن شکسته با چسب شیشه ای
ترمیم ناخن شکسته با چای کیسه ای
یکی از آسان ترین روش ها برای بازسازی ناخن های شکسته شما استفاده از یک چای کیسه ای است که در واقع ما به کیسه آن نیاز داریم نه چای درون آن، برای اینکار کافی است که ابتدا محتویات داخل کیسه را خالی کنید و سپس از کیسه به اندازه میزان شکستگی ناخن هایتان برش دهید، سپس سعی کنید سطح روی ناخن شکستان را زبر کنید تا کیسه برش خورده به راحتی بر روی ناحیه شکسته شده بنشیند و بدون هیچ حرکتی اتصال پیدا کند سپس با استفاده از چسب کیسه را به ناخن بچسبانید و با استفاده از یک پولیش سطح روی ناخنتان را صاف و یکدست نمایید.

ترمیم ناخن شکسته با ژل ناخن
اگر ناخن شما لب پر شده باشد این روش می تواند کمک زیادی به آن بکند. برای این کار کافیست تا با استفاده از یک پولیش سطح ناخن خود را صاف و یکدست نمایید و سپس با استفاده از یک محلول پاک کننده تمامی چربی ها و آلودگی های روی سطح ناخن خود را از بین ببرید. در این مرحله شما باید ناخن خود را به وسیله چسب مخصوص قالب گیری کنید و سپس مقداری از ژل را بر روی چسب زده و سپس چسب را از روی سطح ناخن خود جدا نمایید. شما می توانید با استفاده از این روش ترمیم ناخن های ترک خورده را به راحتی انجام دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران