مرکز زیبایی صاد ، خدمات پوست و مو و لیزر در کرمان

در کرمان ، کرمان

معرفی مرکز زیبایی صاد ، خدمات پوست و مو و لیزر در کرمان

🔴 مرکز زیبایی صاد

🔹 مرکز زیبایی صاد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آهنی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرکز زیبایی صاد :

✅ لیزر موهای زاید

✅ بوتاکس

✅ فیلر

✅ مزوتراپی

✅ Prp

✅ سابسیژن

✅ میکرونیدلینگ

✅ فیشیال و پاکسازی

✅ تمامی خدمات زیر نظر پزشک مجموعه دکتر توکلی انجام میشود

و…

 

🔸 با مدیریت  محمد صادق افضلی

🔸 شماره تماس  09202895004

🔸 شماره تماس  03432478768

🔸 آدرس  کرمان نبش هزار و یکشب 23 ساختمان هزار و یکشب طبقه سوم واحد 303

 

سابسیژن چیست؟

سابسیژن یکی از روشهای درمان جای زخم و آکنه است. در این شیوه درمانی، پزشک با استفاده از یک وسیله تیز و برنده، قسمت آسیب دیده را که موجب از بین بردن و آسیب دیدن بافتهای سالم کناری هم میشود را برمیدارد. با انجام این کار، تولید کلاژن در منطقه مورد نظر چندین برابر افزایش یافته و جای زخم به مرور زمان بهبود یابد.

سابسیژن چگونه زخم های آکنه را درمان می کند؟
زخم ناشی از آکنه دارای یک لنگرگاه متصل به بافت اصلی پوست است. در subcision با استفاده از یک ابزار تیز، این لنگرگاه از هم شکسته شده و ارتباط بافت آسیب دیده با بافت سالم پوست، از بین میرود. با انجام این کار، یک لخته خون در زیر پوست ایجاد شده که شرایط را برای افزایش تولید کلاژن و بازسازی بافت آسیب دیده، مهیا میکند.

سابسیژن چگونه انجام میشود؟
مرحله ۱: آماده سازی
قبل از انجام این عمل پوست باید به طور کامل پاک شده و جای زخمهای مورد نظر، با استفاده از یک قلم به صورت دقیق، مشخص شود. بعد از آن بی حسی موضعی برای بی حس کردن پوست شما تزریق میشود.

مرحله ۲: انتخاب دستگاه سابسیژن
برای هر پوست و زخمی باید از سوزنهای مخصوص استفاده کرد. در صورتی که سوزن اشتباهی برای وارد شدن به عمق پوست انتخاب شود؛ احتمال آسیب دیدن بافت سالم پوست زیاد میشود!

سوزنهای تیز: سوزن هایپودرم 18-23G
سوزن Nokor: سوزن Nokor یک سوزن tribevelledاست که به طور خاص برای انجام سابسیژن طراحی شده است.
میکرو کانولای بلانت: با استفاده از این سوزن، خونریزی و تورم بعد از عمل، نسبت به سوزنهای تیز، کمتر است.
مرحله ۳: انجام عمل
سوزن انتخاب شده به آرامی وارد لایه های عمیق پوست شده تا اتصال بین بافتهای آسیب دیده و سالم قطع شود. در این مرحله احساس سوزش در منطقه تحت درمان تا اندازه ای طبیعی است.

مرحله ۴: تمیز کردن جای زخم
برای جلوگیری از پیشروی خونریزی و تورم، پزشک باید از طریق فشار دادن جای زخم، خون باقی مانده را از زیر پوست خارج کند. بعد از آن جای زخم تمیز شده و برای جلوگیری از عفونی شدن آن، یک کرم آنتی بیوتیک تجویز میشود.

انواع روشهای سابسیژن
سابسیژن با تکنیک تزریق خونی (autologous blood)
این روش برای اولین بار ۲۰ سال پیش معرفی شده و مورد استفاده قرار گرفت. در این متد، مقداری خون به جای زخم مورد نظر تزریق شده تا مانع از برقراری ارتباط بین بافت آسیب دیده و سالم شود. البته همانطور که احتمالاً حدس میزنید، این روش خالی از عیب نیست. چرا که احتمال شکل گیری لخته های خونی زیر پوست، وجود دارد.

سابسیژن با پیوند پوست
در این روش، ابتدا با استفاده از سابسیژن، یک شکاف کوچک روی منطقه مورد نظر، ایجاد میشود. در این مرحله، ارتباط بین بافت سالم و آسیب دیده، از بین میرود. سپس با استفاده از لیزر CO2، پیوند پوست از ناحیه پشت گوش به ناحیه تحت درمان انجام میشود.

انجام این روش حتماً باید توسط یک پزشک متخصص در حوزه پیوند پوست و ساب سیژن انجام شود. چرا که در برخی موارد، احتمال شکل گیری زخم التهابی روی پوست وجود دارد. در صورتی که بعد از انجام عمل چنین زخمی مشاهده شود، مجدداً جای زخم باید باز شده و تزریق داروهای ضد التهاب به آن انجام شود.

سابسیژن با PRP
در این روش که تا اندازه ای مشابه با روش تزریق خونی است، تزریق پلاسمای غنی از پلاکت که از خون خود فرد حاصل شده است، به ناحیه تحت درمان بعد از ایجاد زخم، انجام میشود. این روش دارای عوارض بسیار کمتری است چرا که پلاکت غنی شده حاوی مقدار زیادی فاکتورهای رشد و بازسازی پوست است.

سابسیژن با پر کننده یا فیلر
با توجه به این که در این روش از پر کننده یا فیلر استفاده میشود، میتوان آن را بهترین گزینه برای درمان جای عمیق زخمها در نظر گرفت. پرکننده ها به تنهایی برای از بین بردن جای زخم مورد استفاده قرار نمیگیرند. در این شیوه با استفاده از سابسیژن زخم مختصری ایجاد شده و بعد از شکستن پیوند بافت آسیب دیده با بافت سالم، فیلر به مقدار نیاز تزریق میشود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران