ارائه خدمات زیبایی ناخن و مو در تهرانسر

در تهران ، تهران

ارائه خدمات زیبایی ناخن و مو در تهرانسر

🔴 سمیرا محمد رضایی و فاطمه دولت آبادی

🔹 سمیرا محمد رضایی و فاطمه دولت آبادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات زیبایی ناخن و مو در تهرانسر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سمیرا محمد رضایی و فاطمه دولت آبادی :

✅ ارائه تخصصی ترین و بروز ترین خدمات زیبایی

✅ خدمات ناخن

✅ رنگ و لایت و لاک ژل

✅ لمینت ناخن، کاشت و ترمیم

✅ خدمات ناخن با بهترین مواد و کیفیت

و….

 

🔸 شماره تماس 09382303925

🔸آدرس تهران -تهرانسر

 لمینت ناخن چیست

عملکرد لمینت کردن ناخن چیست؟

یکی از روش های زیبایی راحت برای ناخن ها لمینت کردن است، کاور یا لمینت ناخن راه حل مناسبی برای زیبا شدن و استحکام ناخن ها می باشد.

 

کاور کردن (لمینت ناخن) چیست؟

کاور کردن ناخن، شبیه کاشت ناخن است، با این تفاوت که در این روش از تیپ‌های ناخن استفاده نمی‌شود و همه مواد به طور مستقیم به صورت لایه‌ای نازک روی خود ناخن طبیعی، کار می‌شوند و برای افرادی که ضخامت ناخن‌های کاشته شده را نپسندیده و یا فرم طبیعی ناخن خود را دوست دارند، پیشنهاد می‌شود.

لمینت یا کاورکردن ناخن به چه کسانی توصیه می‌شود؟

ناخن‌ها از لایه‌های پروتئینی به نام کراتین تشکیل شده‌اند که از ناحیه پایه ناخن زیر کوتیکول، رشد می‌کنند. ناخن‌های سالم، صاف و یکدست با شیارهای طبیعی هستند. همچنین رنگ آن‌ها یکنواخت و بدون نقطه و تغییر رنگ است. گاهی اوقات در ناخن‌ها به دلیل آسیب یا ضربه ترک‌، ناهمواری و یا خطوط و نقاطی ایجاد می‌شود. اگر شما هم صدف ناخن‌هایتان دارای پستی و بلندی بوده و حالت زیبایی ندارد، برای بر طرف کردن این مشکل، می‌توانید کاور ناخن را امتحان کنید، همینطور اگر از عوارض کاشت ناخن خسته شده اید یا به مواد لیکویید که در موقع کاشت استفاده می شود حساسیت دارید می توانید از کاور ناخن برای تقویت ناخن هایتان استفاده کنید.

تفاوت کاشت و لمینت ناخن در چیست؟

برای کاشت ناخن، ابتدا ناخن‌ها سوهان زده شده و نازک می‌شوند. سپس از تیپ‌های مخصوص استفاده کرده و ناخن را بلند می‌کنند. بعد از آن مواد کاشت با ضخامت روی آن قرار داده می‌شود.

کاشت ناخن ظاهری طبلیعی ندارد که برخی دوست ندارند. ناخن ممکن است کمی برجسته بنظر آید. اما لمینت اینگونه نبوده و لایه نازکی روی ناخن گذاشته می‌شود. بدین ترتیب نسبت به کاشت طبیعی‌تر بوده و برای برخی افراد بهتر است.

لمینت به چه کسانی توصیه نمی‌شود؟

اگر احیاناً به عفونت‌های قارچی دچار هستید، کاشت و لمینت مناسب شما نیست. زیرا یکی از مواردی که در بیماریها چک می‌شود ناخن است. در این صورت نمی‌توانید پیشرفت بیماری را ببینید.
افرادی که سیستم ایمنی بدنشان ضعیف است بهتر است کاشت و لمینت نکنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران