سالن آرایشگاه پیوند بیوتی در تهران – یوسف آباد

در تهران ، تهران

معرفی سالن آرایشگاه پیوند بیوتی در تهران – یوسف آباد

🔴 سالن آرایشگاه پیوند بیوتی

🔹 سالن آرایشگاه پیوند بیوتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات آرایشی و زیبایی در یوسف آباد – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن آرایشگاه پیوند بیوتی :

✅ کلیه خدمات ارایشی

✅ فیبروز

✅ هاشور

✅ رنگ لایت

✅ دکلره

✅ امبره و سامبره

و….

جهت مشاهده نمونه کار پیج مارو رو فالو کنید

 

🔸 شماره تماس 09199062126

🔸آدرس تهران – یوسف آباد،میدان سلماس

دکلره‌ی مو چیست؟

دکلره‌ی مو چیست؟

به عمل از بین بردن رنگ طبیعی مو دکلره می‌گویند که فردی اگر موهای تیره داشته و قصد روشن کردن آن را دارد ابتدا باید موهای خود را با این ماده که به نام دکلره است روشن کند.

این عمل برای روشن کردن رنگ اولیه مو بیش‌از ۳ درجه از رنگ اصلی اتفاق می‌افتد و برحسب روشنی معمولاً به ۱۰ سطح طبقه‌بندی می‌گرد مشکی با سطح اول که شماره ۱ دکلره و روشن‌ترین رنگ یعنی بلوند پلاتین با شماره ۱۰ مشخص خواهد شد. این ۱۰ رنگ دکلره عبارت‌اند از

۱ مشکی، ۲ قهوه‌ای خیلی تیره، ۳ قهوه‌ای تیره، ۴ قهوه‌ای، ۵ قهوه‌ای متوسط، ۶ قهوه‌ای روشن، ۷ بلوند تیره، ۸ بلوند روشن، ۹ بلوند خیلی روشن، ۱۰ بلوند پلاتین

با توجه به این گفته‌ها برای فهمیدن راه‌حل مثالی برای شما عزیزان می‌زنیم. به‌عنوان مثال خانمی که رنگ موهای قهوه‌ای تیره به رنگ شماره ۳ دارد برای آنکه بتواند رنگ موهای خود را بلوند تیره کند باید ۴ درجه موی خود را روشن کند به‌همین دلیل باید دکلره را انجام داده و مویان بیش‌از ۳ درجه روشن شود.

مزایای دکلره کردن موهای زائد

به‌طورکلی سرعت بالای این عمل باعث محبوبیت بیش‌ازحد آن شده‌است. کل مراحل را مانند درست کردن و مخلوط کردن و از بین بردن موهای زائد بیشتر از ۱۵ دقیقه طول نمی‌کشد. بند انداختن یا وکس کردن یا روش‌های دیگر برای از بین بردن موهای زائد نیاز به تخصص و وقت زیاد دارد. اما دکلره معمولاً هیچ‌گونه تخصص خاصی لازم نداشته و سرعت بالاتری دارد این کار بسیار ساده بوده و نیاز به هیچ‌گونه مهارتی ندارد و هر فردی با رعایت نکات ایمنی می‌تواند آن را در منزل خود انجام دهد. به دلیل آنکه ریشه مو کنده نمی‌شود آسیب‌هایی مانند ایجاد موهای زیر پوستی، بریدگی، کبودی، یا جوش‌های سطحی بر روی پوست ایجاد نمی شود. پودر دکلره و اکسیدان معمولاً در هر داروخانه‌ای پیدا شده و قابلیت دسترسی آن بسیار راحت است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران