تور و گشت در جزیره قشم

در هرمزگان ، قشم

معرفی تور و گشت در جزیره قشم

🔴 عدنان قویدل

🔹 تور گشت جزیره صبح تا غروب

🔹 یک روز بیادماندنی را با ما تجربه کنید

🔹 غار خربس

🔹 دره ستاره ها

🔹 جزایر ناز ( شتر سواری و جت اسکی پرواز با چتر)

🔹 جزیره هنگام ( دیدن دلفین‌ها و آکواریوم طبیعی و بازارچه هنگام)

🔹 جنگل حرا ( قایق سواری وسط جنگل و زیستگاه )

🔹 روستای بومگردی سهیلی برای غذای دریایی

🔹 تنگه چاهکوه

🔹 گنبدنمک و….

🔹 هر ماشینی به دلخواه و راحتی شما سواری هیوندا یا تویوتا هایلوکس با راننده بومی برای اطلاعات بیشتر و رزرو تماس بگیرین

 

🔸 شماره تماس 09174189632

🔸 آدرس جزیره قشم

 

مزیت تور قشم چیست؟

تور قشم یکی از پر مزیت ترین تور های مسافرتی است که مطابق با سلیقه اکثر گردشگر ها می باشد، چرا که این تور دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و خارق العاده ای است به صورتی که بستر بسیار مناسبی را برای تفریح هر گونه سلیقه ای در گردشگر ها را فراهم نموده

در بین انواع متعدد تورهای گردشگری داخلی کشور، تور قشم را می توان به عنوان یکی از پر مزیت ترین ها و جذاب ترین تورهای دنیا نامید. زیرا با رفتن به این تور هیجان انگیز و فوق العاده می توانید از وجود جاذبه های مختلفی اعم از تاریخی، تفریحی، طبیعی و … را به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید.

جزیره قشم دارای چه نوع آب و هوایی است؟

به طور حتم می دانید جزیره قشم بزرگ ترین جزیره کشور محسوب می شود که از نظر آمار جهانی هم وسیع ترین جزیره ی غیر مستقل می باشد.

از آن جا که این جزیره توریستی زیبا واقع در جنوب ایران است، دارای آب و هوایی از نوع گرم و با درجه حرارت بالا می باشد. وجود دریا در مجاورت این مکان توریستی موجب شده تا آب و هوای آن دارای رطوبتی مطلوب باشد.

گفتنی است که کسب اطلاعات در مورد آب و هوای مقصد پیش از اقدام به سفر از جمله کار هایی است که به هیچ وجه نباید فراموش کنید. حال اگر خواستار سفر به این نقطه هیجان انگیز کشورمان هستید لازم است بگوییم که بهترین زمان ها برای رفتن به آن جا فصل پاییز و ماه های دی و بهمن می باشد.

در این ماه های سال دمای جزیره در مطلوب ترین حال خود قرار دارد و گردشگران می توانند از جاذبه های طبیعی قشم، نهایت لذت را ببرند.

جاذبه های طبیعی و تاریخی جزیره قشم

جاذبه های طبیعی و تاریخی منحصر به فرد و فوق العاده جزیره قشم یکی از عمده دلایل گردشگران برای سفر به این نقطه توریستی زیبا می باشد.

قشم جزیره ای است که غنی از منابع زیبا و ناب طبیعی و همچنین تاریخی می باشد که موجب جلب توجه افراد بسیار زیادی نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح جهانی شده است. به گونه ای که سالانه تعداد قابل توجهی از توریست ها به این قسمت از کشورمان سفر می کنند و از جاذبه های فوق العاده آن لذت می برند.

تور قشم و جاذبه های تفریحی و گردشگری مدرن

جاذبه های قشم در دسته های بسیار متنوعی می باشد که یکی از پرطرفدار ترین آن ها، انواع جاذبه های تفریحی است که با هدف فراهم کردن بهترین زمینه های گردشگری به صورت مدرن احداث شده اند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران