آموزش ارز دیجیتال ، فارکس در بروجرد

در لرستان ، بروجرد

معرفی مرکز آموزش ارز دیجیتال ، فارکس در بروجرد

🔴 محمدرضاپیرهادی

🔹 محمدرضاپیرهادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش ارز دیجیتال ، فارکس در بروجرد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمدرضاپیرهادی :

✅ برگزار کننده دوره های مختلف آموزش بازار های مالی در لرستان ، بروجرد

✅ ارز دیجیتال

✅ فارکس

✅ بورس داخلی

جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  بروجرد خیابان شهدا جنب پاساژ آینه ابتدای کوچه آموزشگاه فنی و حرفه ای سهند با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای

بازار فارکس چیست ؟

انواع بازارهای مالی
امروزه بازارهای مالی به شکل های مختلفی ظاهر شده اند و همگی پرطرفدار هستند. این بازارها بر زندگی انسان های زیادی درطول تاریخ تاثیرگذار بوده اند. اما امروزه دو نوع بازار مالی موجود است:

بازارهای سنتی: در آمریکا، بازارهایی مانند اوراق قرضه و بازار بورس، بازارهای سنتی هستند و حجم بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند. به گونه ای که بطور تقریبی تمام آمریکایی ها در این بازارها دارای سرمایه هستند. آنها با سرمایه گذاری در این بازارها، پول زیادی را جابجا می کنند.

بازارهای جدید: این بازارها که بازارهای مشتقه نیز نامیده می شوند،‌ بازارهای نوظهوری هستند که به نوعی از این بازارها پدید آمده اند. بازارهایی مانند بازار فارکس، بازار CFD و بازارهای آتی از بازارهای سنتی ایده و الگو گرفتند. این بازارهای جدید در سرتاسر دنیا پدید آمدند که در سرتاسر جهان تحت عنوان بازار فارکس شناخته می شوند.

معرفی کامل بازار فارکس
بازار فارکس ، بعنوان بزرگترین بازار دنیا شناخته شده که روزانه پنج تریلیون دلار گردش مالی دارد. پس از شکل گیری بازارهای بورس در سالیان گذشته، بازارهای جدیدی در سرتاسر دنیا ایجاد شده که امروز این بازارها رو تحت عنوان بازار فارکس می شناسند. این بازارها با الگوگیری از بازارهای آتی، فارکس و CFD شکل گرفتند.

البته تمامی بازارهای فوق، بازار فارکس نیستند. وقتی کارگزاری های فارکس قصد دارند شرکت خود را معرفی کنند، اعلام می کنند ما کارگزاری فارکس هستیم و دارایی های ما شامل سهام های آمریکا، تمام جفت ارزها، ارزهای دیجیتال، طلا، نفت، شاخص های بورس و هزاران موارد دیگر است. شما می توانید این دارایی ها را معامله کنید.

دارایی های فوق، تمام مواردی هستند که می توانید در یک کارگزاری فارکس معامله کنید. اما لزوما تمام اینها بازار فارکس نیستند. درواقع، بازار فارکس (Forex) برگرفته از Foreign exchange به معنای تبادل ارز خارجی است. در این بازار می توان ارزهای مختلف را به میزان برابری باهم معامله کرد. مثلا فرض کنید 300000 یورو دارید و می خواهید به دلار تبدیل کنید. برای تبدیل یورو به دلار باید از نرخ تبدیل یا Exchange rate استفاده کنید.

شیوه معامله در بازار فارکس
برای بررسی نحوه معامله در این بازار، ابتدا باید ببینیم از سنجش و تبدیل ارزها چه سودی بدست می آید. فارکس بازار پر نوسانی است، اما با وجود نوسانات زیاد خود، بازاری امن است. از این لحاظ امن است که کمتر حرکات غیرقابل تصور در جفت ارزها مشاهده می شود. در این بازار، ارزی وجود ندارد که طی یک شب از بین برود و نابود شود. پس بازاری کاملا امن است.

فرض کنید اقتصاد آمریکا در وضعیت خوبی است و برطبق شواهد به این نتیجه می رسید که ارز آمریکا در مقابل پوند انگلستان قوی تر می شود. در این حالت به احتمال زیاد جفت ارز پوند دلار یعنیsell GBP/USD را می فروشید. زیرا، وقتی ارزی را در بازار فارکس می خواهید مبادله کنید، درواقع یک ارز را درمقابل ارز دیگر مقایسه می کنید.

همواره ارز اول، ارز پایه (Base currency) و ارز دوم، ارز متقابل (quote currency) است. ارز پایه، دارای مبنای یک است. مثلا اگر هر دلار را برابر با ۱۱۱ ین ژاپن درنظر بگیریم، ارز پایه دلار است و ارز متقابل ین است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران