هتل آپارتمان دربست مبله در ملارد – تهران

در تهران ، ملارد

معرفی هتل آپارتمان دربست مبله در ملارد – تهران

🔴 احمدرضایی

🔹 سه طبقه مجزا

🔹 فول امکانات واقعی دربست

🔹 تر و تمیز

🔹 باامنیت بالاوجای پارک اختصاصی

🔹 قیمت از۲۵۰هزارتومان تا ۴۵۰ هزارتومان

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۷۲۳۰۱۷۵۹

🔸 آدرس  ملارد،جنب پمپ گازوکارواش عرشیا،خیابان بهارفرعی اول،سمت چپ انتهای پلاک۶۳

مزایای هتل آپارتمان چیست ؟

هتل یا هتل آپارتمان، کدامیک برای خانواده ها ایده آل تر است؟
معمولاً برای مسافرانی که یک سفر خانوادگی را برنامه ریزی می‌کنند رزرو هتل آپارتمان نسبت به هتل ایده آل تر است. چرا که فضای تفکیک شده این اقامتگاه و وجود بخش مختلف در آن موجب می‌شود تا هر یک از افراد خانواده در سفر نیز حریم شخصی خود را داشته باشند. هتل آپارتمان ها همچنین حس در خانه بودن را به افراد القا می‌کنند از این رو برای بسیاری از افراد نا آشنا و غیر مطمئن نیستند. هزینه اقامت در یک هتل آپارتمان نیز اغلب نسبت به کرایه هر شب هتل ارزانتر است. به همین خاطر، اجاره این نوع اقامتگاه برای خانواده ها مقرون به صرفه تر است.

امکان آشپزی و پخت غذا
همانطور که می‌دانید آماده سازی غذا توسط مهمانان در اتاق هتل ها ممنوع است. چرا که فضای هتل ها برای این کار بهینه سازی نشده است و امکانات موجود در آن اجازه این کار را به مهمانان نمی‌دهد. اما هتل اپارتمان ها خود دارای آشپزخانه و اجاق گاز هستند و به مهمانان اجازه می‌دهند تا وعده های غذایی خود را در آن طبخ کنند. این قابلیت برای کسانی که حساسیت های غذایی دارند و یا نسبت به تهیه غذا از رستوران ها حساس هستند، بسیار کاربردی است. چرا که با کمک آن می‌توانند حتی در سفر نیز غذای خانگی تهیه کرده و آن را نوش جان نمایند. البته این ویژگی برای مسافرانی که هزینه زیادی را صرف رزرو بلیط هواپیما کرده اند و می‌خواهند برای جبران آن سایر هزینه های سفر از جمله هزینه های خورد و خوراک خود را کاهش بدهند نیز مناسب است. به همین خاطراین ویژگی موجب می‌شود تا رزرو هتل آپارتمان برای بسیاری از مسافران کاربردی تر باشد.

اقامتی مناسب برای سفرهای بلند مدت
امکان اقامت طولانی مدت در اغلب هتل آپارتمان ها مهیا است. از این رو کسانی که سفرهای کاری چند ماهه دارند و نمی‌توانند در این مدت خانه ای را در مقصد اجاره کنند، می‌توانند با رزرو هتل آپارتمان شرایط مناسبی را برای اقامت خود فراهم سازند. همچنین قیمت مناسب کرایه هتل آپارتمان ها به ازای هر شب اقامت نیز موجب می‌شود تا هزینه اقامت های بلند مدت مقرون به صرفه تر شود. به همین خاطر امکان اقامت طولانی مدت را نیز می‌توان از جمله مزیت های رزرو هتل آپارتمان ها در ایران برشمرد.

قیمت مناسب به ازای هر شب اقامت
همانطور که در ابتدای متن نیز به آن اشاره کردیم اغلب هتل آپارتمان ها نسبت به هتل ها از بازه نرخی مناسب تری برخوردار هستند. البته باید بگوییم که هتل ها در عوض پول بیشتری که از مهمانان خود می‌گیرند فضای لوکس تری را نیز در اختیارشان قرار می‌دهند. اما محیط اغلب هتل آپارتمان ها ساده است و تمرکز بیشتر بر این موضوع بوده که کاربردی ترین وسایل در آن مهیا باشد. همین امر نیز موجب شده است تا این نوع از اقامتگاه ها به ازای هر شب اقامت، کرایه پایین تری را از مهمانان خود دریافت کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران