تور بزرگ سفر به آنتالیا در عید نوروز در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی تور بزرگ سفر به آنتالیا در عید نوروز در تبریز

🔴 بازرگانی ندائی

🔹 بازرگانی ندائی با افتخار تور بزرگ سفر به آنتالیا در هتل ۵ستاره (یوآل بلگ) با پرواز رفت و برگشت از وان همراه با ترانسفر مسافر از مرز تا فرودگاه و برعکس تا هتل محل اسکان همراه با سلف سرویس (صبحانه .ناهار .شام)بهمراه استخر ۲۴ساعته جکوزی و گردشگری در شهر به مدت ۵شب ۶روز به قیمت فقط ۱۲تومن

🔹 با این مبلغ حتی کیش هم نمیتوانید سفر کنید.

🔹 بدون واسطه و با امنیت سفر کنید

🔹 ضمنا تست کرونا هم شرکت خودش برای تسهیل مسافران هم برای ایران و هم برای سفر به ترکیه تسهیل نموده است

🔹 بازرگانی ندائی وارد کننده انواع لوازم خانگی از ترکیه و تور مسافرتی به ترکیه

 

🔸 با مدیریت  بهنام ندائی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  دفتر مرکزی تبریز
دفتر هماهنگی کننده به ترکیه مرند (خ فهمیده نرسیده به ثبت احوال بازرگانی ندائی )

مزایای سفر با تور چیست؟

در سفر با تور، یک نفر راه را به شما نشان می دهد
شاید این مهم ترین و اصلی ترین دلیلی باشد که افراد مختلف را برای سفر با تورهای مسافرتی ترغیب می کند. زمانی که شما به تنهایی سفر می کنید، تمام مسئولیت های سفر به عهده خودتان است. به تنهایی باید مخل اقامت خود را مشخص کنید، به آن محل برسید. خودتان به تنهایی باید غذای خود را در طول سفر پیدا کنید. اینکه از کجا غذا سفارش دهید یا حتی برای خرید غذا به کجا بروید. در عین حال، مطمئن باشید که مسیر درستی را در سفر در پیش گرفته اید.

سفر با تور هر روزه افراد بیشتری را به سمت خود می کشاند. در این میان حتی افرادی که به تنهایی سفر می کنند یا به اصطلاح سولو سفر می کنند نیز گاهی به سراغ تورها می آیند. در ادامه می توانید مزایای سفر با تور را بخوانید.

تمام این کارها و دغدغه ها در سفر با تور حل می شوند. دیگر استرس و نگرانی تمام مشکلات بالا را ندارید. راهنمای مسافرتی که در تور با شما همراه می شوند، شما را به مکان های توریستی و رستوران های عالی و مناسب می برند و حتی در طول راه تمام مطالب جالب و حقایق را درباره مسیر و جاذبه ها به شما می گویند.

هنگامی که به تنهایی به کشورهای دیگر همانند تایلند، هند و مالزی سفر می کنید، اگر زبان انگلیسی ندانید نمی توانید سوال های خود را از مردم آن کشور بپرسید. اما اگر راهنما همراه شما باشد، میانجی گری شما و مردم خواهد بود و به جای شما، سوال هایتان را می پرسد و کار شما را راه می اندازد. همچنین در سفر با تور اصلا اهمیت ندارد که کاری را احمقانه انجام دهید، چرا که راهنمای تور مسافرتی به کمک شما خواهد آمد و شما را راهنمایی می نماید.

پیدا کردن دوست و همسفر در تور
در حقیقت همه مدل افراد در تورهای مسافرتی شرکت می کنند و به دنبال دوست هستند. در نتیجه صحبت کردن و ارتباط با مردم در سفر با تور بسیار راحت تر است. شاید در همان ابتدای سفر با نگاه کردن به افراد بتوانید افرادی که علاقه مند به صحبت هستند را پیدا کنید. همچنین در ادامه نیز با شناخت افراد تور، شاید بسیار از شناخت دیگران و دوست شدن با آن ها تعجب کنید. در حقیقت دوست پیدا کردن در بین افراد یک تور بسیار آسان تر از دوست پیدا کردن در لابی هتل هاست.

بهترین مکان ها و مقصدها در تورهای مسافرتی
به این معنی که در تورها، بهترین مقصد ها و مکان ها از قبل مشخص شده اند. آژانس های گردشگری به دلیل اینکه سال های طولانی برای یک مقصد گردشگری تحقیق نموده اند و تورهای بسیاری در آن مسیر اجرا کرده اند، در این زمینه خبره شده و همیشه بهترین ها را جلوی مسافران خود قرار می دهند.

شاید اگر بخواهید به تنهایی بهترین مکان ها و جاذبه های گردشگری را پیدا کنید، هفته ها و یا ماه ها به دنبال اطلاعات بگردید. مدت های طولانی برای برنامه ریزی سفرتان زمان بگذارید و در آخر نیز در طول سفر به مشکلات بسیاری برخورد کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران