آموزش تخصصی پتینه شامل نقش برجسته، کهنه کاری ، ورق طلا، دکوپاژ، 20 مدل تکنیک رنگ، موتیف، استنسیل، پتینه مجسمه در تهران

در تهران ، تهران

معرفی آموزش تخصصی پتینه شامل نقش برجسته، کهنه کاری ، ورق طلا، دکوپاژ، 20 مدل تکنیک رنگ، موتیف، استنسیل، پتینه مجسمه در تهران

🔴 لیندا بهرامیان

🔹 لیندا بهرامیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش تخصصی پتینه شامل نقش برجسته، کهنه کاری ، ورق طلا، دکوپاژ، 20 مدل تکنیک رنگ، موتیف، استنسیل، پتینه مجسمه در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات لیندا بهرامیان :

✅ آموزش تخصصی پتینه شامل نقش برجسته

✅ آموزش تخصصی کهنه کاری ، ورق طلا، دکوپاژ

✅ آموزش تخصصی ۲۰ مدل تکنیک رنگ، موتیف

✅ آموزش تخصصی استنسیل، پتینه مجسمه

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

پتینه کاری چیست؟

پتینه رنگ کدر روی سطح بیرونی یک ماده است که بیشتر بر روی برنز، مس و سایر فلزات مرتبط استفاده می شود. استفاده از پتینه موجب می شود، یک فلز از خود در برابر خوردگی که به طور طبیعی پس از قرار گرفتن در معرض محیط و شرایط جوی ایجاد می شود، محافظت کند. به تعبیری دیگر پتینه بر روی کهنگی و زنگ زدگی بر روی فلز مس یا سایر فلزات، چوب و یا سنگ قرار می گیرد.

در واقع پتینه کاری یکی از تکنیک ها و هنرهای نقاشی می باشد. هنری که حالت های کهنگی و خوردگی را به کمک رنگ های متنوع و تکنیک های منحصر به فرد خود بر روی اشیاء مختلف شبیه سازی می کند. ایده گرفتن از تکنیک پتینه کاری جلوه بصری بسیار زیادی به همراه دارد و توجه همه را به خود جلب می کند.
پتینه کاری ساختمان

هنگامی که یک ماده در معرض عوامل هوازدگی مانند آب، باد، یخ، دمای شدید یا عوامل دیگر قرار می گیرد، شروع به فرآیند اکسیداسیون می کند که در نهایت منجر به کدر شدن پوشش یا سطح آن می شود. پتینه نیز در اثر کهولت سن، سایش یا حتی پولیش ایجاد می شود. مواد برای محافظت از خود در برابر آسیب ناشی از خوردگی پتینه تشکیل می دهند، اما از طرفی پتینه ها نیز برای جذابیت و زیبایی نیز موزد استفاده قرار می گیرند.پتینه را می توان به عنوان یک روش پیشگیری از پوسیدگی دانست که خود مواد می توانند آن را اجرا کنند.

پتینه کاری ساختمان یکی از تکنیک های نقاشی ساختمان است که البته کاربردهای آن فراتر از نقاشی ساختمان می باشد. به عنوان مثال در پتینه کاری بر خلاف نقاشی، علاوه بر تغییر رنگ سقف، درب و یا دیوار ساختمان می توان بافت ظاهری آن ها را تغییر داد.

پتینه روی دیوار پذیرایی

پتینه روی دیوار پذیرایی و اتاق بیشتر مناسب افرادیست که نمی‌خواهند هزینه زیادی بپردارند و به دنبال جایگزینی مشابه و راهی سریع می‌گردند همانطور که گفتیم پتینه کاری یک هنر نقاشی است و به عملی گفته می‌شود که با استفاده از رنگ و ابزار نقاشی، جلوه ای کهنه و فرسوده را بر روی اجسام، وسایل تزئینی مانند چوب و فلز و یا دیوار ایجاد می کند. در پتینه کاری با استفاده از رنگ های دکوراتیو تیره و روشن، سطح اشیا را با بافت های نازکی به شکل زنگ زده، پوسیده، مات و ترک خورده می‌پوشانند.

پتینه کاری روی اجسام چوبی، فلزی، سنگی، مس و بسیاری از مواد دیگر قرار می‌گیرد. امروزه پتینه کاری در نقاشی ساختمان طرفداران خاص خود را دارد و به علت آنکه نمای منحصر به فردی را در دکوراسیون خانه پدید می‌آورد، میان مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران