آموزش بازارهای مالی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی آموزش بازارهای مالی در مشهد

🔴 رضابرومند

🔹 رضابرومند یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش بازارهای مالی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضابرومند :

✅ سرفصل های دوره آموزشی پیشرفته

✅ پرایس اکشن پیشرفته

✅ متفاوت ترین روش معاملاتی با نقطه ورودهای بسیار دقیق و کم ریسک

✅ معرفی چندین استراتژی دقیق و مطمئن با وین ریت بالا.

✅ قابل استفاده در تمامی جفت ارزهای فارکس و بازار ارزهای دیجیتال

✅ در تمامی تایم فریم ها

✅ بصورت بلندمدت و اسکلپی

✅ شناسایی نقاط مهم برگشتی و سطوح مهم حمایت و مقاومت

✅ چگونگی پوزیشن گیری در تایم های مختلف

✅ شناسایی امواج و چگونگی تشکیل روندها

✅ پشتیبانی بلند مدت

✅ انجام معاملات لایو حین آموزش

و….

 

🔸 شماره تماس 09024746075

🔸 شماره تماس 09150041605

🔸آدرس مشهد – میدان معلم تقاطع معلم وجلال،جنب شیرینی فروشی میرزا پلاک ۶۲


مهمترین ویژگی‌های بازار فارکس چیست ؟

بازار 24 ساعته

در تمامی 24 ساعت شبانه روز شما این امکان را دارید که به معامله در این بازار بپردازید. دلیل این امر این است که بالاخره یک بانک در یک جای دنیا در ساعت کاری خود قرار دارد و در حال تبادل ارز است.
نکته مهم در این مورد حجم معاملات است، در برخی ساعات شبانه‌روز که حجم معاملات بالا می رود و نوسانات نیز در بازار زیاد می‌شود و در برخی ساعات برعکس.

بازار دو طرفه

در فارکس شما می توانید هم در صعود ها و هم در نزول ها کسب سود کنید. در صعودها با دستور بای و در نزول ها با دستور سل این امکان برای شما فراهم شده است. این امکان باعث می شود که در صعودها از ایجاد حباب جلوگیری شود و در ریزش ها از به وجود آمدن رکود جلوگیری شود.

اهرم معاملاتی

اهرم معاملاتی به شما این امکان را می‌دهد که بیشتر از پول خود اجازه معامله داشته باشید. اهرم معاملاتی شبیه یک شمشیر دو لبه عمل می‌کند. اگر از آن درست استفاده کنید می‌توانید سود خوبی بدست آورید. ولی اگر از آن درست استفاده نشود ممکن است موجب ضرر برای شما شود.

انجام معاملات سفارشی

امکان انجام معاملات سفارشی در غیاب شما شما می توانید یک سری دستور خرید و فروش در قیمت‌هایی که بازار هنوز به آن نرسیده است قرار دهید. این امکان به شما در صرفه‌جویی در وقت کمک می‌کند و همین طور برخی فرصت هایی که ممکن این است از دست بدهید با این امکان از دست نمی رود.

نقدشوندگی بالا

اینقدر حجم معاملات در این بازار زیاد است که دستور خرید و فروش شما در لحظه ثبت و اجرا می‌شود.

بدون محدودیت مکانی

بدون محدودیت مکانی شما می توانید، در هر زمان و در هر مکانی که اراده کنید به معاملات خود بپردازید، خرید کنید و یا بفروشید.

هزینه بسیار پایین

هزینه بسیار کم برای معاملات به دلیل حجم معاملات بالا در این بازار هزینه معاملات نیز بسیار پایین است. از طرفی برای انجام معاملات به امکانات سخت افزاری زیادی هم نیاز ندارید، با یک تلفن همراه یا یک کامپیوتر شخصی به همراه اینترنت به راحتی می توانید خرید و فروش کنید.

حساب آزمایشی

امکان استفاده رایگان از حساب آزمایشی شما می توانید به صورت رایگان از حساب های آزمایشی دمو که کارگزاری در اختیار شما قرار می دهد، استفاده کنید. با حساب های آزمایشی شما میتوانید استراتژی معاملاتی و همچنین امکانات و نمادهای کارگزاری را بررسی کنید.

فرصت های معاملاتی بی‌شمار

فرصت های معاملاتی بی‌شمار وجود نمادهای زیاد در بازار فارکس همچون کارنسی ها (جفت ارزها)، کریپتوکارنسی ها (رمز ارزها)، کامیدیتی ها (فلزات با ارزش، انرژی ها و غیره)، استاک ها (سهام) و غیره این امکان را به شما می دهد که در هر لحظه، فرصتی برای معامله پیدا کنید. از طرفی به دلیل نوسانات بالا در این بازار و همچنین هزینه معاملاتی کم شما می توانید از تایم فریم‌های متفاوت برای معاملات خود بهره‌مند شوید و همچنین بازار دو طرفه با دستورهای بای و سل فرصت‌ها را دو برابر می کند. همه و همه اینها باعث می‌شود فرصت های معاملاتی بیشماری برای معامله شما حاصل شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران