بهترین مرکز خدمات کاشت ناخن در سراسر تهران

در تهران

معرفی بهترین مرکز خدمات کاشت ناخن در سراسر تهران

🔴 آیسان علیاری

🔹 آیسان علیاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات کاشت ناخن در سراسر تهرانمی باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آیسان علیاری :

✅ کاشت ناخن ۱۰۰تومان

✅ ترمیم ناخن ۷۰تومان

✅ ژلیش ناخن طبیعی ۳۰ تومان

✅ ریمور اصولی ۳۵تومان

✅ کاورناخن ۶۰ تومان

✅ پدیکور خشک ۳۵تومان

✅ پدیکور تخصصی ودرمانی ۱۲۰تومان

✅ ژلیش ناخن طبیعی پا ۴۵

✅ لنز ناخن ۵تومان

✅ شکسته ناخن ۵ تومان

و…

 

🔸 شماره تماس  09939450572

🔸 آدرس  تهران

کاشت ناخن چیست؟

چرا کاشت ناخن به یکی از کارهای زیبایی محبوب و ترند تبدیل شده است؟
دلیل معروف و پرطرفدار شدن کاشت ناخن در دنیای امروزی رو میتونیم به ارتباط گسترده نسل امروز با یک بستر رسانه‌ای و ارتباطی که حاوی مطالب زیبایی و مراقبتی بسیاری زیادی هست، بیان کنیم. دیدن مدلهای مختلف کاشت و دیزاین ناخن و تاثیری که بر روی زیبایی دستها و افزایش اعتماد به نفس داره، یکی از اصلی ترین دلایلی هست که باعث شده تا کاشت ناخن به یکی از کارهای زیبایی بسیار محبوب، پرطرفدار و ترند در بین خانمها در هر سن و سالی که باشند، تبدیل بشه.

علاوه بر این، ناخنهای بلند افراد معروف و سلبریتیها هم تاثیر بسیار زیادی در افزایش محبوبیت این روند داشته و باعث شده تا سایر افراد هم تمایل داشته باشند ناخنهایی بلند، یکدست و جذاب به سبک افراد معروف و سلبریتیها داشته باشند.

دلیل دیگه‌ای که برای کاشت ناخن وجود داره این هست که رشد طبیعی ناخنها ممکنه در برخی از افراد بسیار کم باشه و همچنین به دلیل نازک و ظریف بودن ناخن طبیعی، مراقبت و نگه داری از اون واقعا سخت میشه. کاشت ناخن این امکان رو به شما میده تا استحکام و مقاومت ناخنهاتون رو افزایش بدید و بلندی ناخنها رو تا هر اندازه‌ای که تمایل دارید بیشتر کنید.

علاوه بر این، برخی از افراد عادت به جویدن ناخن دارند و همین موضوع شکل و ظاهر نازیبا و بدفرمی رو برای ناخنها به وجود میاره. این افراد میتونن با کاشت ناخن، این عادت بد رو از خودشون دور کنند و از این طریق، فرصت رشد کردن رو برای ناخنهای طبیعی خودشون فراهم کنند.

 

کاشت ناخن چیست؟
اصطلاح کاشت ناخن، به معنی اضافه کردن یک ناخن مصنوعی بر روی ناخنهای طبیعی هست تا بشه از این طریق، ظاهری بلندتر و یکدست‌تر برای ناخنها به وجود آورد و از این طریق زیبایی و جذابیت ناخنها و دستها رو افزایش داد.

معمولا برای افزایش مقاومت این ناخن مصنوعی، از نوعی پودر و مایع مخصوص یا ژل استفاده میشه و بعد از طی کردن مراحل مختلف مانیکور، سوهان کشی و یکسان کردن اندازه ناخنها، کار کاشت ناخن انجام میگیره و شما بعد از طی کردن این پروسه، میتونید از داشتن ناخنهای فوق العاده زیبا، بلند و جذاب، لذت ببرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های مشابه

نظرات کاربران