صنایع سنگ قربانی در استان مرکزی

در مرکزی ، نیمور

معرفی صنایع سنگ قربانی در استان مرکزی

🔴 صنایع سنگ قربانی

🔹 صنایع سنگ قربانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع تایل و اسلب صادراتی و وارداتی در استان مرکزی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات صنایع سنگ قربانی :

✅ فروش انواع تایل

✅ فروش انواع اسلب صادراتی و وارداتی

و…

 

🔸 با مدیریت  جواد قربانی

🔸 شماره تماس  09128556900

🔸 آدرس  شهر نیم ور،قطب صنعتی نیمور خیابان صدف ۲

 

سنگ اسلب چیست و چگونه تولید می شود؟

اگر بخواهیم به این سوال که سنگ اسلب چیست پاسخ دهیم ابتدا باید معنی آن را بدانیم. واژه ی اسلب (Slab) در زبان لاتین به معنای ورق / برگه / قطعه می باشد. تولید سنگ به روش اسلب یکی از روش های جدید فرآوری سنگ می باشد که با دستگاه های مخصوصی همچون اره و وایر کات انجام می شود.

بر خلاف روش قدیمی برش سنگ که با استفاده از دستگاه های دوار که اصطلاحاً (قله بُر) نامیده می شوند و سنگ خام با حرکت دایره ای صفحه ی برش بریده می شود، در روش اسلب سنگ خام (کوپ) به صورت حرکت رفت و برگشتی توسط تیغه مخصوص ورقه ورقه می شود. ابعاد ورقه های سنگ بسیار بزرگتر از تایل یا سنگ قله بری می باشد. این ابعاد وابسته به قواره ی کوپ خام سنگ و همچنین میزان پرتی سنگ پس از گونیا شدن آن می باشد. عمدتا این ابعاد از عرض ۸۰ سانتی متر به بالا می باشد.

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه ها ابزار آلات روز دنیا، فرآوری سنگ به صورت اسلب روز به روز بیشتر شده و از طرف دیگر استفاده از این نوع سنگ ها در متد های نوین طراحی داخلی ساختمان رو به افزایش می باشد.

هنگامی که سنگ به صورت اسلب بریده شد، وارد مراحل بعدی فرآوری مثل اپوکسی کاری، رگه گیری، ساب و صیقل کاری ، فرزکاری و دوربری می شود. ضخامت برش سنگ اسلب عمدتا ۲ سانتی متر بوده و در برخی از موارد با ضخامت ۳ سانتی متر نیز بریده می شود. فرآوری سنگ به صورت اسلب بر روی بسیاری از سنگ ها قابل اجرا بوده و در صورت اجرای صحیح مراحل برش، ساب و کالیبراسیون، می توان در فضا های مختلفی از اسلب استفاده نمود. ضمن اینکه در روش فرآوری اسلب، استحکام سنگ نسبت به روش های قدیمی افزایش یافته و عمر سنگ بیشتر می شود.
ویژگی های سنگ اسلـب چیست ؟

فرآوری و آماده سازی سنگ به صورت اسلب مزایای بسیار زیای نسبت به روش های قدیمی داشته و جدا از زیبایی و چشم نواز بودن سنگ، استحکام و طول عمر سنگ نیز به طور چشمگیری افزایش می یابد. در این روش فرآوری از دستگاه های با کیفیت و مدرن جهت برش و کالیبراسیون و همچنین ساب و صیقل کاری سنگ استفاده می شود و با توجه به عملیات اپوکسی کاری و نصب توری پشت ورق اسلب ، امکان شکستگی و خرد شدن سنگ به حداقل می رسد. به طور کلی مزایای استفاده از سنگ اسلب عبارتند از:

استحکام بیشتر
زیبایی خیره کننده
کاهش پرت و ضایعات در تولید
دقت و کیفیت در برش
کیفیت بیشتر نسبت به سنگ های تایل
سهولت در حمل و نقل و بارگیری
سهولت در انتخاب سنگ
قابلیت ایجاد صفحه های بوک مچ و فورمچ
قابلیت نورپردازی
و …

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران