آلومینیوم سازی – ساخت درب و پنجره آلومینیومی در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی آلومینیوم سازی – ساخت درب و پنجره آلومینیومی در کرمانشاه

🔴 محمدرضایی

🔹 محمدرضایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آلومینیوم سازی – ساخت درب و پنجره آلومینیومی در کرمانشاه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمدرضایی :

✅ سازنده درب و پنجره المینومی ساده و دوجداره

✅ تعویض درب های کنه المینیومی به نو

✅ ساخت توری ویترین و.نورگیر

✅ باقیمت مناسب

و….

 

🔸 شماره تماس 09307802359

🔸آدرس کرمانشاه – خیابان بین نوکان شهر داری خیابان زاگرس آلمینیوم سازی رضایی

مزایای پنجره آلومینیومی چیست ؟

در و پنجره های آلومینیومی ازنظر ساختاری نسبت به در و پنجره های UPVC محکم تر هستند. به همین دلیل این نوع در و پنجره به طور گسترده ای در ساختمانهای تجاری به کار گرفته می شود. این نوع پنجره ها دارای محدودیت سایز هستند ولی به لحاظ اینکه یک پنل ظریف، قادر به نگهداری وزن یک شیشه بزرگ است، بسیار مورد توجه معماران قرار گرفته اند.

آلومینیوم ترمال بریک، از دو فریم خارجی و داخلی تشکیل شده است که توسط یک عایق که بین این دو سطح قرار می گیرد به هم متصل می شوند. این عایق موجب شکست انتقال حرارتی آلومینیوم می شود. در و پنجره آلومینیوم ترمال بریک به دلیل عدم انتقال حرارت بیرونی، محیط داخلی را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه می دارد.

پنجره های آلومینیومی عمر بسیار طولانی دارند و در عین حال در مقابل عناصر آب و هوایی بسیار مقاوم هستند.

با توجه به مقاومت آلومینیوم در برابر خوردگی و ضد زنگ بودن آلومینیوم ,عملا هزینه تعمیر و نگهداری از پنجره های آلومینیومی بسیار ناچیز و تقریبا رایگان خواهد بود.علاوه بر این ، احتمال پوسیدگی ، تورم و یا ترک خوردگی ، با توجه به ویژگی های آلومینیوم در خصوص در و پنجره های آلومینیومی به مراتب کمتر خواهد بود، بنابراین عمر محصول طولانی است.همچنین پنجره آلومینیومی نیازی به صرف هزینه های دوره ای یا سالیانه بابت رنگ یا نوسازی ندارد و می تواند به راحتی با استفاده از یک پارچه مرطوب تمیز شود.

پنجره های آلومینیومی هنگامی که با شیشه های دوجداره و سان انرژی کارآمد ترکیب می شوند، قادر به برآورده شدن استانداردهای بهره وری انرژی می باشند و از عایق حرارتی و صوتی عالی برخوردار می شوند و به مراتب گران تر از پنجره های گران قیمت UPVC می باشند.

درب و پنجره آلومینیومی قابلیت هایی مانند آب بندی و هوابندی مناسب با لاستیک های ۲ ردیفه در بازشو ها و فریم های ثابت، زیبایی، عایق صوتی، امکان استفاده از شیشه های چند جداره، امکان مونتاژ با اتصالات قوی و با سرعت زیاد در جهت کاهش هزینه ها، امکان نصب توری، نصب سریع و آسان، عدم استفاده از میلگرد یا آهن در مونتاژ پنجره ها و … را دارا می باشد. درب و پنجره آلومینیومی دارای ویژگی هایی مناسبی است.

مزایا پنجره آلومینیومی :

۱-بسیار ظریف، زیبا و شکیل و مستحکم بودن

۲- اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد

۳-نصب سریع وآسان

۴-سبک بودن و مقاومت در برابر عوامل جوی

۵-غیر قابل اشتعال و آتش سوزی

۶-عدم محدودیت در طرح و رنگ

۷-قابلیت نصب شیشه ۱، ۲ یا ۳ جداره

۸-قابلیت بازیافت

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران