بهترین مرکز فروش و نصب برج نوری در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز فروش و نصب برج نوری در تهران

🔴 عظیم شمسی پور

🔹 عظیم شمسی پور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب برج نوری در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عظیم شمسی پور :

✅ فروش و نصب برج نوری و پایه خیابانی و پایه پرچم و پروژکتور

و…

 

🔸 شماره تماس  02165178694

🔸 شماره تماس  09196722858

🔸 آدرس  تهران بزرگراه آزادگان خ عرفان خ حشمت پلاک 2

 

برج نوری چیست؟

برج نوری در اصل همان دکل روشنایی می‌باشد که از آن برای روشن سازی محیط‌های بزرگ همانند پارک‌ها، پل‌ها، بیمارستان‌ها و…. استفاده می‌کنند. یکی از محصولات اصلی که مکمل برج نوری است، پروژکتور ال ای دی است که در ساخت این محصولات کاربرد ویژه ای دارد.

همانطور که می‌دانید در شهرهای بزرگ سرتاسر جهان، تلاش بر این است که نمای شهر را زیباتر کنند و یکی از وسایل برای زیباتر شدن شهر بخصوص در شب، تجهیزات نوری می‌باشد. در تجهیزات نوری دکل‌های روشنایی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و در اکثر شهرها برای زیباسازی از آن‌ها استفاده می‌کنند برای مثال می‌توان به شهر میلان اشاره کرد که در جشن‌های مخصوص برای جذب توریست مبلغ بسیاری را صرف خرید تجهیزات نوری مانند برج نوری می‌کند.

عوامل مؤثر در ساخت و نصب برج‌های نوری

* نوع ساختار زمین و جنس خاک محلی که قرار است برج نوری آنجا نصب شود.

* بررسی میزان سرعت باد و همچنین نیروهای فشار باد موجود در منطقه

* بررسی وزن برج نوری برای اجرا و ساخت فوندانسیون

* بررسی میزان مقاومت در برابر بلاهای طبیعی مانند سیل و زلزله

* نوع نور افشانی (چگونگی قدرت نور و حجم نور)

* بررسی میزان برق مصرفی

* بررسی اطراف محل کار گذاری برج نوری (عدم وجود هرگونه درخت، ساختمان و … که ایجاد سایه کند)

* رعایت کامل استانداردهای بین المللی

مشخصات فنی برج نوری

برج‌های نوری دارای مشخصات فنی خاصی هستند که با توجه به موارد بالا و بررسی آن‌ها می‌توان یکی از مدل‌های آن را که مناسب آن منطقه می‌باشد انتخاب و نصب کرد، این کار باید توسط نیروی مجرب و مهندسین آموزش دیده انجام شود.

همانگونه که در بالا اشاره شد، برج‌های نوری دارای اشکال متفاوت با ارتفاع‌های مختلفی هستند به این صورت که ارتفاع آن‌ها بین ۶-۶۰ متر می‌باشد و در سه مدل سبد ثابت، سبد متحرک با هندل دستی و سبد متحرک با موتور الکتریکی تولید می‌شوند که انتخاب ارتفاع و نوع آن بسته به نظر کارشناس است.

شاید این سوال به وجود بیاید که آیا این دکل‌های روشنایی که به برق زیادی برای روشن کردن محیط‌های بزرگ نیاز دارند، خطرناک هستند؟ یا دارای ایمنی کافی برای نصب در هر مکانی هستند؟ در این جا باید گفت که سطح خارجی برج‌های نوری به وسیله گالوانیزه گرم محافظت می‌شود و تمام قطعات و تجهیزات آن به صورت اورلب مونتاژ شده اند همچنین ایمنی سبد برج‌های نوری به وسیله قفل‌های اینترلاک و پاراشوت تامین می‌شوند.

نوع دیگری از برج‌های نوری، برج‌های روشنایی تلسکوپی می‌باشد که سر دایره‌ای شکلی دارند و در آن‌ها پرژکتورها را نصب می‌کنند و به دلیل نوع طراحی، در محیط‌هایی استفاده می‌شوند که هدف نورافشانی محیط است و سر آن با توجه به ارتفاع، ثابت و متحرک می‌باشد. نوع ثابت آن با توجه به نامی که دارد، قابلیت جا به جایی ندارد و در هنگام تعمیر آن باید از بالابر استفاده شود اما نوع متحرک آن به گونه‌ای است که سر نگهدارنده به سمت پایین حرکت می‌کند و می‌توان نصب و تعمیر را روی زمین توسط تکنسین انجام داده و سپس آن را به سمت بالا هدایت کرد.

از دیگر تجهیزات برج نوری گیربکس است که به دو صورت دستی و برقی موجود می‌باشد.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران