طراحی ، تولید و فروش درب و پنجره UPVC در تهران ، کرج و شهرهای شمالی

در تهران ، تهران

معرفی طراحی ، تولید و فروش درب و پنجره UPVC در تهران ، کرج و شهرهای شمالی

🔴 مجموعه پنجره تکنو نوین

🔹 مجموعه پنجره تکنو نوین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، تولید و فروش درب و پنجره UPVC در تهران ، کرج و شهرهای شمالی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

مجموعه پنجره تکنو نوین با بهره مندی از کادری مجرب و با استفاده از متریال درجه یک و مرغوب  و با تکیه بر سابقه طلایی خود در زمینه تمامی خدمات درب و پنجره های UPVC سطح کیفی خدمات و محصولات خود را در بالاترین سطح استاندارد های کشوری نگه داشته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه پنجره تکنو نوین :

✅ طراحی ، تولید و فروش درب و پنجره UPVC

✅ ارائه خدمات در تهران ، کرج و شهرهای شمالی

و….

 

🔸 شماره تماس 09129406891

🔸آدرس تهران

 چیست ؟

ویژگی­های پنجره upvc

کاملا سالم و بهداشتی

پایایی upvc بسیار بالاست، خنثی است و با اکسیژن ترکیب نمی­شود. از این رو از نظر بهداشتی و سلامت این ماده کاملا بی­ضرر است و حتی در داخل بدن انسان مشکلی به ­وجود نمی­ آورد. از این رو در زمینه پزشکی و دندانپزشکی نیز مورد استفاده قرار می­گیرد. از آن­جایی که پنجره حد فاصل بین محیط خارجی و فضای داخل خانه است، با پنجره های upvc خیالتان می­تواند از بابت بهداشت و سلامت محیط خانه آسوده باشد.
ضد آب

چوب پس از مدتی تحت تاثیر رطوبت دچار پوسیدگی می­شود و آهن نیز ممکن است مشکلات زنگ­ زدگی به همراه داشته باشد. اما یک پنجره upvc کاملا ضدآب است و رطوبت هیچ تاثیری روی آن نخواهد داشت.

از طرفی در پنجره های upvc گوشه­ ها با دقت زیاد جوش داده می­شوند تا از عدم نفوذ آب اطمینان کامل حاصل شود و یک لایه دو طرفه از TPE یا همان الاستومر ترموپلاستیک در اطراف درز و قاب قرار داده می شود تا بتواند شکاف را به طور موثر مهر و موم کند. پس نه خود پروفیل و نه درزهای گوشه هرگز اجازه عبور آب و رطوبت از پنجره را نمی­دهند.

عایق حرارتی و صوتی

مهم­ترین دستاورد پنجره ­های امروزی نسبت به مدل­های قدیمی حفظ انرژی است.  پنجره­ های upvc عایق حرارتی هستند و با حفظ گرما و سرمای محیط داخلی، مصرف انرژی را تا حد بالایی کاهش می­دهند.

ویژگی سودمند بعدی عدم انتقال صدا است. پنجره upvc مزاحمت­های صوتی را تا یک هشتم (حدود ۴۳-۳۳ دسی بل) کاهش می­دهد و همین­طور از بهترین گزینه­ ها برای ترکیب با شیشه دوجداره است. نتیجه ­ی این ترکیب، یک پنجره عالی برای حفظ آرامش شما و عدم انتقال سر و صدای بیرونی به محیط خانه است.
مقاومت و دوام بالا

در شهرهایی با آلودگی بالا، پنجره upvc از جهت مقاومت در برابر خوردگی بهترین انتخاب است. به طور کلی upvc از بادوام­ترین پروفیل­ها به شمار می­رود زیرا هیچ­گاه نمی­پوسد، زنگ نمی­زند و رطوبت و خوردگی تاثیری روی آن ندارد.
سازگار با محیط زیست

این روزها بحث محیط زیست حسابی داغ است همه از کمبود منابع و نابودی طبیعت حرف می­زنند. جدا از دلایل علمی همه ما وظیفه داریم تا جای ممکن جهت حفظ زمین­مان تلاش کنیم. این تلاش حتی می­تواند در انتخاب­های درست باشد. به همین دلیل توصیه می­کنیم در انتخاب مصالح خانه و پنجره از موادی استفاده کنید که ضرری به طبیعت نمی­رسانند.

خوشبختانه پنجره upvc کاملا بدون سرب، سازگار با طبیعت و قابل بازیافت است. همچنین هیچ­گونه مواد زائدی برای چرخه طبیعت ندارد (همان­طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم درصد زیادی از upvc را ماده­ی سازگار سنگ نمک تشکیل می­دهد)

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران