تولید و فروش صنایع روشنایی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی تولید و فروش صنایع روشنایی در مشهد

🔴 صنایع روشنایی امیر طاها

🔹 صنایع روشنایی امیر طاها  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش صنایع روشنایی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات صنایع روشنایی امیر طاها  :

✅ ساخت وتولید انواع چراغ های روشنایی

✅ شامل چراغ های خیابانی وپارکی وانواع سر چراغ فلزی وآلومینیوم و پلاستیک و کاور ها

✅ پایه چراغ فلزی و آلومینیوم در همه سایز و تولید هر نو بولت وشابلون پایه درخدمت شما دوستان هستیم

و….

 

🔸 شماره تماس 09395080176

🔸آدرس مشهد – بلوارنوغان،امام رضا۱۶

صنایع روشنایی چه ویژگی­ها و معیارهایی باید داشته باشند؟

هر صنعت برای اینکه بتواند خدمات خود را به صورت پیوسته و در سطحی گسترده به مشتریان خود ارائه بدهد باید دارای معیارها و ویژگی­هایی باشد. صنایع روشنایی نیز به عنوان یکی از صنایع پویا و فعال در بازار رقابت از این قاعده مستثنی نیستند. برای صنایع روشنایی می­توان معیارهای زیر را در نظر گرفت:

ارائه محصول با کیفیت: مهم­ترین ویژگی که یک صنعت روشنایی باید داشته باشد، این است که کیفیت بالایی از محصولات روشنایی را تولید و به بازار عرضه کند. عواملی مثل مصرف انرژی، طول عمر و احتیاج به حفاظت کم از پارامترهایی هستند که صنایع روشنایی باید به آنها توجه داشته باشند تا بتوانند محصولی عالی و با کیفیت را بسازند. توجه به استانداردهای روشنایی نیز از پارامترهای دیگری است که متخصصان تولید در صنعت روشنایی باید مدنظر قرار دهند تا محصولات آنها دارای درجه اعتبار بالایی باشد.

قیمت مناسب برای محصولات: هر صنعت مربوط به نور و روشنایی باید پیوسته قیمت­های ارائه شده برای محصولات خود را با محصولات مشابه که توسط رقبای دیگر در بازار عرضه می­شود، مقایسه و بررسی کند و سعی کند قیمتی را ارائه دهد که در سطح رقابتی با رقبای دیگر باشد و از طرفی باعث نارضایتی مشتریان و کاهش فروش خود نشود.

ارائه گارانتی محصول: یکی از تسهیلاتی که تولیدکننده هر محصولی برای مشتری در نظر می­گیرد، ارائه گارانتی برای آن محصول است که تا مدت زمان مشخصی بعد از خرید، خرابی­ها و مشکلات مربوط به محصول را جبران می­کند. برای محصولات روشنایی به خصوص انواع لامپها و چراغ­ها، صنایع روشنایی باید گارانتی قابل قبولی را ارائه دهند تا اعتماد و اطمینان مشتری به محصول بیشتر شده و رغبت بالاتری به خرید آن وجود داشته باشد.

بالابردن کیفیت محصول: صنایع روشنایی باید خود را با رشد و پیشرفت جهانی در عرصه برق و روشنایی همراه سازند و پیوسته در جهت بهبود و بالابردن کیفیت محصولات خود عمل کنند. لازمه این مورد، در اختیارداشتن متخصصان حرفه­ای و باتجربه­ای است که در امر تولید و ساخت، دائماً بر خروجی تولید نظارت داشته باشند و روش­ها و متدهای جدید را برای تولید محصولی بهتر آزمایش و بررسی کنند.

ارائه کاتالوگ و اطلاعات مربوط به انواع محصولات: به جهت آشنایی با محصولات مختلف و ویژگی­های هر یک، صنایع روشنایی باید کاتالوگ­هایی برای محصولات خود تنظیم و چاپ کنند و در اختیار مشتریان خود قرار دهند تا آگهی و اطلاعات مشتریان نسبت به محصولات آنها بالاتر رفته و بتوانند با کمک و راهنمایی این کاتالوگها، محصول مورد نیاز خود را بهتر و راحت­تر خریداری کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران