موسسه حسابداری و مالیاتی دقیق حساب در کرج و تهران

در تهران ، تهران

معرفی موسسه حسابداری و مالیاتی دقیق حساب در کرج و تهران

🔴 موسسه حسابداری و مالیاتی دقیق حساب

🔹 موسسه حسابداری و مالیاتی دقیق حساب ( نمایندگی برند تخصصی آقای مالیات ) یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام تمامی خدمات حسابداری و مالیاتی در سراسر تهران و کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات موسسه حسابداری و مالیاتی دقیق حساب :

✅ ارائه خدمات مالی،حسابداری،مالیاتی،بیمه ای و روابط کار

✅ تهیه، تکمیل و ارسال اظهار نامه اشخاص حقیقی و فرم تبصره ۱۰۰ مطابق با تغییزات و قوانین مالیاتی و بودجه ای

✅ تهیه صورت های مالی

✅ اخذ مجوز فنی و حرفه ای

✅ تحریر دفاتر قانونی

✅ اخذ مجوز ارشاد

✅ ثبت نام و تشکیل پرونده های مالیاتی

✅ ثبت نام و دریافت کدکارگاه بیمه

✅ ثبت شرکت و موسسه تجاری

✅ نصب ،راه اندازی و کدینگ نرم افزار حسابداری

✅ تنظیم لایحه و دفاعیات و حضور در هیات های حل اختلاف مالیاتی

✅ حسابرسی اشخاص حقیقی و حقوقی ملزم به ارائه گزارش حسابرسی

✅ انجام خدمان بیمه ای ،تهیه،تنظیم قرار داد های کاری

✅ حضور در هیات های حل اختلاف و دعاوی کارگری و کارفرمایی

✅ سامانه مودیان و پایانه های فردشگاهی

✅ تنظیم قرار داد

✅ تراکنش بانکی

✅ حسابداری پروژه ای

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۰۱۸۳۸۰۸

 

اهداف حسابداری شرکت های کوچک چیست؟

ثبت معاملات:

ثبت معاملات مالی هر شرکت، نقش اصلی حسابداری آن شرکت را به صورت منظم و مرتب ایفا می کند. این گزارشات در واقع ستون و پایه سیستم حسابداری اند و زمانی که به طور منظم تهیه و تنظیم شوند، صاحبان مشاغل می توانند هر زمانی که نیاز بود معاملات صورت گرفته را بازیابی و بررسی نمایند.

بودجه ریزی و برنامه ریزی:

صاحبان شرکت ها و مشاغل موظفند بودجه و سرمایه خود را طوری مدیریت کنند که سرمایه لازم برای نیروی کار، ماشین آلات، تجهیزات و پول نقد را در نظر گرفته و برای هر کدام از آنها برنامه ریزی جداگانه ای انجام دهند.

برای این کار می توان از یک حسابدار در زمینه‌ امور مالیاتی مشاوره گرفت تا به اهدافی که برای شرکت در نظر گرفته شده است، دست یافت.

تصمیم گیری:

حسابداری روی تصمیم گیری های شرکت تاثیر زیادی دارد و به مدیریت آن کمک می کند تا با تدوین سیاست های لازم، کارایی فرآیندهای تجاری را افزایش دهد. برخی از تصمیمات مهمی که بر اساس اطلاعات حسابداری صورت می گیرد می توان به تعیین قیمت محصولات و یا خدمات، منابع مورد نیاز برای تهیه این محصولات و خدمات و تعیین اعتبار و فرصت های شغلی اشاره نمود.

عملکرد تجاری:

با تجزیه و تحلیل گزارش های تجاری، مدیریت شرکت های کوچک می توانند چگونگی عملکرد یک تجارت را ارزیابی کنند. گزارش های مالی منبع موثقی برای سنجش شاخص های کلیدی عملکرد شرکت به شمار می رود.

بنابراین صاحبان مشاغل با استفاده از این گزارش ها می توانند عملکرد خود را در گذشته و حال مقایسه کرده و یا از عملکرد خود در مقایسه با سایر رقبا اطلاع پیدا کنند.

وضعیت مالی:

صورت حساب های مالی ایجاد شده در پایان چرخه حسابداری بیانگر وضعیت مالی آن تجارت می باشد. این موضوع باعث می شود که معیار های مختلفی مانند میزان سرمایه‌ مورد استفاده، میزان وجوه تجاری، صورت سود و زیان، تعداد دارایی‌ها و بدهی های به طور شفاف مشخص گردند.

میزان اعتبار:

یکی از دلایل اصلی ورشکسته شدن کسب و کارهای کوچک عدم مدیریت صحیح وجوه نقد و منابع مالی است. حسابداری در تعیین نقدینگی شغلی که شامل پول و سایر منابع نقدی است، کمک بسزایی به مدیریت می کند و از ورشکستگی جلوگیری به عمل می آورد.

تأمین مالی:

حسابداری شرکت های کوچک به صاحب آن کمک می کند تا سوابق مالی گذشته و همچنین پیش بینی های مالی را تهیه کند و این امر باعث می شود که سرمایه گذاری برای تجارت مورد نظر بسیار کارآمد باشد.

کنترل:

حسابداری با قرار دادن چک های مختلف در سازمان به جلوگیری از ضرر و زیان وارده از سرقت، کلاهبرداری، اشتباهات و آسیب های سوء مدیریت کمک شایانی می کند.

الزامات قانونی:

قانون های مختلف تجاری، مدیران را ملزم می‌کند تا یک پرونده‌ی مالی دقیقی از معاملات صورت گرفته داشته باشند و این گزارش ها با سهامداران و ماموران مالیاتی به اشتراک گذاشته و در اختیار آنها قرار دهند. صورت حساب های مالی برای اهداف تشکیل پرونده های مالیاتی به صورت مستقیم و غیر مستقیم لازم است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران