لوله بازکنی مسعود در میانه

در آذربایجان شرقی ، میانه

معرفی 

🔴 مجموعه لوله بازکنی مسعود

🔹 مجموعه لوله بازکنی مسعود یکی از بنام ترین فعالان در زمینه لوله بازکنی فوری و ارزان در میانه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است . این مجموعه یکی از با اخلاق ترین فعالان و دارای وجدان کاری بسیار بالایی بوده . کار را به کاردان بسپارید .

لوله بازکنی مسعودبادستگاه اتوماتیک درشهرستان میانه وحومه بصورت شبانه روزی بانازلترین قیمت درخدمت همشهریان عزیزمیباشد.

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه لوله بازکنی مسعود :

✅بازکردن کلیه لوله های فاضلاب حمام

✅توالت های ایرانی وفرنگی،حیاط،آشپزخانه و…

💎آماده عقدقراردادباشرکت ها وکارخانجات مدارس و….💎

کاررابه کاربلدان بسپارید

تماس از شما=خدمت ازما

 

🔸 شماره تماس  ۰۴۱۵۲۲۴۴۱۸۴

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۴۱۲۴۰۲۷۹

🔸 آدرس  آذربایجان شرقی،میانه

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب چیست ؟

موی انسان
موی انسان معمولا یک عامل شایع گرفتگی است، بویژه در حمام، رختشویخانه، وان حمام و توالت. این بویژه از این نظر بد است که می تواند گوریده شود، با مواد دیگر مانند صابون و روغن یکپارچه شود و به بخش هایی از لوله فاضلاب بچسبد. بسیاری از گرفتگی های سخت شامل مو هستند، بویژه در وان، حمام و توالت.

صابون
باقیمانده های صابون، می تواند در طول زمان انباشته شوند، بویژه در رختشویخانه، حمام و توالت و قطر لوله فاضلاب را کم کنند و باعث کم شدن سرعت تخلیه شوند. صابون همچنین می تواند با مواد دیگر مانند مو و آشغال آمیخته شود و باعث بند آمدن لوله شود.

آشغال
یک تصور غلط شایع این است که شما می توانید هرچه قدر که می خواهید آشغال در فاضلاب بریزید. واقعیت این است که آشغال می تواند انباشته شود و باعث بندآمدگی شود. بویژه وقتی با مو، صابون یا روغن مو مخلوط شود.

روغن، روغن مو و چربی
این ها می توانند مشکلات جدی را برای سیستم فاضلاب پدید آورند. روغن مو و روغن در لوله تهنشین می شوند و باعث گرفتگی می شوند. برخی گمان می کنند که باز کردن آب داغ در هنگامی که چربی ها را می شویند باعث جلوگیری از مشکل می شود، ولی این چاره درستی نیست.

پس مانده های غذا
گرفتگی توسط پس مانده غذا معمولا یک مشکل است که ظرفشویی ها را درگیر می کند. برخی از مواد غذایی، مانند تفاله چایی و قهوه که بدترین چیزها هستند چون تجزیه نمی شوند.

دستمال و پوشک
یک دستمال کاغذی و مدفوع باید در توالت ریخته شوند. پوشک بچه خیلی بزرگ است و به سادگی راه فاضلاب را بند می آورد. حتی دستمال توالت های کلفت بویژه اگر مقدارشان زیاد باشد می توانند راه آب را بند بیاورند.

چیزهای جامد کوچک
اسباب بازی ها می توانند در فاضلاب بیفتند هنگامی که بچه ها با آن ها بازی می کنند چیزهای دیگر هم می توانند به صورت تصادفی در فاضلاب بیفتند. چیزهای کوچک هم مانند گیره مو می توانند هنگام دوش گرفتن وارد فاضلاب شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران