تولید و فروش آسیاب گندم و جو و چغندر خرد کن در بجنورد

در خراسان شمالی ، بجنورد
کد کسب و کار : 94091

معرفی مرکز تولید و فروش آسیاب گندم و جو و چغندر خرد کن در بجنورد

🔴 مجموعه ادوات کشاورزی و دامداری جاویدی

🔹 مجموعه ادوات کشاورزی و دامداری جاویدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش آسیاب گندم و جو و چغندر خرد کن در بجنورد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه ادوات کشاورزی و دامداری جاویدی :

✅ تولید انواع دستگاههای آسیاب دامداری برای بلغور آرد کردن گندم جو و چغندر خورد کن وکاه کوب

✅ میکسر مخلوط علوفه از ساعتی ۸۰۰ کیلو تا ۵تن درساعت سه فاز وتک فاز

✅ دستگاهای تراکتوری

و…

 

🔸 با مدیریت  محمدجاویدی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  خراسان شمالی،بجنورد – حمزانلو تولیدات ادوات کشاورزی و دامداری جاویدی

دستگاه‌ آسیاب گندم چیست؟

دستگاه‌ آسیاب گندم دستگاهی است که برای پودر کردن انواع ادویه، بخصوص ادویه های سخت و پردردسر مانند فلفل، زردچوبه، زنجبیل و دارچین، و همچنین غلاتی مانند گندم و جو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دستگاه آسیاب گندم دارای دو نوع دستگاه آسیاب عطاری و دستگاه آسیاب صنعتی می باشد .شما با توجه به نوع نیاز و میزان استفاده خود از دستگاه می توانید آسیاب عطاری و یا آسیاب صنعتی را انتخاب کنید.

بسیاری از خانم ها به دلیل داشتن زمان بیشتر و تمایل به اشتغالهای خانگی با تهیه دستگاه آسیاب گندم به بسته بندی و تولید آردهای بسته بندی می کنند و حتی در موارد بسیاری که، در این شغل به درآمد بالایی رسیده اند چندین دستگاه آسیاب برای کار خود تهیه کرده اند و کار خود را در این زمینه به رونق خوبی رسانیده اند و گسترش چشم گیری داده اند.

در صنایع غذایی به دو نوع کلی دستگاه آسیاب عطاری و دستگاه آسیاب صنعتی تقسیم می‌شوند. معمولا انواع دستگاه‌ ادویه جات برای کسانی که در حجم زیاد زردچوبه، فلفل، دارچین، هل و سایر ادویه‌ جات و غلات را تولید می‌کنند، بهترین انتخاب است، چون می‌توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن با استفاده از این دستگاه صنایع غذایی، گندم یا جو را پودر کرده و بسته‌بندی کنند.

استفاده از دستگاه‌ آسیاب گندم و جو کیفیت نهایی محصول را بالا می‌برد و مواد آسیاب شده را به صورت کامل آسیاب شده و یکدست تحویل می‌دهد، نتیجه استفاده از این آسیاب کاملا رضایت بخش است و علاوه بر احساس رضایت باعث سوددهی خواهد شد.

مشخصات دستگاه آسیاب گندم صنعتی
دستگاه آسیاب صنعتی قابل استفاده برای حجم بالاتری از گندم است و جنس بدنه آنها معمولا از استیل یا آهن می باشد، تیغه ی طراحی شده برای این دستگاه ها از جنس پروانه ای و یا چکشی است و به میزان مشخصی ظرفیت تولید دارند.
دستگاه های آسیاب عطاری و دستگاه های آسیاب صنعتی به منظور های یکسان اما متفاوت در کاربرد استفاده می شود و دستگاه های آسیاب صنعتی جنسی محکم تر و میزان بیشتری گندم و جو را در زمان کمتری آسیاب می کند.
در مصارف صنعتی آسیاب انواع حبوبات مانند؛ عدس، لوبیا و غیره- انواع ادویه ها مانند؛ریشه، ساقه، برگ و چوب کلیه ادویه مانند؛ زردچوبه، دارچین و نیز انواع غلات مانند؛ برنج، گندم، جو، ذرت و غیره مورد استفاده اند.
دستگاه های آسیاب گندم صنعتی در توس شکن خراسان ،در مدل ها ، ابعاد ، قدرت و مکانیزم های مختلف ساخته میشود
آسیاب ها از نظر ابعاد متفاوت هستند آسیاب های نیمه صنعتی در دو بعد متوسط و رومیزی موجودند که از 20 کیلو در روز تا 70 کیلو با فیلتر تعیین سایز دانه های آسیابی را انجام می دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران