تولید کننده انواع دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس

در اصفهان ، اصفهان

معرفی تولید کننده انواع دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس

🔴 شرکت سپیدآب زاینده رود

تولید دستگاه‌های تصفه آب صنعتی به روش اسموز معکوس (RO) در ظرفیت های مختلف

شرکت سپید آب زاینده رود با بهره گیری از دانش روز و سالها تجربه تولیدی – اجرایی خود، آماده ارایه خدمات به مشتریان گرانقدر در صنایع کشاورزی، دامپروری، مرغداری، باغات و کارخانه های تولیدی – صنعتی می باشد.

مشاوره، طراحی و اجرای سیستم‌های مرتبط با تولید آب شیرن

با توجه به اهمیت طراحی، ارتقا و نگهداری تخصصی سیستم‌های تصفیه و تولید آب شیرین در میزان بهره‌وری دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی، شرکت شرکت سپید آب زاینده رود کلیه خدمات مورد نیاز از جمله آنالیز آب ورودی دستگاه، ارایه مشاوره تخصصی و نیاز سنجی مشتری، طراحی، تولید، ارتقا و نگهداری دستگاه را با تکیه بر تجربه و دانش تیم کارشناسان خود به مشتریان گرانقدر ارایه می‌دهد.

طراحی و اجرای تخصصی موتورخانه و سیستم تصفیه آب استخر

نگهداری بلند مدت آب استخر و همچنین بهره برداری چهارفصل از استخرها در مراکز تفریحی و ویلاهای شخصی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از همین رو شرکت سپید آب زاینده رود با تکیه بر دانش کارشناسان خود ارایه دهنده کلیه خدمات تخصصی در این حوزه می باشد. طراحی و اجرای استخر، سیستم تصفیه آب، موتورخانه و نصب کاور محافظ استخر را از ما بخواهید.

تامین کلیه تجهیزات مرتبط با سیستم‌ها دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی

تامین تجهیزات با کیفیت در برندهای مختلف بر حسب نیاز و توان مالی مشتری تخصص ماست. انواع پمپ‌ها، ممبران، فیلترهای کارتریج، آنتی اسکالات، وسل و تجهیزات کنترلی را از ما بخواهید.

 

🔸 شماره تماس 09137407095

🔸آدرس اصفهان،خیابان امام خمینی چهارراه شریف جنب تامین اجتماعی شعبه۲ساختمان الماس طبقه ۵واحد۵۱۰

مزایای دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی

۱- مصرف پایین انرژی نسبت به روش‌های تقطیری

۲- هزینه نگهداری پایین

۳- راهبری آسان

۴- نصب و راه اندازی در کوتاه‌ترین زمان

۵- مصرف پایین مواد شیمیایی در مقایسه با روش تعویض یونی

۶- در سیستم‌های RO نسبت به سیستم‌های گرمایی مصرف انرژی پایین میباشد و بسیاری از مشکلات همانند خوردگی که در سیستم‌های گرمایی به دلیل عملکرد در دماهای بالا وجود دارد، در این سیستم دیده نمی‌شود.

۷- از نقطه نظر آلودگی نیز روش اسمزمعکوس به روش تبادل یونی ارجحیت دارد، زیرا هیچگونه ناخالصی به جز آنجه قبلاً در آب وجود داشته است، به محیط زیست اضافه نمیکند.

۸- برخلاف سیستم‌های تقطیری و تعویض یونی به دلیل آن که قسمت اصلی تصفیه‌ی آب در سیستم‌های RO توسط ممبرین‌ها انجام میشود، در صورتی که اشکالی در سیستم به دلیل خرابی یکی از آن‌ها اتفاق بیفتد، ‌ نیازی به متوقف کردن کامل سیستم نیست، ممبرین خراب را میتوان به سادگی از سیستم خارج، شستشو، تعویض و یا تغییر داد.

۹- در مقایسه با سیستم‌های تعویض یونی، هزینه یک سیستم RO، نسبت به تغییرات ناخالصیهای آب وابستگی کمی دارد، بنابراین در صورت تغییر خلوص آب ورودی تغییرات زیادی در هزینه‌های تمام شده آب نهایی داده نمی‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران