طراحی ، ساخت و فروش دستگاه بلوک زن و جدول زن در کرج

در البرز ، کرج

معرفی طراحی ، ساخت و فروش دستگاه بلوک زن و جدول زن در کرج

🔴 ماشین سازی البرز

🔹 ماشین سازی البرز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، ساخت و فروش دستگاه بلوک زن و جدول زن در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ماشین سازی البرز :

✅ طراحی وساخت انواع دستگاه بلوک

✅ دستگاه جدول

✅ میزویبره قالب جدول دستی ،قالب کول

✅ طراحی وساخت انواع میکسر با ظرفیت وتوانهای مختلف

و….

 

🔸 با مدیریت عباسی

🔸 شماره تماس ۰۹۱۹۷۴۴۹۴۳۴

🔸 شماره تماس ۰۹۱۲۴۶۲۰۵۴۰

🔸 شماره تماس ۰۹۱۹۲۱۵۹۹۵۴

🔸آدرس جاده کرج به سمت شهریار روبروی شهرک صنعتی سیمین دشت خدمات تراش عباسی

 آشنایی با دستگاه بلوک زنی

یکی از اصلیترین جز تشکیل دهنده مصالح ساختمانی بتن است. دستگاه بلوک زن دستگاهی است که وظیفه آن ساخت بتن است. این دستگاه در کارگاه، کارخانه و ساختمانها به جهت انجام کارهای عمرانی مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه بلوک زن یک دستگاه سیار است که با یک سیستم هیدرولیک کار میکند.

کار این دستگاه ها بدین صورت است که این دستگاه دارای یک سینی است و جهت تولید بتن مورد نیاز باید با کمک وسایلی همچون فرقون و هر وسیله ای دیگر مواد بلوک را بر روی سینی ریخت و سپس دستگاه مواد را درون قالب ریخته و با کمک ویبرهای که این دستگاه دارد میتواند مصالح را متراکم کرده و پس از سفت شدن از قالب درآورد.

دستگاه بلوک زن به طور کلی به دو نوع دستی و برقی تقسیم شده که در حالت دستی این فرایند به صورت دستی و نیمه اتوماتیک انجام میشود. در حالت کلی در این نوع بلوک زنی 3 مدل وجود دارد که به صورت 2، 3 و 4 قالب تهیه و تولید میشود. در مدل 2 قالب این دستگاه بدون نیاز به برق کار میکند اما در مدل 3 و 4 قالب از برق استفاده شده و ساخت آن به صورت الکتریکی انجام میشود.

آشنایی با عملکرد دستگاه بلوک زن

پیشتر هم اشاره شد که بلوک زنی به هر دو صورت دستی و خودکار انجام میشود. در این بخش بیشتر در خصوص این دو مورد توضیح خواهیم داد:

دستگاه بلوک زن دستی: در حالت دستی این امر بسیار ساده بوده و تنها با یک موتور کار میکند که این موتور نیز تنها وظیفه ویبره سازی را انجام میدهد و هدایت این دستگاه به صورت دستی و با کمک یک اپراتور انجام میشود. در این نوع روش تولید پایینتر بوده و در هر ساعت حدود 500 الی 700 بلوک تولید میشود. دستگاه بلوک زن دستی مناسب برای تولید انواع بلوک ها طراحی شده و دارای سیستم حرکتی به صورت دستی در زمان تولید بلوک ها است.

دستگاه بلوک زن اتوماتیک : خود این نوع دستگاه ها به دو دسته بلوک زنی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک تقسیم میشود. در حالت نیمه اتوماتیک بلوک های سیمانی به مانند روشهای قدیمی تولید میشود به گونه ای که زمان تولید یک ردیف از بلوک ها تولید شده و دستگاه چند سانتی متر به سمت جلو حرکت میکند و مجددا یک ردیف بلوک سیمانی دیگر تولید میکند. در این روش نسبت به نوع دستی ابعاد بلوک ها بسیار دقیق تر و منظم تر از روش دستی بوده، عمل ویبره این دستگاه به صورت برقی بوده و انجام پرس آن نیز به صورت هیدرولیکی انجام میشود.

در نوع کاملا اتوماتیک دستگاه به صورت ثابت به تولید بلوک میپردازد و تمامی فرایند های تولید بلوک در این روش به صورت اتوماتیک انجام میشود و اپراتور در این صورت هیچ دخالتی نخواهد داشت. پس از تولید بلوک در این روش، بلوکها بر روی پالت هایی از جنس چوب که به صورت مخصوص طراحی شده اند انتقال پیدا کرده و به فضایی منتقل میشوند که باید خشک شده و سپس انبار شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران