مرکز تولید و فروش دستگاه ارده گیر کره گیر بادام زمینی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی مرکز تولید و فروش دستگاه ارده گیر کره گیر بادام زمینی در مشهد

🔴 صنایع آجیلکا مشهد

🔹 صنایع آجیلکا مشهد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش دستگاه ارده گیر کره گیر بادام زمینی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات صنایع آجیلکا مشهد :

✅ تولید کننده دستگاه های فرآوری آجیل با تولید دستگاههای:

_ارده گیر سنگی

_ارده گیر های رومیزی

_دستگاه های ۲ کاره ارده گیر + کره گیر بادام زمینی

_روغنگیر های پرس سرد در کالیبر های مختلف

_آسیاب های عطاری

در شهر مشهد ،در خدمت شما عزیزان با شرایط فروش متنوع و پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشد.

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۵۶۰۳۲۴۸۱

🔸 آدرس  مشهد_بلوار فکوری_حدفاصل فکوری ۹_۱۱

 

دستگاه ارده گیری چیست؟

دستگاه ارده گیری، ارده ساز یا کره گیر از دستگاه‌های عمل آوری مواد غذایی است که برای تهیه ارده و کره از دانه‌‌های روغنی و گیاهی از جمله کنجد مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه ارده ساز یکی از پر کاربردترین دستگاه‌هایی است که با قابلیت‌ها و کاربردهای فراوان خود تحول عظیمی در صنایع غذایی به وجود آورده است. قطعات این دستگاه از ورق استیل با کیفیت و ضد زنگ تهیه شده و قابل شست‌وشو است. از مهمترین مزایای دستگاه ارده گیری استفاده‌ی آسان از آن است. استفاده از این دستگاه بدون نیاز به نیروی کار انسانی و به شکل اتوماتیک کلیه عملیات ارده گیری و کره سازی را در کمترین زمان انجام می‌دهد. کارکرد دستگاه ارده ساز کاملا بدون لرزش و صدا بوده و کره و ارده‌ای ارگانیک، خالص با بهترین کیفیت را ارائه می‌دهد.

انواع دستگاه ارده ساز
تفاوت انواع دستگاه‌ کره گیر و ارده گیری اغلب در موتور و میران بازدهی آن‌هاست که بر این اساس می‌توان آن‌ها را به دو نوع دستگاه ارده گیری خانگی و صنعتی دسته‌بندی کرد :

دستگاه ارده گیری خانگی با ظرفیت کمتر و قدرت موتور ضعیف‌تر نسبت به نوع صنعتی آن، برای مصارف خانگی، کسب و کارهای کوچک مانند کارگاه‌ها، مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به قابلیت‌های بسیار دستگاه ارده گیری خانگی، از این دستگاه می‌توان در باشگاه‌های بدنسازی نیز استفاده کرد. با استفاده از این دستگاه می‌توان از هر ۴۵ کیلو کنجد، ۴۵ کیلو ارده به دست آورد. نوع خانگی دستگاه ارده ساز به صورت رومیزی و در ابعاد کوچک، با جنس بدنه‌ی اتمام استیل و یا نیمه استیل طراحی شده است.

دستگاه ارده گیری صنعتی از انواع ماشین آلات صنایع غذایی است که در ابعاد بزرگتر نسبت به نمونه‌ی قبلی طراحی می‌شود. با توجه به ظرفیت بالای این دستگاه می‌توان ارده را در حجم زیاد تولید کرد. این دستگاه با قدرت بسیار بالا و مصرف پایین انرژی می‌تواند در کمترین زمان حجم زیادی ارده تولید کند. لذا دستگاه ارده ساز صنعتی برای کارخانه‌های بزرگ ارده گیری مناسب است و می‌توانند ارده را به میزان زیاد تولید و بسته‌بندی کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران