گروه فنی و مهندسی آب و آتش گستران در رامسر

در مازندران ، رامسر

معرفی گروه فنی و مهندسی آب و آتش گستران در رامسر

🔴 گروه فنی و مهندسی آب و آتش گستران

🔹 گروه فنی و مهندسی آب و آتش گستران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات تاسیسات ساختمان در رامسر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه فنی و مهندسی آب و آتش گستران :

✅ مشاوره ، طراحی و اجرا

✅ اجرای لوله کشی آب ، گاز ، شوفاژ

✅ گرمایش از کف ، آتش نشانی

✅ نصب و تعمیر پکیج و شیر آلات

✅ اجرای استخر ، سونا و جکوزی

✅ اجرای موتور خانه

و…

 

🔸 بامدیریت محمدصالح فتوکیان

🔸 شماره تماس 09116763848

🔸 شماره دفتر 01155220001

🔸 آدرس : استان مازندران شهر رامسر کمربندی فاز ۳


گرمایش از کف چیست؟

سیستم حرارتی گرمایش از کف که انتقال حرارت و گرما به صورت تابشی که سهم زیادی در گرمایش آن دارد در مقایسه با دیگر سیستم های حرارتی نه تنها از انرژی صرفه جویی می شود بلکه باعث رفاه و آسایش خانه شما می شود.

این سیستم گرمایش از کف در سال های گذشته در کشور های خارجی بسیار رایج بوده است به دلیل این گسترش صرفه جویی در انرژی و یک نواختی در تمام سطح و فضای خانه و جلوگیری از سیاه شدن دیوار و پوسیدگی لوله ها و…. می شود.
چرا سیستم گرمایش از کف؟

یک اتاق با سیستم گرمایشی از کف نسبت به همان اتاق با رادیاتور فضای بیشتری برای طراحی دکوراسیون و معماری داخلی دارد. علاوه بر این استفاده از این سیستم باعث می شود ذرات موجود در هوا گردش بسیار کمتری داشته باشند که باعث می شود دیواره ها به مرور زمان کپک نزنند و دوده نگیرد.

حرکت ذرات موجود در هوا قابل دیدن نیستند ولی باعث آزار سیستم تنفسی انسان می شود که در مقایسه با رادیاتور در سیستم گرمایش از کف این مشکل کمتر به وجود می آید و در سیستم گرمایش از کف هیچ رطوبتی در منزل شما به وجود نمی آید که باکتری ها و قارچ ها در آن رشد کنند.

انواع روش های سیستم گرمایش از کف

استفاده از سیستم گرمایشی از کف برای گرمایش در محل سکونت به طریق مختلفی انجام می شود به طور کلی ۳ نوع روش گرمایش از کف موجود است:

گرمایش با هوای گرم ، گرمایش با جریان الکتریسیته ، گرمایش با آب گرم به دلیل این که هوا نمی تواند هوا را در خود نگه دارد و هوای گرم در جایی مسکونی زیاد به صرفه نیست و روش الکتریکی مقرون به صرفه است.

انرژی الکتریکی و سیستم گرمایش با آب گرم مقایسه این دو روش می توان گفت که گرمایش با آب گرم مقرون به صرفه تر است به خاطر همین سال هاست که در کل دنیا مورد استفاده قرار گرفته است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران