عرضه مستقیم انگور سیاه در میدان تره بار تهران

در تهران ، تهران

معرفی عرضه مستقیم انگور سیاه در میدان تره بار تهران

🔴 برهان رضاپور

🔹 برهان رضاپور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه عرضه مستقیم انگور سیاه در میدان تره بار تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات برهان رضاپور :

✅ عرضه مستقیم ازباغ

✅ انگور سیاه شانی دیمی سردشت

✅ کاملا اورگانیک

✅ عمده فروشی وخرده فروشی

✅ ارسال به سراسرکشور

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تهران – میدان مرکزی تره بارتهران فازیک کلاهسبز بی۱۳حجره۷

خواص انگور سیاه مربوط به سلامتی:

1. کنترل قند خون:

مطالعات متعدد نشان میدهند که مصرف انگور سیاه میتواند به درمان دیابت کمک کند.رسوراترول موجود در این انگور ،باعث افزایش ترشح انسولین و حساسیت به انسولین است در نتیجه به بهبود و حفظ تعادل قند خون و سطح انسولین در بدن کمک میکند. این میوه، همچنین به کنترل جریان خون ، به وسیله افزایش فشار خون کمک میکند.

2. بهبود و تقویت عملکرد مغز از خواص انگور سیاه:

مصرف منظم انگور سیاه، باعث بهبود غلظت خون ، حافظه و یاداوری کلمات میشود ، پلی فنول موجود در این میوه ،به درمان میگرن و جلوگیری از آلزایمر نیز کمک میکند.
3.بهبود سلامت قلب از خواص انگور سیاه:

ماده غیر مغذی و فعال که به طور طبیعی در این گیاه وجود دارد، به کاهش آسیب عضلات و ماهیچه های قلب کمک میکند و در کاهش و تنظیم سطح کلسترول بدن نیز تاثیر گذار میباشد و از حملات قلبی و سایر بیماری های قلبی،عروقی جلوگیری میکند.

4. پیشگیری از سرطان با انگور سیاه:

مصرف بالای این انگور میتواند در جلوگیری و درمان سرطان پوست ، دستگاه گوارش ،پروستات ،پستان،ریه و پانکراس کمک کند و تاثیر گذار باشد.
5. کاهش وزن از خواص مصرف انگور سیاه:

این میوه به دلیل خواص آنتی اکسیدانی که دارد ، باعث میشود تا سموم انباشته شده ای به صورت ناخواسته در بدن انتشار پیدا کنند ، که این باعث کاهش وزن میشود.

6. انگور سیاه برای محافظت در برابر عفونت و التهاب:

رسوراترول موجود در آن ، ضد باکتری و قارچ کش عالی ای میباشد ، بنابراین برای جلوگیری از عفونت والتهاب بیماری زا کمک میکند و به دلیل خواص ضد ویروسی ، در برابر بیماری های مانند :فلج اطفال و هرپس مقاومت میکند و سطح رطوبت ریه ها را افزایش میدهد و به درمان آسم کمک میکند.

7. درمان یبوست ،سو هاضمه و اختلالات کلیوی از خواص انگور سیاه :

این انگورها، سرشار از شکر ،اسید آلی و پلیوس هستند ، به همین دلیل به عنوان یک ملین کننده ملایم برای درمان یبوست استفاده میشوند.آنها در درمان صرع،سوزش معده و جلوگیری از دیپسپی موثر هستند و به کاهش اسیدیته ناشی از اسید اوریک کمک میکنند و در نتیجه فشار روی کلیه ها را کاهش میدهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران