کلینیک ساختمانی نیک – اجرا و فروش ایزوگام و نانو بدون داربست و بالابر در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی کلینیک ساختمانی نیک – اجرا و فروش ایزوگام و نانو بدون داربست و بالابر در رشت

🔴 کلینیک ساختمانی نیک

🔹 کلینیک ساختمانی نیک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرا و فروش ایزوگام و نانو بدون داربست و بالابر در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کلینیک ساختمانی نیک :

✅ اجرا و فروش (کلی و جزئی) ایزوگام و نانو

✅ باداربست و راپل (بدون احتیاج به داربست و بالابر)

و…

 

🔸 با مدیریت علیرضا نیک رفتار

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  رشت شهرک امام (شهید حمیدیان) خ امیر کبیر نبش 3 راه موسی پور

 

3 دلیل برای اهمیت ایزوگام یا عایق بندی :

زمانی که صاحب ملکی هستند تمام مسولیت های نگه داری از قسمت های داخلی و بیرونی بر عهده خودتان است. در اغلب موارد میتوانید از ابزارهای پیشگیرانه استفاده کنید ، زیرا در مقایسه با هزینه های تعمیراتی هم بهتر و هم با صرفه تر میباشند . این موضوع در کشور سنگاپور که دارای هوایی مرطوب است ، از حساسیت ویژه ای برخوردار میباشد.

احتمال آسیب دیدن ملک

ایزوگام جهت حفظ ثبات خانه شما از اهمیت خاصی برخوردار است. زمانی که آسیبی به آن وارد شود ، هرگز نمیتوانید آن را به حالت اولیه خود باز گردانید. زمانی که شکاف و ترک ها روی سقف خانه شما پدیدار شوند ، میتواند باعث نشت آب به داخل خانه شود که دلیل آن انباشته شدن قطرات آب باران روی آن نقطه میباشد. نشت آب به داخل میتواند سراسر خانه را در برگیرد و به دکراسیون های چوبی و پریزهای برق آسیب جدی وارد کند. این نشتی ها میتوانند دیوارهای خانه را نیز تضعیف نمایند. با نشت آب به داخل ، شرایط رشد قارج ها فراهم میشود که به مرور زمان میتواند باعث تخریب کامل سازه گردد.

خطرات مربوط به سلامتی

ساختمانی که به درستی ایزوگام نشده باشد ، به مکان مناسبی جهت رشد قارچ ها و باکتری ها تبدیل میشود. رشد این میکروارگانیسم ها میتواند سلامتی افرادی که در ساختمان کار یا زندگی میکنند را به خطر بیندازد و باعث ایجاد آلرژی ، خارش یا سایر عفونت ها گردد. آب راکد میتواند باعث تولید مثل پشه ها و سایر حشرات شود که این امر میتواند منجر به تب و سایر بیماری های خطرناک از این قبیل شود.

مشکلات نشت آب

برخلاف بسیاری از کشورها ، در سنگاپور 4 فصل وجود ندارد. با این حال ، چیزی هایی که ما تجربه میکنیم ، بارش های پراکنده ، هوایی مرطوب و بارش های سنگین میباشد که خود این عوامل میتوانند به تشدید شدن مشکل دامن بزنند. در زمان پایان سال ، زمانی که باران های موسمی شروع به باریدن میکنند ، مالکان خانه در گیر مسائل نشتی آب از سقف خانه خود میشوند. با تجمع آب در قسمت هایی از خانه ممکن است بچه ها لیز خورده و آسیب جدی ببینند . صدای چکه آب از سقف برای افرادی که در خانه زندگی میکنند بسیار آزار دهنده است. همانطور که گفته میشود ، پیشگیری همواره بهتر از درمان است. همانگونه که برای سلامت خود هزینه میکنید باید برای عایق بندی و ایزوگام خانه خود نیز هزینه کنید تا از بروز بیماری های احتمالی جلوگیری نمایید.هزینه های تعمیرات خانه همواره خیلی بیشتر از عایق بندی و ایزوگام آن است. نگذارید شرایط وخیم شود ، با فردی متخصص مشورت کنید تا مشکلتان حل شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران