گروه جهادی طب و سلامتی ( انجام خدمات طب سنتی و سلامتی )در پرند فاز 6

در تهران ، پرند

معرفی گروه جهادی طب و سلامتی ( انجام خدمات طب سنتی و سلامتی )در پرند فاز 6

🔴 مجموعه طب سنتی سلامت ایرانیان

🔹 مجموعه طب سنتی سلامت ایرانیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات طب سنتی و سلامتی در پرند فاز 6 می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه طب سنتی سلامت ایرانیان :

✅ مشاوره بیماری ها،مشاوره روانشناسی

✅ حجامت،بادکش،ماساژ،زالو تراپی

✅ مزاج شناسی،اصلاح مزاج

✅ اصلاح تغذیه،پوست و مو،زیبایی

و…

 

🔸 شماره تماس  09106745635

🔸 شماره تماس  09351727971

🔸 آدرس  پرند فاز۶بلوار کوه نور پایین تر از درمانگاه خیریه بلوک۱ ورودی cواحد۴

 

طب سنتی چیست؟

طب سنتی به اعمال، رویکردها، دانش و باورهای بهداشتی اطلاق می‌شود که شامل داروهای گیاهی، حیوانی و معدنی، درمان‌های معنوی، تکنیک‌ها و تمرین‌های دستی است که به‌صورت مجزا یا ترکیبی برای درمان، تشخیص و پیشگیری از بیماری‌ها یا حفظ سلامتی به کار می‌رود.

فواید طب سنتی
در دوران مدرن، درمان‌های سنتی اغلب همراه با داروهای رایج به عنوان درمان‌های مکمل استفاده می‌شوند. می توان از آنها برای مقابله با برخی از عوارض جانبی داروهای شیمیایی و تسریع زمان بهبودی استفاده کرد. در ادامه به برخی دیگر از فواید طب سنتی و داروهای گیاهی اشاره می کنیم:

طب سنتی ثابت کرده است که در درمان بیماری‌های مزمن و مشکلات روان‌شناختی، به‌ویژه آن‌هایی که با استرس مرتبط هستند،که اغلب از بیگانگی اجتماعی، اضطراب یا از دست دادن عزت نفس ناشی می‌شود، کاملا مؤثر است. نمونه هایی از بیماری های تحت تاثیر استرس انواع خاصی از زخم ها، مشکلات پوستی و اختلالات برونش هستند.
بسیاری از پزشکان طب سنتی دانش کاملی از گیاهان دارویی و اثرات آنها در درمان بیماری‌های ارگانیک دارند.
اکثر پزشکان سنتی از رویکردی جامع استفاده می‌کنند که، با طیف گسترده‌ای از مشکلات در سه سطح سر و کار دارد: جسمی، عاطفی و معنوی. درمان جامع بر پیشگیری از بیماری و تغییرات مثبت در سبک زندگی برای اطمینان از تعادل بین این سه جنبه زندگی تاکید دارد.
یکی دیگر از مزایای طب سنتی غیرمتمرکز بودن آن است. به راحتی و به سرعت در دسترس افرادی قرار می گیرد که سفر به مراکز شهری برای درمان برایشان ناخوشایند، زمان بر و پرهزینه است.
طب سنتی ایرانی
طب سنتی ایران، مکتبی کهن و جامع با قدمتی چند هزار ساله است که در طی قرون متمادی ریشه در سرزمین بی کران دانش و تجربیات بسیاری از دانشمندان بزرگ داشته است. هر یک از این دانشمندان نقش بسزایی در ارتقای دانش بشری داشته اند. یکی از مهم‌ترین جنبه‌های تمایز طب سنتی نسبت به سایر مکاتب پزشکی، نقش اساسی پیشگیری و حفظ سلامتی است. از این رو ابن سینا، دانشمند بزرگ ایران باستان، طب سنتی را چنین تعریف جامعی عنوان کرده است: «حفظ سلامتی در زمان سالم بودن و بازیابی در زمان بیماری.»

طب سنتی مزاج شناسی
مزاج، مجموعه ای از خصوصیات جسمی و روحی است که با بررسی علائم و نشانه های فرد در گذشته و حال مشخص می شود. به طور کلی، مزاج بیانگر گرمی و رطوبت زیاد یا کمبود در بدن فرد است و به چهار دسته گرمی، سردی، خشکی و تری طبقه بندی می شود.

مزاج یک طیف است، یعنی ممکن است دو نفر مزاج گرم داشته باشند اما میزاج یکی از دیگری گرمتر باشد. در واقع، هیچ دو نفری دقیقا مزاج مشابهی ندارند، اما می توانند تا حدی شبیه یکدیگر باشند.
مزاج ها در مجموع به ۹ دسته گرم، سرد، تر، خشک، گرم و خشک، گرم و تر، سرد و خشک، سرد و تر، و معتدل طبقه بندی می شوند.
شایان ذکر است که مزاج خوب یا بد مطلق وجود ندارد و در محدوده طبیعی خود در وضعیت متعادل (عادی یا خوب) قرار دارند.
هر فردی باید با انتخاب سبک زندگی متناسب با میزاج متمایز خود، حالت متعادل خود را در طول زندگی خود حفظ کند.
از آنجایی که مزاج هر فرد با فرد دیگر متفاوت است، سبک زندگی افراد لزوما متفاوت خواهد بود. این جوهره اصلی طب سنتی ایران در حفظ سلامتی و درمان بیماری هاست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران