تخصصی ترین لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی تخصصی ترین لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی در سراسر تهران

🔴 مجموعه خدمات فنی میلاد

🔹 مجموعه خدمات فنی میلاد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه خدمات فنی میلاد :

✅ تخلیه چاه با تانکر 6000 و 12000 هزار لیتری پمپ و مکنده

✅ لوله بازکنی با دستگاه های سیمان تراش و رسوب تراش و پمپ تراکم هوا همراه فنر با سایز و اندازه های مختلف

✅ بازکردن هرگونه لوله سخت و سیمانی

✅ لوله کشی سرد و گرم

✅ نصب کاسه توالت ایرانی و فرنگی

✅ درآوردن اشیاء از لوله با ابزار مخصوص

✅ کاملا با رضایت مشتری و تضمینی

✅ بدون خرابی و کثیفی

✅ شبانه روزی حتی ایام تعطیل

✅ ارائه فاکتور شرکتی

✅ با رعایت پروتکل های بهداشتی

(از اعتماد شما ممنونیم)

 

🔸 شماره تماس  09198834070

🔸 شماره تماس  02188407082

🔸 آدرس  تهران خیابان طوس بین یادگارامام و جیحون خیابان ایرانخواه بن بست مهدوی پلاک 7 واحد 1

 

راه تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

گرفتگی لوله های فاضلاب می تواند دلایل متعددی داشته باشند که روش تشخیص و روش رفع مشکل در آن ها متفاوت می باشد.این خلاصه مطالب می تواند به شروندان البرزی کمک کند تا در صورت امکان، گرفتگی لوله خود را تشخیص داده و برای رفع آن اقدام نمایند.هنگامی که کشش آب به کندی و سختی انجام می شود قطعا لوله دچار گرفتگی شده، که به دو روش قابل حل می باشد.

آب را در محل گرفتگی باز میکنیم سپس پمپ را با فشار در محل قرار داده و نیرو وارد شده موجب فشرده شدن لاستیک پمپ شده و سبب متراکم شدن هوا و سپس رفع گرفتگی لوله می شود.
اگر به دلیل وجود شی خارجی لوله دچار گرفتگی شده باشد به کمک دستگاه تراکم هوا می توان گرفتگی لوله را برطرف کرد. هوا به صورت فشرده در این دستگاه قرار دارد. با باز شدن اهرم دستگاه عمل پمپ کردن انجام می شود و فشار هوا درون دستگاه سبب باز شدن گرفتگی لوله می شود.
فنر زنی
در صورتی که گرفتگی لوله از طریق دستگاه فشار هوا انجام نشد، این مشکل به وسیله روش فنر زنی برطرف می شود.به دلیل فاصله زیاد بین گرفتگی و شترگلو عمل فنر زنی به وسیله دستگاه مخصوص برقی انجام می شود.نوک فنر این دستگاه بسیار مقاوم است که در آن پیچ های مخروطی وجود دارد. با روشن کردن دستگاه فنر به چرخش درامده و به سمت جلو حرکت می کند و سبب جلو رفتن اشیا می شود و با انجام این عمل گرفتگی لوله رفع می شود.

گرفتگی چاه کفشویی
گرفتگی در چاه کفشویی به دو دلیل اتفاق می افتد.
علت اول: لوله هایی با قطر کم

علت دوم: جمع شدن چربی و مو

اگر قطر لوله ها کم باشد امکان گرفتگی لوله ها بسیار زیاد می شود. اگر آب جوش را با فشار باز کنیم موجب پمپ کردن لوله شده و مسیر باز می شود. اگر چربی های جمع شده در لوله نشت کرده باشند می توان محلول های اسیدی یا حل کننده را در داخل کفشویی ریخت و با پمپ کردن آن مسیر لوله را باز کرد.اگر لوله ها چدنی بودند بهتر است از محلول اسیدی رقیق استفاده کنید و اگر لوله های به کار رفته در کفشوی از جنس پولیکا یا مواردی مشابه آن بودند نباید از محلول های اسیدی استفاده کرد چرا که اسید سبب خوردگی این لوله ها می شود تکرار این عمل موجب سوراخ شدن لوله ها می شود.امروزه محلول های شیمیایی مخصوص لوله پولیکا وجود دارد که می توان از آن ها برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران