تولید و پخش انواع صندل و دمپایی آرین در قم

در قم ، قم

معرفی تولید و پخش انواع صندل و دمپایی آرین در قم

🔴 مجموعه تولید و فروش کفش آرین

🔹 مجموعه تولید و فروش کفش آرین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و پخش انواع صندل و دمپایی آرین در قم می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تولید و فروش کفش آرین :

✅ تولید و پخش آرین فعال در تولید مصنوعات از قبیل انواع صندل با زیرهpu،کارهای اسپرت زنانه ومردانه با کیفیت وانواع دمپایی پلاستیکی با قیمت مناسب ،سفارشات عمده ی شما عزیزان را به صورت حضوری وغیر حضوری از سراسر کشور میپذیرد

✅ تولید و پخش عمده انواع صندل ،کفش،دمپایی پلاستیکی و مصنوعات اسپرت

✅ فروش فقط وفقط عمده

✅ ارسال به سراسر کشور

✅ فروش حضوری وغیر حضوری هم داریم

✅ آنلاین شاپ و فروش حضوری

و….

 

🔸 شماره تماس وثبت سفارش واتساپ👈09213862659🤙

🔸آدرس شهر قم،عالیباف،بلوار قائم

نکاتی برای خرید دمپایی ؟

دمپایی وسیله کاربردی و مفید جهت پوشش و مراقبت از پا که اکثرا در منزل و اغلب فضای نزدیک به منزل استفاده می شود. اکثر دمپایی های موجود در بازار از جنس های پلاستیکی، ابری و حوله ای تولید می شود. مدل های طبی دمپایی از پر طرفدارترین نوع دمپایی طی سال های اخیر به حساب می آید.

خشک بودن پا در حفظ سلامت آن تاثیر چشمگیری دارد، افرادی که پس از استحمام، لابه لای انگشتان خود را خوب خشک نمی کنند و بلافاصله دمپایی های پلاستیکی یا چرمی روبسته می پوشند، محیط مناسبی برای رشد قارچ و بیماری های پوستی خاص دیگر را فراهم می کنند.

• معمولا آقایان بیشتر از خانم ها با مشکلات و بیماری های مربوط به پا مانند عرق کردن، بد بو شدن یا ابتلا به قارچ های پوستی در ناحیه بین انگشتان پا مواجه هستند زیرا مدت زمان بیشتری را خارج از منزل می گذرانند و پای آنها در طول روز، بیشتر در کفش باقی می ماند. وقتی پا برای مدت طولانی در یک فضای گرم و مرطوب قرار می گیرد، زمینه ابتلا به قارچ و مشکلات پوستی در آن بیشتر فراهم می شود.

به همین دلیل به تمام آقایانی که ناراحتی خاصی در ناحیه کف پا، بین انگشتان یا حتی ناخن های خود دارند و در طول روز هم به مدت طولانی کفش پایشان می کنند، توصیه می شود حتما در منزل دمپایی روفرشی بپوشند و در اولین فرصت برای درمان بیماری شان به یک متخصص پوست مراجعه کنند زیرا از طریق راه رفتن با پای برهنه روی فرش و زمین خانه امکان انتقال بیماری های قارچی و عفونی پوستی به سایر اعضای خانواده هم وجود دارد.

• دمپایی روفرشی های جلوبسته و با جنس پارچه ای یا حوله ای، باعث می گردند قابلیت به جریان افتادن هوا در ناحیه پا نباشد، بدین ترتیب پوشیدن آنان در طول روز و به زمان طولانی پیشنهاد نمی شود. کلاً بهتر است جنس دمپایی های روفرشی به نحوی باشد که بتوان به راحتی آن ها را شست و همیشه نگران آلوده و کثیف شدنشان نبود.

اصلا به علت واگیردار بودن بیماری های عفونی پوستی است که گفته می شود اعضای یک خانواده به هیچ وجه حق استفاده از دمپایی های مشترک را ندارند. ضمن اینکه افراد مبتلا به بیماری های پوستی در ناحیه پا، بهتر است تا درمان کامل از رفتن به استخر هم خودداری کنند تا باعث انتقال بیماری شان به دیگران نشوند.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران