آرنا صنعت – مرکز فروش دستگاه تولید و بسته بندی دستمال کاغذی در مشهد و سراسر کشور

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی آرنا صنعت – مرکز فروش دستگاه تولید و بسته بندی دستمال کاغذی در مشهد و سراسر کشور

🔴 مجموعه آرنا صنعت

🔹 آرنا صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه ساخت دستگاه های تولید و بسته بندی و سایر دستگاه های صنعتی با اهداف اشتغال زایی، انجام کار با کیفیت مطلوب، ارتقای سطح کیفی تولید در کشور ، همگامی با فناوری روز ، رعایت استاندارد های جهانی و همچنین احترام به مصرف کننده فعالیت رسمی دارد و جایگاه بالایی در کشور برای خود مهیا نموده است و با ساخت بروزترین ماشین آلات تولید و بسته بندی ، موفق به جلب نظر مثبت و توجه دوست داران عرصه سلولزی گشته است . مفتخریم که توانسته تا به امروز نیازهای تمامی مشتریان خود را به بهترین نحو ممکن پاسخ دهیم‌.
دستگاه های تولید شده توسط مجموعه، از نظر کیفیت و مرغوبیت جایگاه بالایی را نسبت به نمونه های خارجی خود دارد.

 

🔱 با سرمایه کم صاحب درآمد حداقل 12 تا بالای 120 میلیون تومان در ماه شوید !!! 🔱

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه آرنا صنعت :

✅ از مشاوره رایگان تا ارائه محصول به بازار در کنار شما هستیم.

✅ با ارائه خدمات بی نظیر شامل :

1. نصب و راه اندازی رایگان در محل شهرستان

2. آموزش رایگان اطلاعات فنی و اپراتوری دستگاه ها

3. برگزاری رایگان دوره های مدیریت فروش و بازاریابی ، تشکیل تیم فروش و آموزش حرفه ای روانشناسی فروش و شخصیت و … جهت هرچه بهتر فروش محصولات تولیدی.

4. پشتیبانی فنی تا تولید موفق

5. تامین مواد اولیه مورد نیاز با تنوع بالا و قیمت های رقابتی

6. ثبت شرکت، جواز، برند و اخذ کلیه مجوزات لازم جهت تولید در کمترین زمان ممکن

7. ارائه محل اقامت رایگان در هتل شرکت برای مشتریان شهرستانی

8. 18 ماه گارانتی دستگاه های نو و 12 ماه گارانتی دستگاه های کارکرده

9. امکان بازدید از کارگاه های تولیدی و ارتباط با تولید کنندگان باتجربه و موفق در زمینه تولید و فروش

10. پشتیبانی ماهانه فروش و درآمد شما به همراه ارائه روش های جدید بازاریابی جهت افزایش درآمد خود به صورت اختصاصی

 

🔱 موفقیت شما در کسب درآمد بزرگترین افتخار ما خواهد بود . لذا همواره در کنار شما هستیم 🔱

 

🔸 شماره تماس  09923439397

🔸 شماره تماس  09367768862

🔸 آدرس  مشهد ، خیابان دانشجو ، دانشجو ۳

 

مراحل تولید دستمال کاغذی چیست؟

مرحله 1) درختان ماده اصلی تشکیل دهنده دستمال کاغذی هستند. ابتدا پوست درختان برداشته شده و به لایه ‌های نازکی تبدیل می‌ شود. این لایه‌ها به قطعات چیپس مانند در اندازه‌ های یکسان (حدود 1 در 4/1 اینچ) تبدیل می‌ شوند.

مرحله 2 ) در حدود 50 تن از تکه چوب های تولید شده به همراه 10هزار گالن مواد شیمیایی پخت و پز ترکیب شده و به دوغاب تبدیل می ‌شود. سپس دوغاب تولید شده به اجاق‌های فشار با ارتفاع حدود 18متر به نام دایجستر (هاضم) فرستاده می‌ شوند.

مرحله 3 ) در فرایند چندین ساعته پخت مواد، بخش عمده ‌ای از رطوبت چوب تبخیر شده و در نتیجه وزن مخلوط حدود 25‌ تن کاهش می ‌یابد. این مخلوط ترکیبی از سلولز، فیبرها، لیگنین (الیاف چوب متصل به هم ) و دیگر مشتقات است.

مرحله 4 ) خمیر کاغذ تولید شده به داخل سیستم ‌های شوینده چند مرحله ‌ای فرستاده می ‌شود که در این سیستم‌ ها مواد لیگنین و مواد شیمیایی پخت و پز از خمیر برداشته می ‌شوند. سپس مایعی موسوم به روغن سیاه از خمیر کاغذ جدا شده و به مرحله دیگری ارسال می ‌شود .

مرحله 5 ) طی فرآیندی چند مرحله ‌ای خمیر های شسته شده به همراه مواد سفید کننده گیاهی، رنگ های حاصل از فیبر را از بین می ‌برند. لینگن باقی‌ مانده رنگ کاغذ را به مرور زرد می ‌کند و لازم است به رنگ سفید در آید تا کاغذی سفید رنگ را تولید کند.

مرحله 6 ) در این مرحله خمیر مجددا با آب ترکیب شده و مخلوطی حاصل می‌ شود که از 5/99 درصد آب و 5/0 درصد فیبر تشکیل شده است. کاغذ‌ های ذخیره ‌شده به داخل صفحات مشبک افشانده می‌ شوند. این عمل باعث چلانده شدن مقدار زیادی از آب می ‌شود. این مرحله صفحه ‌های مات شده‌ای به پهنای 18 فوت (5/5متر) را در با سرعت 6500 فوت (1981متر) در دقیقه تولید می ‌کند.

مرحله 7 ) صفحات مات به داخل سیلندر‌هایی عظیم با نام یانکی درایر منتقل می ‌شوند. این صفحات در سیلندرهای فوق فشرده و خشک شده و رطوبت نهایی آن‌ ها به 5 درصد کاهش می‌ یابد.

مرحله 8 ) در مرحله بعدی کاغذ ها کریپ می ‌شوند. کریپ شدن فرایندی است که کاغذها را بسیار نرم کرده و به آن‌ ها کمی حالت پرچین‌ مانند می ‌دهد. کاغذ ها در حین کریپ شدن، به وسیله تیغ‌ های فلزی خراش داده می ‌شوند. این عمل انعطاف ‌پذیری کاغذها را افزایش می‌ دهد اما در مقابل باعث کاهش قدرت و ضخامت آن‌ها می‌ شود. این فرآیند با سرعت یک مایل در دقیقه انجام شده و در انتهای آن کاغذ ها بر روی ریل‌ های بزرگی پیچیده می‌ شوند.

مرحله 9 ) در مرحله پایانی کاغذ ها بر روی ماشین‌ های مبدل بارگذاری می ‌شوند. پیچ ‌های آن‌ ها باز شده، بریده می ‌شوند و مجددا به دور لوله‌ های مقوایی نازک پیچیده می ‌شوند. در نهایت کاغذ های پیچیده شده جهت تبدیل به محصول نهایی به کارخانه ‌های برش و بسته‌ بندی فرستاده می ‌شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران