فروش لوازم آرایشی بهداشتی لدورا در کامیاران – کردستان

در کردستان ، کامیاران

معرفی فروش لوازم آرایشی بهداشتی لدورا در کامیاران – کردستان

🔴 علی وفایی

🔹 علی وفایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش لوازم آرایشی بهداشتی لدورا در کامیاران – کردستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی وفایی :

✅ محصولات لدورا کاملا گیاهی

✅ شامپو مخصوص موهای چرب وخشک واسیب دیده

✅ کرم پودر خاویار ورژلب

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۸۴۴۹۲۴۸۴

🔸 آدرس  کامیاران خیابان انتظام دبیرستان نمونه شهید مطهری

 

شامپو چیست و چه کاری انجام میدهد؟

شامپو یک محصول مراقبت از مو است، به طور معمول به شکل مایع چسبناک است که برای تمیز کردن مو استفاده می‌شود. تا زمانی که در گل و لای نچرخیده باشید، احتمالاً موهایی کاملاً کثیف ندارید. با این حال، ممکن است احساس چربی در پوست سر و موهایتان کنید.

پوست شما سبوم (ماده ای چرب برای پوشاندن و محافظت از مو و فولیکول مو) تولید می‌کند. سبوم کوتیکول یا لایه کراتینه خارجی هر رشته مو را می‌پوشاند و به آن درخشش سالم می‌بخشد. با این حال، با گذشت زمان، سبوم موهای شما را نیز کثیف نشان می‌دهد. تجمع آن باعث می‌شود رشته های مو به هم بچسبند و موها را چرب نشان دهد. گرد و غبار، گرده و سایر ذرات جذب سبوم شده و به آن میچسبند. سبوم آب گریز است و پوست و موهای شما را ضد آب می‌کند.

شما می‌دانید که شامپو موهای شما را تمیز می‌کند، اما آیا میدانید چگونه کار می‌کند؟

شامپو حاوی مواد شوینده است، دقیقاً مانند آنچه در مواد شوینده ظرفشویی یا شوینده های دیگر پیدا می‌کنید. بخشی از یک مولکول مواد شوینده، آبگریز است. این قسمت از مولکول به موهای چرب میچسبد.
مولکول های شوینده همچنین دارای بخش آب دوست هستند، بنابراین هنگامی که موهای خود را آبکشی میکنید، مواد شوینده توسط آب پاک میشوند و سبوم را با خود حمل میکنند.

تعدادی از شامپوهای تخصصی عبارتند از:

1. شامپو ضدشوره:

شرکت های لوازم آرایشی و بهداشتی شامپوهایی را به طور خاص برای کسانی که شوره دارند، تولید کرده اند. آنها حاوی قارچ کش هایی مانند کتوکونازول، روی پیریتیون و دی سولفید سلنیوم هستند که با از بین بردن قارچ هایی مانند مالاسزیا فورفور، پوسته پوسته شدن را کاهش میدهد. در چنین شامپوهایی اغلب از روغن درخت چای، روغنهای اساسی یا عصاره های گیاهی استفاده میشود.

2. شامپو ضدریزش و تقویت کننده:

در حال حاضر توجه مصرف‌کنندگان به دسته ویتامین‌های B جلب شده است به‌خصوص ویتامین B5 و B6. شرکت‌های آرایشی و دارویی گزارش میدهند که مصرف مرتب فراورده‌های حاوی این مواد، موجب تقویت مو، مرطوب شدن و درخشش آن میشود. آن‌ها ادعا میکنند که با مصرف این ویتامین، مو کمتر حالت شکننده پیدا میکند و قوی‌تر میشود.
استفاده از این مواد سطح خارجی مو و ظاهر مو را تحت تأثیر قرار میدهد نه رشد آن را. مو حالت درخشان‌تر و ابریشمی‌تری پیدا میکند و راحت‌تر شانه میشود و حالت میگیرد.

3. شامپو مخصوص موهای رنگ شده:

بسیاری از شرکت ها همچنین شامپوهای ضد رنگ مناسب برای موهای رنگ شده تولید کرده اند. برخی از این شامپوها با توجه به تولیدکنندگان حاوی پاک کننده های ملایم هستند.

4. شامپو مخصوص کودکان:

شامپو برای نوزادان و کودکان خردسال به گونه ای ساخته شده است که در صورت قرار گرفتن در چشم، کمتر تحریک شده و معمولاً کمتر احساس سوزش میکند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران