بهترین مرکز تولید و فروش اسکرانچی ، کش مو عمده و جزئی در مشهد و سراسر کشور

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز تولید و فروش اسکرانچی ، کش مو عمده و جزئی در مشهد و سراسر کشور

🔴 مهین ضیائی پور

🔹 مهین ضیائی پور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش اسکرانچی ، کش مو عمده و جزئی در مشهد و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهین ضیائی پور :

✅ تولید کش سر تزییناتی

✅ کش مو اسکرانچی

✅ کش مو ساتن اعلاء

✅ انواع کش مو فانتزی

✅ در انواع رنگ و طرح و تعداد سفارش گرفته میشود

✅ فروش به صورت عمده و جزئی

✅ انجام سفارشات طبق سلیقه و خواست مشتری انجام میپذیرد

✅ ارسال به سراسر کشور

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۵۰۰۸۱۴۲۵

🔸 آدرس  مشهد . معلم ۱۸ معاد ۲۶

 

نقش انتخاب کش مو در سلامت مو چیست؟

اسکرانچی یکی از ترندهای جدید اکسسوری مو است. این کش مو علاوه بر ظاهر جذابی که دارد به حفظ سلامت تارهای مو نیز کمک میکند. جنس لطیف اسکرانچی از خرد شدن و موخوره شدن جلوگیری میکند. اما فرق اسکرانچی با کش های معمولی چیست؟

نقش انتخاب کش مو در سلامت مو
سلامت مو یکی از نکات مهم در زیبایی و ظاهر هر کسی است. اکثر ما برای سلامت موی خود از نرم کننده‌ها، روغن‌ها و محصولات مراقبتی متعددی استفاده میکنیم. اما گاهی اوقات رعایت یک نکته‌ی کوچک تاثیر به سزایی در سلامتی مو میگذارد.

کش مو به عنوان یک اکسسوری پر کاربرد مو میتواند آسیب زیادی به مو وارد کند. انتخاب یک کش موی مناسب باعث حفظ سلامت مو میشود. همانطور که ترندهای چند سال گذشته نشان میدهند، یکی از محبوبترین انتخاب ها اسکرانچی است.

کشش زیاد کش مو عامل سر درد!
کش های معمولی به دلیل کشش زیادی که در مو ایجاد میکنند، علاوه بر آسیب به بافت مو باعث سردرد نیز میشوند. در اسکرانچی هم از کش استفاده میشود اما کش استفاده شده با داشتن طول مناسب کشش مناسبی ایجاد میکند. به همین دلیل اسکرانچی به مو آسیب نمیزند و باعث ایجاد سردرد هم نمیشود.

بیشتر اوقات موهای ما هنگام در آوردن کش مو آسیب میبند و خرد میشود. اما در اسکرانچی کش مو توسظ یک لایه پارچه پوشانده شده که مانع از تماس مستقیم آن با مو میشود. وجود پارچه در اسکرانچی باعث میشود کش مو اصطکاک کمتری با مو داشته باشد و آسیب کمتری به آن وارد کند. میزان این اصطکاک به جنس پارچه ی به کار رفته مربوط است. معمولا برای دوخت این نوع کش از پارچه‌ی ساتن یا ابریشم استفاده میشود.

اسکرانچی در استایل
تاثیر این اکسسوری محبوب در استایل هم نکته‌ی بسیار مهمی است. شما میتوانید این کش مو را در رنگ‌ها و طرح های مختلف استفاده کنید. حتی میتوان با استفاده از اسکرانچی آن به یک استایل ساده رنگ و طرح بخشید و تعادل ایجاد کرد. میتوانید آن را از اضافه‌ی پارچه‌ي لباس خود درست کنید. هنگامی که از آن استفاده نمیکنید به عنوان دستبند دور مچ خود بیندازید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران