گالری لوکس 2021 – بهترین فروشگاه میز و آینه و لوازم دکوراتیو در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی گالری لوکس 2021 – بهترین فروشگاه میز و آینه و لوازم دکوراتیو در مشهد

🔴 گالری لوکس 2021

🔹 گالری لوکس 2021 یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش میز و آینه و لوازم دکوراتیو در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گالری لوکس 2021 :

✅ تنوع بسیار بالا درتمام اجناس

✅ برنجی و آلیاژی آبکاری برنز

✅ ساعت ایستاده

✅ آباژور

✅ ساعت دیواری

✅ کنارسالنی

✅ میز تلویزیون

✅ میز تلفن

✅ میز کنارسالنی

✅ میز بار

✅ ظروف پذیرایی

✅ اینه قدی

✅ اینه وشمعدون

✅ مجسمه جات

و…

 

🔸 با مدیریت  سعید عرفانی

🔸 شماره تماس  09381102055

🔸 شماره تماس  09154422534

🔸 آدرس  مشهد – پل فجر بابانظر 10 بین میثم شمالی 20و 22 گالری لوکس 2021

 

جایگاه ساعت ایستاده در دکوراسیون خانه چیست؟

ساعت ها یکی از عناصر جدا نشدنی هر خانه ای هستند. که انتخاب صحیح آنها میتواند یک جذابیت ویژه و خاص را در دکوراسیون خانه شما، به وجود آورد. ساعت ها را میتوان در مدل های گوناگونی تهیه کرد. یکی از انواع ساعت ها، ساعت ایستاده است. که خود در أنواع مختلفی طبقه بندی می شود .

ساعت ایستاده و شناخت آن
ساعت های کلاسیکی در زمان های بسیار دور مورد استفاده قرار میگرفته، که توسط یک فرد انگلیسی، ساخته و موجب جنبش و تحول عظیمی در حرفه ساعت سازی شد. که به آنها ساعت های پدر بزرگ نیزمیگفتند. امروزه با کمی تغییرات جزئی به آنها ساعت ایستاده میگویند.

کاربرد و محل استفاده از ساعت ایستاده در دکوراسیون منزل
قبل از اینکه برای محل قرار گیری این نوع ساعت ها تصمیم گیری کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که، ساعت ایستاده نباید در فضاهای بشدت مرطوب و در فضاهای بشدت خشک نگهداری شود. ساعت ایستاده به شدت نسبت به تغییر دما حساس است و ممکن است، کار کرد آن توسط رطوبت یا دمای خشک دچار اختلال شود.

به دلیل قیمت بالای ساعت ایستاده عموما از آن برای دکوراسیون خانه و در فضاهای وسیع مانند پذیرایی استفاده میشود.

از آنجایی که ساعت ایستاده، وزن نسبتا بالایی دارد. اگر خانه شما دوبلکس است. سعی کنید از آن در طبقه اول استفاده نمایید.

یکی از فضاهای بسیارمناسب برای استفاده از ساعت ایستاده، راهرو ها و فضای ورودی منزل هستند. معمولا این دو فضا به عنوان فضاهای بدون استفاده شناخته میشوند. که نمیتوان کاربری قوی برای آنها در نظر گرفت. اما از طرفی هم خالی بودن این فضاها کاملا به چشم می آیند. گذاشتن ساعت در فضای ورودی خانه میتواند توجه تمام کسانی که وارد خانه میشوند را به خود جلب کند. بنابراین یکی از بهترین گزینه های قرار گیری ساعت ایستاده، راهرو یا فضای ورودی است.

اگر محیط منزل تان کوچک است. میتوانید در گوشه های دیوار و در محل هایی که دارای فرورفتگی در دیوار هستند(کنج). آنها را قرار دهید.

اگر اتاق یا دری وجود دارد بدون استفاده است . درون چهارچوب آن گزینه مناسبی برای قرار گرفتن ساعت ایستاده است.

بطور کلی میتوان اینگونه بیان کرد که، مکان های بدون استفاده میتوانند مکان های خوبی برای قرار گیری این مدل از ساعت ها باشند. مکان هایی مانند پاگرد راه پله ها.

یکی دیگر از محل های مورد استفاده از ساعت ایستاده، فضای ناهار خوری است. بسیاری از افراد از این دسته از ساعت ها در فضای ناهارخوری خوداستفاده میکنند. لازم به ذکر است که اگر قصد همچین کاری را دارید. از قرار دادن ساعت در نزدیکی گاز و حرارت جدا خودداری کنید. زیرا این کار از عمر ساعت ایستاده شما می کاهد.

اگر اتاق خواب خانه شما دارای متراژ بالاست. میتوانید برای دکوراسیون آن از این ساعت ها کمک گرفته. نکته ای که قبل از استفاده از این ساعت ها در اتاق خواب باید بدانید این است که صدای حاصل از پاندول ساعت ممکن است باعث برهم خوردن نظم خوابتان شود. قبل از خرید سعی کنید مارک هایی را انتخاب کنید که، پاندول آنها صدا ندارد یا اینکه صدای بسیارکمی تولید میکند.

بیشتر افرادگمان میکنند استفاده از این ساعت ها در فضای خانه ای با دکوراسیون مدرن کار اشتباهی است. اما باید بدانید که این ساعت های سنتی و با سبک های قدیمی میتواند مانند یک اشیا آنتیک در خانه شما خود نمایی کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران