انجام خدمات نقاشی ساختمان و کاغذدیواری در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی انجام خدمات نقاشی ساختمان و کاغذدیواری در سراسر تهران

🔴 اکبر واقفی

🔹 اکبر واقفی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات نقاشی ساختمان و کاغذدیواری در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات اکبر واقفی :

✅ کلیه خدمات نقاشی ساختمان کاغذدیواری پتینه،وتزئینات داخلی منازل

✅ باکادری مجرب وحرفه ای

✅ انجام خدمات برای همه مناطق تهران

✅ بهترین مصالح پایین ترین قیمت

و…

 

🔸 شماره تماس  09355546902

🔸 شماره تماس  09196404717

🔸 آدرس  تهران

 

نکات مهم پیش از نقاشی ساختمان چیست؟

قبل از شروع به نقاشی ساختمان چه نکاتی را باید در نظر داشت؟

قبل از اینکه شروع به نقاشی کردن محیط داخلی خانه خود کنید، اگر به عنوان نقاش این نکات ساده و در عین حال بسیار کاربردی را در نظر بگیرید در پایان کار با مشتری خود مشکلی نخواهید داشت؛ لذا توصیه می شود این نکات مهم در نقاشی ساختمان را هنگام نقاشی ساختمان و فضای داخلی خانه تان در نظر داشته باشید.

قبل از شروع کار نقاشی، حتما اطمینان حاصل شود که گچ روی دیوار به طور کامل قبل از شروع رنگ کاری خشک شده باشد و حتی ذره ای قسمتی از آن نم یا خیس نباشد. خشک نبودن گچ باعث می شود اثر رنگ روی دیوار از بین برود.
هر گونه نشتی، جای نم و پستی و بلندی بر روی در و دیوار به طور کامل پاک شود تا رنگ آمیزی دیوار دچار مشکل نشود.
تمام صفحات کلید برق را جدا کرده و همه سوکت ها و سوئیچ ها را با نوار پوشش دهید. به طوری که سطح دیوار کاملا مسطح باشد و هنگام رنگ آمیزی دیوارها، قلم رنگ باعث خراب شدن این ملزومات نشود.

رعایت نکات مهم در نقاشی ساختمان چه اهمیتی دارد؟

در نظر گرفتن کات مهم در نقاشی ساختمان باعث می شود در آخر کار، شما طرحی بدو نقص را تحویل مشتریان داده و رضایت آن ها جلب کنید. برخی دیگر از مواردی که قبل از شروع کار باید در نظر داشت عبارتند از:

رنگ های براق و نیمه براق نیز گزینه های خوبی هستند و نسبت به شستشو دارای مقاومت هستند. از این رنگ ها بیشتر در محیط های اداری، آموزشی و بیمارستان ها استفاده می شود. این رنگ ها کاربرد زیادی در منزل ندارند
یادتان باشد قبل از اینکه شروع به نقاشی ساختمان تان کنید، وسایل تان را در گوشه ای جمع کرده و روی آن ها را بپوشانید تا رنگ روی آن ها پاشیده نشود.
لوسترهای خانه تان را داخل جعبه قرار داده و دور پایه و دستگیره مبلمان تان را با استفاده از نایلون یا روزنامه پوشش دهید. همچنین دستیگره درب و کابینت را نیز بپوشانید.
پوشاندن سطح زمین در منزل تان با استفاده از نایلون های مخصوص، باعث می شود قطرات رنگ در کف خانه شما پدیدار نشده و تمیز بماند. پاک کردن قطرات رنگی که روی سطح زمین ریخته شده اند، کار سختی است که معمولا با سمباده انجام می شود.

نکاتی‌ پیرامون روش های انتخاب درست رنگ

شما به عنوان صاحب خانه یا یک شغل، حتما باید این نکته را در نظر داشته باشید که با طراح دکوراسیون داخلی خانه یا محل کارتان به صورت کامل و دقیق گفت و گو کرده و وی را در جریان ایده های ذهنی خود بگذارید. یک طراح داخلی می تواند کمک زیادی به انتخاب رنگ اصولی محیط داخلی شما بکند؛ اگر شما بدون مشورت و بدون در نظر گرفتن طراح دکوراسیون اقدام به نقاشی ساختمان کنید، ممکن است دچار مشکل شوید. مواردی وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین رنگ را برای فضای داخلی خود انتخاب کنید.
برخی از نکات مهم در نقاشی ساختمان عبارتند از:

رنگ سفید، رنگی است که در اغلب موارد جهت نقاشی سقف استفاده می شود. بنابراین رنگ سقف خانه تان را بدون توجه به رنگ اصلی رنگ آمیزی کنید.
انتخاب رنگ بر اساس ملزوماتی مثل مبلمان و پرده، یکی از راه های سریع انتخاب رنگ خانه می باشد.
در بسیاری از کارها و شغل ها، رنگ هایی که بر پایه آب می باشند بهترین گزینه برای انتخاب به شمار می روند. چرا که این نوع رنگ ها قابلیت خشک شدن سریع تر نسبت به سایر موارد را دارا می باشند.
انتخاب رنگ بر اساس گروه سنی و ویژگی های شخصیتی افراد، می تواند صورت پذیرد. برای مثال رنگ آبی معمولا در اتاق پسران نوجوان دیده می شود و رنگ صورتی کمرنگ، رنگی است که دختران علاقه زیادی به آن دارند.
رنگ های براق و رنگ های نیمه براق، دو نوع رنگ هستند که در مقابل شست و شو مقاوم بوده و استفاده کنندگان زیادی دارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران