بهترین مرکز تدریس خصوصی زیست شناسی دهم ، یازدهم ، دوازدهم و کنکور در غرب تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز تدریس خصوصی زیست شناسی دهم ، یازدهم ، دوازدهم و کنکور در غرب تهران

🔴 امیرحسین خضرنیا

🔹 امیرحسین خضرنیا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تدریس خصوصی زیست شناسی دهم ، یازدهم ، دوازدهم و کنکور در غرب تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امیرحسین خضرنیا :

✅ تدریس به صورت حضوری و غیرحضوری

✅ توسط دانشجوی پزشکی دانشگاه شهید بهشتی و رتبه ۱۱۵کنکور ۹۸ تجربی

✅ تدریس خصوصی زیست شناسی دهم ، یازدهم ، دوازدهم و کنکور

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۰۱۴۴۵۶۵۲

 

اهمیت زیست شناسی در کنکور و نحوه مطالعه آن چیست؟

معرفی درس زیست به عنوان یک درس کنکوری
دوستان همه شما خوب می‌دانید که زیست با ضریب 12 بیشترین ضریب و با اهمیت ترین درس در بین دروس گروه تجربی می‌باشد. ماهیت این درس به صورت حفظی و مفهومی می‌باشد و ترکیبی است. شاید اگر جزو افرادی بودید که قبل از سال 92 کنکور می‌دادید می‌شد به شما این مژده را داد که فقط با دقیق خواندن و حفظ دقیق مطالب بتوانید به سوالات مربوط به زیست جواب دهید چون که این درس در آن زمان بیشتر حفظی بود ولی از سال 92 به بعد دیگر از حالت حفظی به حالت مفهومی و ترکیبی تبدیل شد و کار را برای داوطلب بسیار دشوارتر ساخت. البته نا گفته نماند اطلاع داشتن از بودجه بندی زیست کنکور این امکان را فراهم می‌سازد، که داوطلبان از سردرگمی پراکنده خوانی خارج شوند.

با این اوصاف زیست سخت و سخت تر شده پس باید یک تایم به خصوصی را برای خواندن و تست زنی و مرور و تکرار آن اختصاص داد.

بودجه بندی زیست کنکور
با توجه به بودجه بندی زیست کنکور که نشان می‌دهد که مباحثی نظیر: گوارش و جذب مواد، گردش مواد در بدن در سال دهم، تنظیم عصبی و تولیدمثل نهاندانگان در سال یازدهم، جریان اطلاعات در یاخته در سال دوازدهم بیشترین تعداد سوال را به خود اختصاص داده اند که با این اوصاف باید تایم بیشتری را در این مباحث اختصاص داد. البته ناگفته نماند افرادی که از مهم‌ترین مباحث زیست کنکور اطلاع دارند، شانس بیشتری نسبت به افرادی که پراکنده مطالعه دارند برای کسب تراز مناسب در کنکور دارند.

اهمیت زیست شناسی در کنکور و نحوه مطالعه آن
همه تجربی ها خوب می‌دانند که تاثیر زیست در کنکور به چه صورت است و از چه اهمیتی برخوردار است پس باید خیلی خوب آن را مطالعه کرد. اما مطالعه خوب چه مطالعه ای می باشد و چطور می توان با این مطالعه به نتیجه خوب در کنکور دست پیدا کرد؟ مطالعه زمانی با ارزش است که بدانید وقتی به عقب برمی گردید و به کتاب نگاهی میندازید تمانمی مطالب را به خوبی در یاد داشته باشید و فقط برای اینکه بیش از پیش آن را بلد باشید نیاز به مرور دارد.

1- مطالعه با دقت و با تمرکز
خیلی از افراد وقتی شروع به مطالعه می کنند افکارشان آشفته است و به همه چیز فکر می کنند الا درس. اینگونه افراد فکر می کنند که فقط و فقط با تمام شدن زمان و مطالعه سر سری آن قسمتی که مدنظرشان است دیگر مطلب را یاد گرفته اند ولی وقتی همین فرد بعد از دو روز تصمیم میگیرد تا تست مربوط به آن مبحث را بزند متوجه می شود که هیچ چیز به خاطر ندارد و بسیار دچار تشویش و نگرانی می شود و فکر می کند که وقت خود را تلف کرده است.

2- خلاصه نویسی

3-مرور کل خلاصه های نوشته شده

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران