فروشگاه لوازم بهداشتی ثمین – فروش انواع لوازم بهداشتی در نجف آباد

در اصفهان ، نجف آباد

معرفی فروشگاه لوازم بهداشتی ثمین – فروش انواع لوازم بهداشتی در نجف آباد

🔴 فروشگاه لوازم بهداشتی ثمین

🔹 فروشگاه لوازم بهداشتی ثمین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع لوازم بهداشتی در نجف آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه لوازم بهداشتی ثمین :

✅ عرضه انواع لوازم بهداشتی

✅ دستمال کاغذی

✅ دستمال رولی و حوله ای

✅ مایع لباسشویی

✅ مایع دستشویی

✅ شامپو و نرم کننده

✅ خمیردندان و مسواک

✅ نوار بهداشتی

✅ پوشک بچه

✅ پوشینه بزرگسال

✅ پنبه بهداشتی و آرایشی

✅ دستمال مرطوب

✅ گوش پاکن و خلال دندان

✅ انواع کرم نرم کننده

✅ انواع پودر ماشین لباسشویی

✅ انواع لوازم بهداشتی کودک و نوزاد

✅ ده ها محصول دیگر

✅ با قیمت بسیار مناسب

✅ خرید تک به قیمت عمده فروشی

و…

 

🔸 با مدیریت  هاجر یوسفی

🔸 شماره تماس  09134227912

🔸 آدرس  نجف آباد خیابان شهدا بلوار گلزار روبه روی حمام یوسفی

اهمیت لوازم بهداشتی چیست؟

بهداشت خانه – نظافت منزل
تمیزی روزانه یا هفتگی قفسه‌ها، مبلمان و غیره بطور معمول ممکن است به جلوگیری از قرار گرفتن در معرض میکروب‌ها کمک کند. اما سهم آن نسبت به رعایت بهداشت هدفمند نظافت منزل در نقاط مهم و زمان‌های مناسب بسیار کمتر است . چگونه خانه خود را تمیز کنیم؟ کدام پاک‌کننده و ضدعفونی کننده‌ها را انتخاب کنیم وچگونه از آنها با خیال راحت و پایدار استفاده کنیم؟

بهداشت خانه – نظافت اتاق و پذیرایی
شاید راحترین قسمت‌های خانه برای نظافت اتاق خواب واتاق نشیمن (پذیرایی) باشد. ما بیشتر وقت خود را در اتاق می‌گذرانیم در پایان روز برای یک استراحت و آماده‌شدن یک خواب خوب ملحفه‌ها و روتختی اتاق خود را تمیز نگه دارید. خب است که بدانید اتاق نشیمن یک دعوت‌کننده از مهمان است تمیز نگه داشتن آن بخشی از ایجاد یک فضای راحت است بنابراین می‌توانید با خیال آسوده معاشرت کنید. یک اتاق نشیمن مرتب آرامش بیشتری دارد در ضمن تمیز کردن آن هم بسیار آسان است.

بهداشت خانه – نظافت آشپزخانه
آشپزخانه جایی است که ما غذای خود را آماده می‌کنیم و بسیاری از وعده‌های غذایی خود را می‌خوریم و خانواده و دوستان دور هم جمع می‌شوند. پس داشتن یک آشپزخانه تمیز و بهداشتی لازم و ضروری است باید دانست که قبل از آشپزی، نظافت ظروف وضد‌عفونی کردن سطوح و میکروب‌زدایی مواد غذایی و سبزیجات به نحو احسن انجام شده باشد. همه این موارد ما را برای یک آشپزی آسان و دلچسب یاری می‌کند. اگر در خانه ماشین ظرفشویی ندارید، می‌دانید که ظرف‌ها به چه سرعت می‌توانند جمع شوند و آشپزخانه شما مملو از حشرات و بوی بد غذاهای مانده و خشک شده روی ظروف می‌شود. نظافت ظروف با دست، نیاز به رعایت نکات و دقت بیشتری است حتما برای شستن ظروف با دست از دستکش استفاده کرده تا از بیماری‌های پوستی جلوگیری شود و اسکاچ و مایع ظرفشویی مناسب بسیار اهمیت دارد. زیرا هر مایع ظرفشویی نمی تواند چربی‌های روی ظروف و غذای سوخته و چسبیده کف قابلمه و ماهیتابه را از بین ببرد. شستن دستی ظروف باعث صرف وقت و انرژی بیشتر می‌شود و همچنین نیاز به آب بیشتری برای آبکشی می‌طلبد اما شستن ظروف با ماشین ظرفشویی بسیار آسانتر است و نیاز به تجمع ظروف در سینک‌ ظرفشویی نیست اما قبل از چیدن ظروف در دستگاه حتما آنها را با برس پاک کرده و ذرات غذا را از ظروف جدا کنید به این خاطر که همه آنها در فیلتر ماشین ظرفشویی رسوب کرده و باعث آلودگی آن می‌شود اما برای داشتن ظروف تمیز و درخشان با ماشین ظرفشویی نیازمند ، ژل، نمک، جلادهنده، بوگیر، جرمگیر و قرص ماشین ظرفشویی هستید.

بهداشت خانه – نظافت لباس
البته نظافت لباس هم مانند ظروف به دو شکل دستی و ماشینی انجام می‌گیرد و متاسفانه در ایران اتاق لباسشویی به صورت جداگانه وجود ندارد و جای ماشین لباسشویی در آشپزخانه طراحی شده‌است برای شستشو باید ابتدا لباس‌های خیلی کثیف را از لباس‌های روزانه جدا کرده و یا حتما قبل از استفاده از دستگاه لباس های رنگی، مشکی و سفید را از هم تفکیک دهید و راهنما شستشویی که به لباس چسبیده را مطالعه کنید. برای شتسن زیراندز بیمار، سالمند یا کودکان از مینی واش (کهنه شور) استفاده کنید همچنین لباس‌ها یا زیراندازهای حیوانات خانگی خود را با آب و صابون در حمام بشویید. باید یادآوری کنم برای رعایت بهداشت شخصی و جلوگیری از تجمع باکتری ها انواع زیراندازهای کودک و بیمار با برندهای مختلف در بازار وجود دارد که بعد از یکبار استفاده می‌توانید آنها را در کسیه زباله وکیوم کرده و به آشغالی بسپارید. پرده و پتوها را به خشکویی ببرید. نظافت لباس با ماشین لباسشویی نیز نیازمند انواع مایعات و پودرهای لباسشویی مناسب با توجه به نوع و جنس البسه می‌باشد. با ایجاد تغییرات جزیی در عادت‌های لباسشویی می‌توانید از آب انرژی و شوینده استفاده شده برای تمیز کردن لباس‌های خود بهترین استفاده را ببرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران