سالن زیبایی vip شهر راز – خدمات آرایشی و زیبایی در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی سالن زیبایی vip شهر راز – خدمات آرایشی و زیبایی در شیراز

🔴 سالن زیبایی vip شهر راز

🔹 سالن زیبایی vip شهر راز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات آرایشی و زیبایی در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن زیبایی vip شهر راز :

✅ مرکز تخصصی خدمات عروس

✅ رنگ و لایت ،صافی و همه خدمات

و…

 

🔸 با مدیریت فاطمه عسکری زاده

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۷۸۱۶۴۳۶۲

🔸 آدرس  شیراز-اطلسی بلوار آزادی کوچه ۶ساختمان کیان سنتر طبقه ۲و۳

 

تفاوت گریم عروس و آرایش روزانه چیست؟

تفاوت گریم عروس و آرایش روزانه چیست؟ همه ما نسبت به روز عروسی خود بسیار هیجان زده و خوشحال هستیم و می خواهیم آرایشمان متفاوت از آنچه معمولاً انجام می دهیم به نظر برسد به همین دلیل به دنبال افراد حرفه ای برای گریم عروس خود هستیم.

گریمور عروس تکنیک خاصی را به کار میبرد که باعث می شود که شبیه ظاهر طبیعی خود باشیم اما با نقاط مثبت پررنگ تر. آرایش نباید باعث تغییر کامل ظاهر شما شودو در روز عروسی خود باید موارد بسیاری مانند آرایش شما ،لباس و زیبایی طبیعی شما تعادل مناسب برقرار شود.

تفاوت اصلی این است که آرایش عروس مدت زمان بیشتری طول می کشد تا اعمال شود حتی اگر سرعت عمل آرایشگر زیاد باشد، به طور کلی آرایشگر باید زمان بیشتری را برای عروس بگذراند زیرا برای انجام گریم عروس نباید این روند با عجله انجام شودو از روی فکر برنامه ریزی خواهد شد ، همچنین گریم عروس ماندگاری بیشتری دارد.

عموماً عروس برای اینکه به زیباترین شکل ممکن به نظر برسد ظاهری دلپذیر را انتخاب کرده است ، اما هر عروس متفاوت است ، بنابراین آرایشگر اغلب باید بفهمد دید عروس چیست. که اکثرا چند نمونه عکس از گریمی که به سلیقه ی آن ها نزدیک است را همراه می آورند ، گریم عروس کم رنگ تر کردن نقص ها و پررنگ تر کردن نقاط مثبت چهره است برخی از عروس ها آرایش چشم Smokey را می خواهند ، مثلا می تواند به معنای کمی سایه چشم قهوه ای همراه با خط چشم سیاه لایت که می تواندتمام عیار باشد. معمولاً یک رنگ رژ لب طبیعی در این مدل آرایش انتخاب می شود ، و روی اکثر چهره ها می نشیند و خیلی طبیعی است که اگر عروس آرایش سنگین تری را بخواهد.

این آرایشگر به طور معمول ترکیبی از محصولات آرایش از معتبرترین برندها مانند پرایمرها ، پودرها ، اسپری ها و ریمل ضد آب را (برای مژه ها) بکار می برد و از تکنیک هایی مانند “زیرسازی” ویا مدادهای رژ لب بلند به جای رژ لب استفاده می کند. آرایشگر نرخ آرایش خود را با توجه به بودجه عروس،سلیقه او و پکیجی که استفاده می شود تعیین می کند .

یک نکته: رنگ رژ لب نیز توسط آرایشگر شما تعیین می شود که در صورت حرفه ای بودن می تواند رنگ مناسبی را که تطابق کامل با آرایش شما داشته باشد و ماندگاری داشته باشد را از بهترین برندها استفاده کند.
چند مورد از تفاوت های بین آرایش عروس و آرایش محفلی

درخواست زمان طولانی تر است.
به پایه های رنگ بیشتری احتیاج دارد.
باید ماندگار باشد.
نیاز به استفاده از محصولات آرایش ضد آب دارید.
پیچیده تر از آرایش معمولی است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران